Misje poboczne | Góry Whitetail | Solucja Far Cry 5
Aktualizacja:
Na stronie znajdują się opisy przejścia pobocznych zadań, które możesz odblokować w regionie Góry Whitetail w grze Far Cry 5. Niektóre z nich zadań są od razu dostępne, w przypadku innych questów wymagane może być np. wcześniejsze przejęcie posterunku kultystów czy spotkanie się z jakimś ważnym NPC-em w ramach misji fabularnych. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz bezpośrednio w solucji.
- Uzbrojony konwój w górach
- Wielki Szlem
- Strzelnica
- Dary natury
- Dyskoteka gra
- Komitet powitalny
- Częstotliwość szumu
- Quadzilla
- Władca Przestrzeni
- W nienaruszonym stanie
- Narzędzia fachowca
- Na ryby
- Admirał - Jak odblokować misję: Rozmowa ze Skylar Kohrs w Doku
- Rajd Wielkiej Pyty
- Przerwa na dymka
- Grillownia
- Zew dziczy
Uzbrojony konwój w górach

Zadanie to pojawi się w dzienniku automatycznie po tym jak dostatecznie osłabisz kult w Górach Whitetail (tzn. po tym jak awansujesz na 1 z 3 poziomów paska osłabiania tego regionu). Na potrzeby tej misji musisz zaatakować i zniszczyć śmigłowce Jacoba zajęte patrolowaniem tego obszaru świata. W każdej chwili możesz podejrzeć aktualną pozycję śmigłowców (ustaw zadanie jego aktywne).
Na potrzeby rozegrania tej misji warto zaopatrzyć się w dowolny samolot uzbrojony w działko maszynowe i opcjonalnie w rakiety. Nowe samoloty możesz kupować lub otrzymywać jako nagrody w wielu innych misjach. Po zbliżeniu się do śmigłowców Jacoba rozpocznij ostrzał, ale unikaj zderzania się z nimi w powietrzu. Jeśli chcesz dodatkowo ułatwić sobie misję to jako aktywnego specjalistę ustaw Nicka (samolot) lub Abigail (śmigłowiec). Specjaliści ci mogą skutecznie atakować i niszczyć śmigłowce Jacoba.
Nagrody za ukończenie misji: 1500 dolarów, 200 punktów ruchu oporu.
Wielki Szlem
Jak odblokować misję: Rozmowa z Georgem Wilsonem w strefie piknikowej (Oberlin Picnic Area).

Strefa piknikowa (Oberlin Picnic Area) znajduje się w południowej części Gór Whitetail niedaleko dużego zbiornika wodnego (na północny-zachód od wyspy Josepha). George Wilson trenuje na boisku szkoleniowym do baseballa. Dowiesz się od niego, że jest zainteresowany pozyskaniem kompletu kart baseballowych. Na potrzeby tego questu musisz odnaleźć w sumie 9 kart baseballowych. Są one jedną z odmian sekretów w grze Far Cry 5. Rozglądaj się za nimi w badanych lokacjach (także tych zamieszkiwanych przez sojuszników), przy których znajdują się punkty szybkiej podróży.
Nagrody za ukończenie misji: Unikalna koszulka (Cougars T-Shirt), 900 dolarów, 200 punktów ruchu oporu.
Strzelnica
Jak odblokować misję: Musisz przejąć posterunek kultystów w stacji strażników parku Whitetail (Whitetail Park Ranger Station). Odszukaj w wyzwolonej lokacji NPC-a zlecającego misję.

Jedna z osób przebywających na terenie dawnego posterunku przygotowała strzelnicę i możesz sprawdzić na niej swoje umiejętności. Do rozegrania są trzy rundy. Za każdym razem trafić w wymaganą liczbę celów przed upływem czasu. Jeśli nie zdążysz to po wyświetleniu informacji o porażce będziesz mógł ponownie mógł przystąpić do tej samej rundy (gra nie zmusza do rozpoczęcia całego questu od początku).
Rundy 1 i 2 są do siebie bardzo podobne. W obu z nich musisz trafić w 10 tarcz. Różnica polega na tym, że w drugiej rundzie obiekty te szybkiej chowają się i wysuwają. Postaraj się jeszcze przed rozpoczęciem ostrzału zlokalizować wszystkie tarcze (pomóż sobie lunetą lub lornetką). Najlepiej "ukryte" są te po prawej stronie - zaznaczyliśmy je na powyższym obrazku.

W rundzie 3 zmieniają się założenia, bo musisz w wyznaczonym czasie trafić w 5 ptaków. Pierwszy ptak odpoczywa w oznaczonym miejscu, tak więc musisz zabić "jedynie" 4 latające cele. Warto przede wszystkim wykorzystać to, że w miarę upływu czasu nad strzelnicą pojawia się coraz więcej ptaków. Zwiększa się dzięki temu szansa trafienia nawet podczas dłuższego ostrzału.
Jeśli nadal masz problemy z zabiciem ptaków z użyciem broni palnej to odczekaj aż pojawi się ich więcej, wybierz zdalny ładunek wybuchowy z inwentarza, rzuć nim w ptaki i zdetonuj go w locie. Eksplozja powinna zabić kilka ptaków. Możesz też oczywiście od razu powtórzyć ten atak.
Zaliczenie 3 rund zakończy quest z pobytu na strzelnicy.
Nagrody za ukończenie misji: 800 dolarów, 100 punktów ruchu oporu.
Dary natury
Jak odblokować misję: Rozmowa z Bo Adamsem przy jaskini Bo (Bo's Cave).

Jaskinia Bo (Bo's Cave) znajduje się w centralnej części mapy i pokazuje ją obrazek. Od zleceniodawcy tego zadania dowiesz się o konieczności pozyskania bardzo rzadkich surowców.

Na początek musisz dotrzeć do jeziora Snowshoe (Snowshoe Lake) w południowo-zachodniej części Gór Whitetail. Rozpocznij przy wodospadach Ozhigwan (Ozhigwan Falls) na wschód od jeziora (odkryj główne drogi w tej okolicy jeśli nie odnalazłeś jeszcze wodospadów). Zbadaj obszar nieznacznie na południowy-zachód od niebieskiego markera wodospadów. W pokazanym na obrazku miejscu możesz rozpocząć wspinaczkę z użyciem Kotwiczki. Po wdrapaniu się na sam szczyt klifu będziesz mógł zejść po łagodniejszym zboczu do jeziora.

Upewnij się, że w okolicy nie ma żadnych drapieżników (mogą tu być np. niedźwiedzie). Wskocz do jeziora, podpłyń do jego środkowej części i zanurkuj. Musisz zająć się odnalezieniem pokazanego na obrazku lewiatana. Zdobędziesz jego kości (Bones of the Leviathan).


To nie koniec misji, bo przed Tobą jeszcze dłuższa podróż zakładająca przejście przez górską przełęcz. Udaj się na południe od jeziora. Ponownie musisz zacząć używać Kotwiczki, przy czym oprócz docierania na wyższe półki wymagane będzie "przełączanie się" pomiędzy sąsiednimi zaczepami. W tej części wspinaczki licz się też z możliwością napotykania kuguarów (zabijaj wszystkie) oraz orłów (ignoruj je lub atakuj tylko gdy zainteresują się sterowaną postacią).
Górska ścieżka doprowadzi Cię w miejsce z obrazka 1 i jest to duża przełęcz. Musisz tu najpierw zjechać na linie, następnie zejść na dół i po znalezieniu się po przeciwnej stronie przełęczy rozpocząć nową wspinaczkę. Tak samo jak wcześniej pomagaj sobie kotwiczką i wykonuj skoki w stronę sąsiednich skalnych półek (tych z niebieskimi sznurami). Cel podróży to orle gniazdo z obrazka 2. Zbadaj je żeby zdobyć pióra. Możesz już powrócić do Bo Adamsa.
Nagrody za ukończenie misji: 800 dolarów, 200 punktów ruchu oporu, narkotyki Ultimate Hunter (ułatwiają one odnajdywanie wrogów czy dzikiej zwierzyny).
Dyskoteka gra
Jak odblokować misję: Ukończenie misji fabularnej Przygotowania i spotkanie się z Wheatym w Wilczej Jamie.

Pogadaj ponownie z Wheatym w Wilczej Jamie (głównej kryjówce rebeliantów w Górach Whitetail) po tym jak rozegrasz zleconą przez niego misję fabularną Przygotowania (odnalezienie kilku skrytek prepperskich). Dowiesz się od niego, że jest zainteresowany zebraniem kolekcji płyt winylowych. Skrzynki z płytami winylowymi to jedna z kategorii sekretów w grze Far Cry 5. Rozglądaj się za nimi w badanych lokacjach (także tych zamieszkiwanych przez sojuszników), przy których znajdują się punkty szybkiej podróży (przykładową skrzynkę pokazuje powyższy obrazek).
Nagrody za ukończenie misji: 900 dolarów, 200 punktów ruchu oporu, odtwarzanie nowych utworów przez stację radiową Wheaty'ego.
Komitet powitalny
Jak odblokować misję: Musisz przejąć posterunek kultystów w Tartaku Baronów (Baron Lumber Mill). Odszukaj w wyzwolonej lokacji NPC-a zlecającego misję.

Jedna z osób przebywających na terenie dawnego posterunku przekaże wiadomość o planowanym przybyciu konwoju kultystów. Będziesz mógł pomóc rebeliantom w przygotowaniu ataku z zaskoczenia na ten konwój.
Masz trochę ponad pół minuty żeby się przygotować. Możesz pozbierać amunicję, umieścić na drodze ładunki wybuchowe czy dotrzeć do stanowiska maszynowego (powyższy obrazek). Nie śpiesz się z zaatakowaniem konwoju, bo może on wtedy rozpocząć ucieczkę. Najlepiej zaczekać na ostatnią chwilę i szybko zniszczyć dwie ciężarówki. W zaliczeniu tej misji może ci też pomóc Nick Rye i zbombardować z łatwością wskazane pojazdy. Jeśli ciężarówki kultystów rozpoczęły mimo wszystko ucieczkę to dogoń je i zniszcz w dowolny sposób.
Nagrody za ukończenie misji: 900 dolarów, 100 punktów ruchu oporu.
Częstotliwość szumu
Jak odblokować misję: Musisz przejąć posterunek kultystów na terenie stacji radarowej PIN-K0 (PIN-K0 Radar Station). Odszukaj w wyzwolonej lokacji NPC-a zlecającego misję.

Od jednej z postaci przebywających na terenie dawnego posterunku dowiesz się o nadal aktywnych 3 antenach satelitarnych kultystów, które należy zniszczyć. Od razu zajmij się tym zadaniem, bo do momentu zniszczenia wszystkich anten w lokacji tej będą pojawiali się nowi wrogowie. Najbardziej uważaj na ataki snajperów oraz śmigłowców (atakuj kultystów tylko gdy życie bohatera jest w niebezpieczeństwie).
Na terenie stacji radarowej są trzy duże konstrukcje i na dachu każdej z nich jest jedna antena (przykładowa na dołączonym obrazku). Docieraj tam polegając na schodach, drabinach lub doskakując do górnych półek. Do niszczenia anten najlepiej używać zdalnie detonowanych ładunków wybuchowych lub granatów.
Nagrody za ukończenie misji: 800 dolarów, 100 punktów ruchu oporu.
Quadzilla
Jak odblokować misję: Musisz zbadać lokację do wykonywania papisów kaskaderskich.

Na potrzeby odblokowania questu odwiedź lokację Clutch Nixon sąsiadującą z posterunkiem kultystów na terenie stacji radarowej PIN-K0 (PIN-K0 Radar Station). Jest to zachodnia część Gór Whitetail. Zlokalizuj stojak do zbadania. Wejście w interakcję z nim odblokuje próbę kaskaderską.
W ramach tej próby musisz zaliczyć przejazd na czas quadem i polega on na docieraniu do kolejnych punktów kontrolnych. Nie możesz doprowadzić do wyczerpania licznika upływu czasu. Jest on na szczęście częściowo odnawiany przy każdej bramce. Najbardziej przypilnuj się w samej końcówce podczas przejazdu po pokazanych na obrazku deskach. Nie zbliżaj się tu do lewej przepaści, bo można łatwo spaść i trzeba wtedy powtórzyć całą próbę.
Nagrody za ukończenie misji: Shining Sea (unikalny skuter wodny), 750 dolarów, 200 punktów ruchu oporu
Władca Przestrzeni
Jak odblokować misję: Musisz zbadać lokację do wykonywania papisów kaskaderskich.


Na potrzeby odblokowania questu odwiedź pokazaną na obrazku 1 lokację Clutch Nixon - znajduje się ona w północno-wschodniej części Gór Whitetail, na północ od Fortu Drubman. Zlokalizuj stojak do zbadania. Wejście w interakcję z nim odblokuje próbę kaskaderską.
Próba ta wymaga dysponowania talentem Kombinezon do szybowania (kategoria Renegat). Dotrzyj do krawędzi klifu, wykonaj skok z rozbiegu i szybko rozwiń kombinezon. W celu zaliczenia próby musisz dolatywać do kolejnych bramek kontrolnych (przelatywanie przez nie odnawia nieznacznie limit czasu na ukończenie tej próby). Nie przejmuj się jeśli pominiesz pojedynczą bramkę, ale nie możesz pozwolić sobie na to zbyt wiele razy. Pilnuj się też w tych miejscach, w których należy bezbłędnie przelatywać między drzewami. Zderzenie się z dowolnym z nich oznacza natychmiastową przegraną. Ostatnia bramka jest tuż nad wodą (obrazek). Nie zderz się z taflą dopóki nie miniesz bramki, bo trzeba wtedy powtórzyć całą próbę.
Nagrody za ukończenie misji: 750 dolarów, 200 punktów ruchu oporu.
W nienaruszonym stanie
Jak odblokować misję: Rozmowa z Davem Fowlerem przed jego chatką (Fowler's Retreat).

Chatka Fowlera (Fowler's Retreat) znajduje się w południowej części regionu Góry Whitetail, niedaleko zatoki Widow's Creek. Od Dave'a Fowlera dowiesz się, że planuje zebrać wszystkie figurki (bobblehead) z podobizną niedźwiedzia Cheeseburgera. Możesz mu w tym pomóc. Na potrzeby questu musisz odnaleźć w sumie 10 figurek (Cheeseburger Bobblehead). Są one jedną z odmian sekretów w grze Far Cry 5. Rozglądaj się za nimi w badanych lokacjach (także tych zamieszkiwanych przez sojuszników), przy których znajdują się punkty szybkiej podróży.
Nagrody za ukończenie misji: Unikalna koszulka (Cheeseburger T-Shirt), 900 dolarów, 200 punktów ruchu oporu.
Narzędzia fachowca
Jak odblokować misję: Rozmowa ze Skylar Kohrs obok sklepu z przynętami (Dylan's Master Bait Shop).

To pierwsza spośród trzech misji zlecanych przez Skylar. Wskazane jest rozegranie od razu ich wszystkich. Pozwoli ci to lepiej zapoznać się z tematem łowienia ryb w grze Far Cry 5 oraz wejść w posiadanie unikalnej wędki.
Skylar Kohrs możesz odnaleźć w południowej części Gór Whitetail (powyższy obrazek). Są to okolice sklepu z przynętami (Dylan's Master Bait Shop) oraz zatoczki Widow's Creek (zachodni brzeg jeziora Silver Lake).

Po wysłuchaniu rozmowy możesz śmiało ostrzelać przyczepę kempingową Dylana. Prowadź ostrzał do momentu zapełnienia paska zniszczeń w lewym górnym rogu ekranu.
Porozmawiaj ze Skylar i wyrusz za nią w stronę pobliskiego łowiska. Zmuszony zostaniesz do wyłowienia 3 pstrągów. Wybierz z inwentarza wędkę oraz jako aktywną ustaw przynętę do łowienia pstrągów (Trout Bugger). Przystąp do łowienia. Musisz wyłowić 3 dowolne pstrągi. Zaliczy to opisywany quest i możesz od razu odblokować kolejny.
Uwaga - Pełny zestaw informacji i podpowiedzi na temat wędkowania w Far Cry 5 znajdziesz w rozdziale Łowienie ryb w naszym poradniku.
Nagrody za ukończenie misji: 700 dolarów, 200 punktów ruchu oporu.
Na ryby
Jak odblokować misję: Rozmowa ze Skylar Kohrs po ukończeniu pobocznego zadania Narzędzia fachowca.

To drugie zadanie od Skylar i możesz je odblokować od razu po zaliczeniu misji fabularnej Narzędzia fachowca. Ponownie musisz udowodnić, że jesteś dobrym wędkarzem i zostaniesz wysłany z zadaniem złowienia 3 różnych gatunków ryb.
Misja ta oferuje dużą swobodę działania. Możesz dotrzeć do dowolnego łowiska powiązanego z poszukiwanym gatunkiem ryb. Polecamy przy okazji zajrzeć do rozdziału Mapy w naszym poradniku. Na jednej z map w tym rozdziale zaznaczyliśmy wszystkie łowiska. Przed każdym połowem pamiętaj o dobraniu przynęty do rodzaju wyławianych ryb.
Uwaga - Jeśli wcześniej wyłowiłeś już jakieś ryby spośród tych wskazanych przez Skylar to gra może to uwzględnić i wtedy opisywaną misję jeszcze szybciej ukończysz.
Nagrody za ukończenie misji: 700 dolarów, 200 punktów ruchu oporu.
Admirał - Jak odblokować misję: Rozmowa ze Skylar Kohrs w Doku

To finałowe zadanie od Skylar, które związane jest z wyłowieniem tytułowej "legendarnej" ryby zwanej Admirałem. Po zaliczeniu zadania Na ryby spotkaj się po raz kolejny ze Skylar w Doku na zachodnim brzegu jeziora Silver Lake.
Użyj łodzi żeby dotrzeć do wskazanego przez grę miejsca połowu (jest to środek jeziora). Nie wyskakuj z łodzi, tylko przygotuj się do wędkowania. Poszukiwana ryba Admirał to odmiana łopatonosa. Możesz uwzględnić to podczas wyboru przynęty, choć i z pomocą tej podstawowej możesz wyłowić unikalną rybę.
W naszym przypadku Admirał był pierwszą rybą, która złapała przynętę, ale może stać się tez tak, że najpiew wyłowisz kilka innych ryb. Niezależnie od okoliczności nastaw się na trudną mini-grę. Admirał jest silnym okazem i będzie długo bronił się przed złowieniem. Pamiętaj o obserwowaniu koloru żyłki i nie dopuść do jej przedwczesnego zerwania. Po pomyślnym złowieniu Admirała powróć do doku żeby pogadać ze Skylar.
Nagrody za ukończenie misji: Unikalna wędka (Wonderboy Fishing Rod), 1450 dolarów, 200 punktów ruchu oporu.
Rajd Wielkiej Pyty
Jak odblokować misję: Musisz zbadać lokację do wykonywania papisów kaskaderskich.


Na potrzeby odblokowania questu odwiedź pokazaną na obrazku 1 lokację Clutch Nixon - znajduje się ona we wschodniej części Gór Whitetail, pomiędzy Ośrodkiem KIEŁ i Fortem Drubman. Zlokalizuj stojak do zbadania. Wejście w interakcję z nim odblokuje próbę kaskaderską.
W ramach tej próby musisz zaliczyć przejazd na czas quadem i polega on na docieraniu do kolejnych punktów kontrolnych. Nie możesz doprowadzić do wyczerpania licznika upływu czasu. Jest on na szczęście częściowo odnawiany przy każdej bramce. Przejazd jest dość wymagający, gdyż trasa w wielu miejscach jest wąska. W szczególności uważaj w tych miejscach, w których należy przejechać pomiędzy słupami (przykładowe takie miejsce pokazuje obrazek). Łatwo wtedy o zderzenie, zatrzymanie quada i utratę cennych sekund. Oprócz tego uważaj na dziką zwierzynę oraz na kultystów w pojazdach i na quadach. Nie zderzaj się z nimi ani nie próbuj z nimi walczyć. Skupiaj się zawsze na kontynuowaniu jazdy.
Nagrody za ukończenie misji: Quad-State Area (unikalny quad), 750 dolarów, 200 punktów ruchu oporu.
Przerwa na dymka
Jak odblokować misję: Rozmowa z Chadem Wolanskim w Grillowni (The Grill Streak).

Grillownia (The Grill Streak) znajduje się przy jednej z głównych dróg w południowej części Gór Whitetail, na zachód od Tartaku Baronów. Spotkaj się w tej lokacji z Chadem Wolanskim żeby dowiedzieć się o zapotrzebowaniu na mięso.

To nietypowe zadanie, gdyż mięso musisz pozyskiwać dzięki rozjeżdżaniu rogatych zwierząt samochodem. Na mapie świata zaznaczone zostały wszystkie lokacje, w których występuje poszukiwana dzika zwierzyna. Możesz np. odwiedzić mokradła niedaleko miejsca rozpoczęcia misji gdzie pojawiają się łosie, przy czym uważaj tam żeby nie wjechać autem do wody. Do rozjeżdżania zwierząt możesz używać np. dowolnego pick-upa. Po zabiciu zwierzęcia zbadaj jego zwłoki żeby zdobyć mięso (Roadkill Deer Meat). Powróć z 4 sztukami mięsa do Chada. Możesz od razu odebrać od niego kolejny quest.
Uwaga - Gra nie zaliczy faktu zdobycia mięsa jeśli dzikie zwierzę zabiłeś w inny sposób, np. polegając na broni palnej!
Nagrody za ukończenie misji: 750 dolarów, 200 punktów ruchu oporu.
Grillownia
Jak odblokować misję: Rozmowa z Chadem Wolanskim po ukończeniu pobocznej misji Przerwa na dymka.

Drugie zadanie od Chada Wolanskiego jest bardzo podobne do tego opisanego powyżej. Tym razem musisz zabijać bizony z użyciem pojazdów. Chad zasugeruje skorzystanie z ciężarówki, ale w zupełności wystarczy też dowolny pick-up (przedostatnia zakładka w menu wyboru pojazdu w garażu) i tego typu maszyny są o wiele bardziej zwrotne.
Na mapie świata zaznaczone zostały wszystkie miejsca występowania bizonów. Dotrzyj w dowolne z nich i rozpocznij "polowanie". Bizony są wytrzymałe, tak więc w każdego z nich trzeba zazwyczaj uderzyć kilka razy. Po zabiciu bizona wyjdź z auta i zabierz mięso (Roadkill Bison Meat). Zdobądź w ten sposób 3 sztuki mięsa i dostarcz je Chadowi.
Uwaga - Przed rozpoczęciem tej misji sprawdź czy posiadasz talent Automatyczna naprawa. Uchroni Cię on przed koniecznością wymiany auta na wypadek "kontrataku" ze strony jakiegoś bizona.
Nagrody za ukończenie misji: 2014 Adjudico Mastodon XZT (unikalny pojazd), 1550 dolarów, 200 punktów ruchu oporu.
Zew dziczy

Zadanie to pojawi się automatycznie w dzienniku bohatera po tym jak dostatecznie osłabi on wpływy kultu w Górach Whitetail i doprowadzi do zniszczenia co najmniej 1 wabika.
Otrzymasz informację o możliwości niszczenia własności kultu w tym regionie i są to wabiki na wilki. Przykładową tego typu konstrukcję (wieża z megafonami) pokazuje powyższy obrazek - w Górach Whitetail jest ich w sumie 10. Nowe wabiki możesz odnajdywać dzięki eksploracji świata gry lub poznawać ich lokalizacje dzięki mapom lub rozmowom z NPC-ami. Możesz też zajrzeć do rozdziału Mapy w naszym poradniku gdzie znajdziesz obrazek z zaznaczonymi miejscami ich odnajdywania.
Po dotarciu do każdego takiego obiektu ostrzelaj z dowolnej broni generator u podstawy wieży. Każdy zniszczony wabik to 100 punktów ruchu oporu.
Nagrody za ukończenie misji: 1600 dolarów, 200 punktów ruchu oporu.
0
- Far Cry 5 - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Góry Whitetail
- Tartak Baronów | Góry Whitetail | Solucja Far Cry 5
- Najlepiej smakuje na zimno (nowy towarzysz Jess Black) | Góry Whitetail
- Osobisty miś bojowy (nowy towarzysz Cheeseburger) | Góry Whitetail | Far Cry 5
- Syn marnotrawny (nowy towarzysz Hurk Drubman Jr) | Góry Whitetail | Far Cry 5
- Świat jest słaby (misja z porwania przez kult) | Góry Whitetail | Far Cry 5
- Zaginieni w akcji | Góry Whitetail | Solucja Far Cry 5
- Akcja ratunkowa | Góry Whitetail | Solucja Far Cry 5
- Musimy być silni; Poświęć słabych | Góry Whitetail | Solucja Far Cry 5
- Cisza radiowa | Góry Whitetail | Solucja Far Cry 5
- Nakaz eksmisji | Góry Whitetail | Solucja Far Cry 5
- Uwolnienie | Góry Whitetail | Solucja Far Cry 5
- Przygotowania | Góry Whitetail | Solucja Far Cry 5
- Lepsza zmiana | Góry Whitetail | Solucja Far Cry 5
- Tylko ty | Góry Whitetail | Solucja Far Cry 5
- Ofiary wojny | Góry Whitetail | Solucja Far Cry 5
- Czas na obiad | Góry Whitetail | Solucja Far Cry 5
- Misje poboczne | Góry Whitetail | Solucja Far Cry 5
- Lokacje kultu i skrytki prepperskie w Górach Whitetail | Góry Whitetail
- Góry Whitetail
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
drago Junior
w Far cry 5
Czy można wejść do
Centrum Weteranów Świętego Franciszka
jak tak to jak się tam dostać ?
[link]
gato1984 Legionista
Witam,dlaczego misja Wojna narkotykowa aktywowała się tuż po tym jak zlikwidowałem Faith,nie powinna być wcześniej?
misiekmichal Junior
ja gram na pc i jak wciskam Q to nie mam koła broni tylko taką jakby tabelkę. Pomoże ktoś?
Boberovsky Junior
Mam problem, ponieważ w dolinie Holland brakuje mi jednej misji (mam 49/52 , ale jeszcze dwie są związane ze zbieraniem zapalniczek i komiksów ) .Chciałbym zrobić 100% więc wsm nie wiem czy dalej kontynuować. Pokazuje mi że nie mam zrobionej misji u nicka . Moze ktoś pomóc jakie misje są "ukryte" PS Misje z YES mam zrobioną
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.