Imaginary Place/Entrenched | Akt IV Gears of War
Aktualizacja:
Act IV: Imaginary Place/Entrenched
Wejście do środka nie jest strzeżone. Zaraz po wejściu przygotuj granat, idź w prawo i rzuć go w otwartą dziurę. Wejdź po schodach na górę. Po kilku krokach zostaniesz zaatakowany przez kilku Dronów... nie podchodź zbyt blisko bo możesz oberwać z piły. Wykończ ich kryjąc się w pokoju naprzeciwko. Po walce i krótkiej rozmowie przez radio, zejdź na dół i zajmij pozycję przed po prawej od wejścia do domu. Wbiegnie Dron. Wykończ go nim narobi problemów. Idąc nowo otwartym korytarzem dojdziesz do kolejnej dziury. Wrzucenie granatu jest ryzykowne, dlatego zaczaj się raczej za ścianą i sukcesywnie wykańczaj wszystkich Dronów. | ![]() |
Gdy dotrzesz do biurka, zniszcz je piłą. Weź 27.Tag. Zejdź do piwnicy. Na początku nie natkniesz się na opór. Po prostu idź przed siebie póki nie dojdziesz do dużej winiarni zalanej częściowo wodą. Musisz teraz odnaleźć sekretny przycisk uruchamiający przejście. Podejdź do ściany naprzeciw schodów i zbliż się do pierwszej szafy z lewej. Jeden kopniak i po sekrecie. Niestety, drzwi trzeba zniszczyć przy pomocy droida. Szarańcza nie będzie próżnować i zaatakuje. Ustaw się naprzeciwko kraty, zaraz za murem. Gdy tylko zaatakują, rzuć granat, a resztę wystrzelaj. | ![]() |
Potwory otoczyły dom! Musisz się przebić przez oblężenie do wyjścia. Zacznij od wyjścia z piwnicy. W komnacie z biurkiem (lub raczej jego częściami) napadną Cię Nędzarze. Wycofaj się do korytarza i rozwalaj ich po kolei, przeładowując często broń. Gdy pokonasz wszystkich, do pokoju wbiegnie Dron, otwierając tym samym przejście. Przejdź aż do holu i wejdź schodami na górę. Strzelaj do atakujących Dronów tak długo jak się da. Gdy wtargną do środka, zajmij pozycję i rozwalaj je po kolei, gdy będą wchodzić po schodach. Na końcu wejdzie Boomer. Atakuj jego głowę, zasłaniając się czym się da. Zejdź na dół, oczyść resztę pomieszczeń i zbierz amunicję. Zwróć uwagę na nowo otwarte przejście. Prowadzi ono na poddasze. Udaj się tam i z okien usuń zaporę blokującą drzwi, a przy okazji też kilku Dronów. Zejdź na dół i kopnij w drzwi zaraz przy schodach na strych. Za statuą kryje się jeden delikwent, więc ostrożnie. Na zewnątrz przywita Cię dwóch Boomerów. Rozwal ich - od tej chwili masz 30 sek. by dobiec do pojazdu. Rzuć się po prostu przed siebie, walka nie ma większego sensu. | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany519076 Legionista
Poradnik jest do dupy ale należy pamiętać że poradniki dołączone do gry są sklejane i dlatego szybko się rozpadają i jeśli komuś się rozwali oryginalny to może zajrzeć do tego w przykładzie mój egzemplarz rozleciał się po dwóch dniach od zainstalowania gry
zanonimizowany519003 Junior
ta gra jest super mam już koniec 4 aktu :P
Pilav Generał

Soulcatcher -->
...nie zauważyliśmy żadnego znaczącego wpływu faktu że gra posiada dodawany poradnik na to jak wiele osób pobiera poradnik do tej samej gry z naszej strony. Co dziwne nawet jeżeli do danej gry była dodawna ta sama wersja poradnika która jest na naszej stronie.
Faktycznie jest to dziwne. Powiedziałbym, że BARDZO dziwne. Tzn. nie dziwi mnie, że robicie te poradniki skoro ludzie chcą je kupować, dziwi mnie, że je kupują i to w takich ilościach :).
Samemu kilkakrotnie korzystałem z waszych poradników, ale były to sytuacje gdy zacinałem się w grze bo nie wiedziałem co zrobić dalej (zazwyczaj jakaś przygodówka itp), dlatego po prostu trudno mi zrozumieć skąd bierze się klientela na poradnik taki jak ten. Po przemyśleniach mogę założyć, że interesantami są właściciele pirackich kopii gry, a do poradnika zaglądają głownie po to aby odnaleźć lokalizację jakiegoś COG-a.
Ale już nie wnikajmy. Fakty, które przytoczyłeś w zasadzie mówią same za siebie. Widać wasza polityka typu "piszemy poradnik do każdej popularnej gry jaka by ona nie była" przynosi wymierne korzyści.
zanonimizowany425192 Generał
Poradnika jak zawsze nie czytam.
Ale obejrzałem sobie filmiki i muszę powiedzieć jedno: lektor ma bardzo dobrą dykcję. Jako poznaniaka trochę mnie "rażą" niektóre końcówki, ale rozumiem, że w Krakowie tak się mówi, a z kolei krakowiaków "raziłyby" poznańskie końcówki (podobno zaciągamy, ale ja twierdzę, że to ludzie ze wschodniej Polski cholernie zaciągają!), więc generalnie jest ok :)
Ma także przyjemny dla ucha głos. Gdyby tylko popracował jeszcze nad płynnością mowy to by wymiatał!
Soulcatcher Legend

Pilav ---> Moja praca polega między innymi na tym aby pisząc po raz tysięczny to samo (tak już jest od wielu lat) tłumaczyć naszym czytelnikom rzeczy dla nas oczywiste będące wynikiem naszych wieloletnich przemyśleń i doświadczeń a niekoniecznie zrozumiałe dla każdego. Z przyjemnością zrobię to jeszcze raz.
Nie interesuje mnie ile i kto robi poradników do gier. My robimy nasze poradniki zgodnie ze światowym planem wydawniczym gier. To czy zrobimy poradnik do danej gry wiemy na miesiące przed premierą. Nawet gdybyśmy chcieli sprawdzać czy ktoś chce dodać poradnik do jakiejś gry to i tak nie ma to znaczenia, gdyż jak to wiadomo nasz poradnik jest już na ogół gotowy. Zresztą o czym rozmowa, CDP dodało kilkanaście może 20 poradników do wydawanych przez nich gier (z czego część również naszej produkcji) a my przygotowujemy 8 do 10 poradników miesięcznie.
Kolejnym powodem dla którego nie ma dla nas znaczenia czy ktoś robi czy dodaje poradnik do danej gry jest fakt że nie zauważyliśmy żadnego znaczącego wpływu faktu że gra posiada dodawany poradnik na to jak wiele osób pobiera poradnik do tej samej gry z naszej strony. Co dziwne nawet jeżeli do danej gry była dodawna ta sama wersja poradnika która jest na naszej stronie.
Widocznie ludzie mają zaufanie do „naszych” poradników.
Łatwiej pojąć Ci problem o którym rozmawiamy będzie jeżeli powiem ci że wczoraj ludzie wysłali około 1500 smsów. Nasza strona jest popularna, naszeporadniki również. Ludzie przychodzą tu po poradniki do gier. Muszą mieć pełny asortyment. Jeżeli nie ma możliwości aby zrobić jakiś poradnik do danej gry to go nie robimy, ale jak można i gra jest znana to robimy i będziemy robić. Nawet jeżeli dystrybutor będzie dodawał poradniki do wszystkich swoich gier będziemy robili nasze.
Nie ma obowiązku płacenia za nasze poradniki, są gratis przez 14 dni od daty publikacji, można więc je zobaczyć za darmo jak się gra, porównać z innymi i jeżeli ktoś ma ochotę może sobie kupić.
Są ludzie którzy mają nasze abonamenty i dla nich robimy poradniki do wszystkich znanych gier. Nie da sie wytłumaczyć faktu że nie mamy poradnika do GoW jednej z najważniejszych gier.
cfs09 ---> przeczytaj sobie moją wypowiedź powyżej. Nie liczyłem tego jeszcze ale sprzedaliśmy w tym roku pewnie ze 200 000 poradników za SMS (nie wliczając tych co maja abonamenty, EG itd) więc jednak ktoś kupuje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.