Określenie danych rozgrywki | Rozpoczęcie rozgrywki | Football Manager 2015
Aktualizacja:
Określenie danych rozgrywki

Główne menu Football Managera 2015 pozwala na rozpoczęcie rozgrywki w dwóch trybach:
- Football Manager - pełna, klasyczna symulacja prowadzenia zespołu piłkarskiego, zawierająca wszystkie aspekty tego zadania, włącznie z dbaniem o finanse, marketing i reputację klubu
- Football Manager Classic - przyspieszony, okrojony moduł rozgrywki, w którym skupiamy się głównie na trenowaniu zespołu i prowadzeniu go w kolejnych spotkaniach ligowych i pucharowych.
Rzecz jasna moduł, który wykorzystamy podczas tworzenia poradnika, to Football Manager.

Kolejny ekran tworzenia kariery pozwala nam na wybranie krajów, których rozgrywki będą symulowane podczas gry. Im więcej lig wybierzemy, tym dłużej będzie trwała symulacja kolejnych dni - wybór większej ilości państw daje jednak szansę trzymania ręki na pulsie. O szybkości rozgrywki informują nas gwiazdki, których liczba zmienia się dynamicznie wraz ze zmianą naszego wyboru. Tutaj możemy także wybrać m. in. czy atrybuty zawodników mają być widoczne i czy budżety transferowe mają być wyłączone podczas pierwszego okna transferowego.

Kolejnym krokiem jest określenie personaliów naszej postaci - wpisujemy imię i nazwisko, wybieramy narodowość, płeć i miejsce urodzenia, jak również ulubione ustawienie i języki, którymi tworzony trener się posługuje. W razie potrzeby możemy także podać dane dostępowe do kilku portali społecznościowych, za pomocą których możemy dzielić się naszymi postępami w rozgrywce.

Następny krok jest kluczowy - dokonujemy tutaj bowiem wyboru klubu, jakim będziemy się zajmować na początku swojej trenerskiej przygody. Gra pozwala także wybrać zarówno zespół, jak i reprezentację narodową, a także umożliwia rozpoczęcie zabawy jako bezrobotny szkoleniowiec. Na potrzeby poradnika wybrany został jeden z outsiderów Sky Bet League Two, czyli czwartej klasy rozgrywkowej w Anglii - Accrington Stanley.

Kolejny ekran umożliwi stworzenie indywidualnego profilu trenera i rozdzielenie punktów pomiędzy poszczególne cechy szkoleniowca, zarówno jeśli chodzi o jego warsztat trenerski, jak i jego atrybuty psychiczne. Przydział zaczynamy od wyboru odpowiedniej licencji trenerskiej oraz doświadczenia piłkarskiego - od tego wyboru zależy ilość punktów, które możemy przyporządkować poszczególnym cechom. Nie warto jednak przeszacować ze swoimi możliwościami, gdyż wówczas zarząd wybranego klubu postawi przed nami nieco wyższe cele - najlepiej pozostawić wybór grze, która automatycznie zaproponuje właściwe ustawienia dla prowadzonego zespołu. Następnie zajmujemy się przydzielaniem punktów w stylu RPG - wybór zależy tylko od osobistej preferencji gracza.
0
Komentarze czytelników
Pawłoś123 Pretorianin

Z tego co zauważyłem , to u mnie większość tych piłkarzy , to przeciętniacy , ale kilku naprawdę można polecić :)
np - Ruben Neves , Berardi itd.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.