The Forgotten City: Świątynia - solucja, opis przejścia
Na tej stronie poradnika do gry The Forgotten City znajdziecie opis dotarcia do Wielkiej Świątyni. W niej spotkacie się z twórcą Golden Rule.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry The Forgotten City znajdziecie opis dotarcia do Wielkiej Świątyni. W niej spotkacie się z twórcą Golden Rule. To jedno z 4 zakończeń jakie możecie zobaczyć w grze. Wszystkie opisaliśmy na oddzielnych stronach poradnika.
Wykonując zadania zgodnie z naszym opisem otrzymacie osiągnięcia:
- The Canon Ending
- Silver Tongue
- The Oracle
Dotarcie do świątyni

Zacznijmy od tego, że na nowo została zresetowana pętla czasu. Możecie porozmawiać z Galeriusem i dać mu zadania, to nie jest jednak ważne. Wy musicie dotrzeć do Wielkiej Świątyni. To miejsce, pod którym nieraz spotkaliście Octavię i Ulpiusa.


Na miejscu jest obelisk, który mógł nigdy wcześniej Was nie zainteresować. Teraz będzie zaznaczony na mapie, a wy musicie umieścić w nim wszystkie tablice jakie zdobyliście. Dla przypomnienia, opisy ich znajdziecie na stronach:
Drzwi

Po wejściu do środka czeka Was mała "zagadka". Przejdziecie przez 4 wrota. Każde z nich otworzy się po wybraniu odpowiedniego hasła. Prawidłowa kolejność to:
- "Pluto, Father of Riches, grant me an audience."
- "Hades, Lord of Many, grant me an audience."
- "Osiris, Lord of Silence, grant me an audience."
- "Nergal, The Fierce One, grant me an audience."
Spotkanie z twórcą

W tym momencie potrzebujemy od Was wiele skupienia, to bardzo długi dialog, który naprawdę łatwo zepsuć. Zacznijcie od tego, żeby wypytać o wszystko inne, zanim klikniecie "Are you responsible for The Golden Rule?". Po tym skupicie się na dialogach:
- "What do you consider a sin?"
- "That principle is not as easy to apply as it sounds."
- "I've seen some terrible things here that you didn't consider a sin. How could you let them happen?"
- "Suicide/Price-gouging for life saving madicine/A scam/Debt bondage/Experiments on the golden status/Abduction". Wszystkie rozmowy zakończcie - "No, of course not. Never mind."
- "That's all the questions I had."
- "I'm from the future"
- "I was hoping you could tell me."
- "Shouldn't you know this, as the God of the Underworld?"
- "I'd like you to put an end to The Golden Rule."
- "The Golden Rule is corrupting this city, and ensuring you'll never win the wager."
- W tym miejscu używacie wszystkich dialogów mówiących o mieszkańcach;
- "No, but humans need to be able to use of force, in exceptional circumstances, to correct their societies."
- "Our Word will always be imperfect. But the kind of force required to create a utopia will inevitably result in tyranny."
- "Perhaps he felt threatened by you and didn't want a potential challenger in Elysium"
- "Perhaps you were blinded by your love for Proserpina. It's very human."
- "We just want to return to the world."
- "Why?"
W ten sposób poznacie jedno z zakończeń. Opisaliśmy je dokładnie na stronie The Canon Ending.
0
Komentarze czytelników
Kot Pocztowy Junior
Zabójce można pokonać już pierwszego dnia.
Trzeba podejść do świątyni od tyłu, tak żeby nie uruchomić zadania Fabii i przeczytać kartkę przy wejściu z informacją o zagrożeniu zawalenia się stropu.
Po tym od razu pojawiają się opcje dialogowe, zarówno u Fabii i u zabójcy prowadzące do zdobycia łuku.
Czwarte zakończenie można uzyskać szybciej.
Jak najszybciej doprowadzić do możliwości wyciągnięcia łuku. Powiedzieć jemu, że on jest nieśmiertelny ale Pros....coś tam (ta po prawej po prostu) nie. W tym czasie ona powie żeby zabrać jej koronę. Trzeba ją zabić, zabrać koronę i sp*****ć ile pary w nogach.
Wskoczyć do portalu i wrócić do świątyni. tam pokazujemy mu koronę i go szantażujemy że zabijemy ją jeszcze raz jak nie odpuści złotej zasady. I koniec.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
