FIFA 2003: Stałe fragmenty gry
Aktualizacja:
Stałe fragmenty gry to bardzo ważny element meczu. Rzuty wolne, rożne i karne. FIFA 2003 nie zawiera tak jak poprzednie wersje gier strzałek z możliwością podkręcenia. Teraz to wszystko jest o wiele bardziej skomplikowane. Można wybrać dokładne miejsce, gdzie ma polecieć piłka oraz mamy możliwość wyboru miejsca na piłce, w które kopnie nasz zawodnik.
Rzuty wolne
Rzuty wolne dzielą się na dwie kategorie: Z możliwością strzału: na bramce mamy widoczny celownik. Ustawiamy go w miejsce, w które chcemy strzelić. W dolnym rogu ekranu pojawia się mała piłeczka z punkcikiem. Punkcik ten odpowiedzialny jest za miejsce, w które kopnie piłkę nasz zawodnik. Jego pozycję zmienimy za pomocą klawisza SHIFT i kursorów. Mamy jeszcze pasek z kolorami. Jeżeli naciśniemy przycisk podania [A i S] lub strzału [D] tak, by latająca kreska zatrzymała się w zielonym polu to piłka poleci dokładnie w to miejsce, które ustawiliśmy. | ![]() |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
zanonimizowany149874 Centurion
hehe lepsza 2004 ale tylko troszeczeke:d
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

