The Forgotten City: Mystery Plaque - solucja, opis przejścia
Na tej stronie poradnika do gry The Forgotten City znajdziecie opis zadania fabularnego, w którym zdobędziecie Mystery Plaque. Po zdobyciu tablicy czeka was wyjście z ruin oraz rozmowa z Khabashem.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry The Forgotten City znajdziecie opis zadania fabularnego, w którym zdobędziecie Mystery Plaque. Po zdobyciu tablicy czeka was wyjście z ruin oraz rozmowa z Khabashem. Opisaliśmy co trzeba zrobić, aby pchnąć fabułę do przodu, otrzymać kolejne zadania i móc działać dalej. Możecie jednak zatrzymać się w tym miejscu i drążyć w celu zdobycia jak najwięcej ilości informacji.
W tej części gry możecie zdobyć osiągnięcia:
- Silver Tongue
- Sleuth
- Nimble
Tablica


Zacznijmy od tego, że po rozmowie z mężczyzną, musicie po prostu rzucić się w przepaść. Na dnie jest woda, więc nie zderzycie się z kamienną posadzą, a bez problem zanurkujecie. Zejdźcie na sam dół, aby złapać potrzebny Wam przedmiot.
Ruiny

Czas iść dalej. Skręćcie w lewo, a następnie kierujcie się drogą, którą wskazują Wam posągi. Będzie to bardzo oczywiste, np. będą wyciągać rękę w danym kierunku.

Warto zauważyć, że w ruinach są trzy pułapki. Jedną z nich zaznaczyliśmy na screenie powyżej. Nie wchodźcie na nie. Nie chodzi o stratę waszego życia. Jeśli ominiecie wszystkie pułapki otrzymacie osiągnięcie - Nimble.

Ostatecznie dotrzecie do ogromnych schodów. Gdy się do nich zbliżycie rozpocznie się dialog z mężczyzną o imieniu Khabash.
Khabash

Rozmowę z mężczyzną można załatwić na dwa sposoby. Zabić go albo przekonać. Poniżej opisaliśmy tę drugą opcję. Khabash nie rozpocznie walki, jeśli użyjecie tych opcji dialogowych:
- "There's no need for this to end in violence."
- "If something can be destroyed by truth, it deserves to be destroyed by the truth."
- "Isn't being a good person a worthwhile pursuit, in and of itself?"
- "Even if your beliefs about the afterlife weren't quite accurate, isn't the important thing they motivated you to live good lives?"
Po rozmowie/pokonaniu mężczyzny wyjdźcie z katakumb. Po prostu podążajcie drogą, którą wcześniej przemierzyliście. Opis na kolejnej stronie zaczniemy stojąc już w centrum miasta.
W tym miejscu warto zapisać grę. W naszym przypadku całość wyłączyła się dwa razy zanim wyszliśmy z katakumb.
0
Komentarze czytelników
Kot Pocztowy Junior
Zabójce można pokonać już pierwszego dnia.
Trzeba podejść do świątyni od tyłu, tak żeby nie uruchomić zadania Fabii i przeczytać kartkę przy wejściu z informacją o zagrożeniu zawalenia się stropu.
Po tym od razu pojawiają się opcje dialogowe, zarówno u Fabii i u zabójcy prowadzące do zdobycia łuku.
Czwarte zakończenie można uzyskać szybciej.
Jak najszybciej doprowadzić do możliwości wyciągnięcia łuku. Powiedzieć jemu, że on jest nieśmiertelny ale Pros....coś tam (ta po prawej po prostu) nie. W tym czasie ona powie żeby zabrać jej koronę. Trzeba ją zabić, zabrać koronę i sp*****ć ile pary w nogach.
Wskoczyć do portalu i wrócić do świątyni. tam pokazujemy mu koronę i go szantażujemy że zabijemy ją jeszcze raz jak nie odpuści złotej zasady. I koniec.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
