Prolog | Opis przejścia
Aktualizacja:
Prolog

Początkowo gra będzie przełączała się pomiędzy dwoma widokami - historią widzianą przez bohatera, dziejącą się w czasie obecnym oraz zarysowanym tłem fabularnym. W przypadku historii, którą możesz przeczytać, w paru miejscach staniesz przed wyborem dotyczącym Twojego zachowania. Wybory te nie mają większego wpływu na właściwą rozgrywkę, służą one bardziej do nakreślenia historii Henry'ego. Wpływ swoich wyborów zobaczysz głównie w przypadku dostępnych kwestii, które będą się od siebie nieznacznie różnić.

W momentach, gdy możesz kierować bohaterem wykonuj proste czynności:
- zabierz plecak z windy i podejdź do ciężarówki,
- przejdź kawałek do przodu, kierując się wzdłuż ścieżki,
- ponownie podążaj ścieżką, przeskakując nad zwalonym drzewem (domyślnie [SPACJA]),
- weź dziennik (JOURNAL),
- przejdź ścieżką kolejny, ostatni odcinek.

Właściwa rozgrywka rozpoczyna się na polanie przed wieżą. Od razu otrzymasz też możliwość korzystania z mapy ([M]) oraz kompasu ([N]). Podejdź do stojącej naprzeciwko drewnianej wieży strażniczej, a następnie wyjdź na górę po schodach i otwórz drzwi (odpowiada za to interakcja [LPM]).

Po wejściu do środka skorzystaj z przełącznika (GENERATOR SWITCH), aby włączyć prąd. Po chwili usłyszysz Delilah, która rozpocznie nadawanie przez radio. Podnieś krótkofalówkę z biurka i odpowiedz jej ([SHIFT] służy do wybierania opcji dialogowych, po dokonaniu wyboru puść przycisk). Jeżeli nie będziesz odpowiadał zbyt długo Henry również nic nie powie. Niezależnie od wyboru po chwili prolog dobiegnie końca.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.