Fahrenheit: INVESTIGATION Doc's Diner cz.2
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Wróć do restauracji. Wejdź do łazienki. Tutaj w zależności od tego, czy Lucas zatarł ślady, czy nie - ciało, nóż mogą być w innych miejscach. Obejrzyj ciało i mopa. Wejdź do pierwszej kabiny po lewej stronie. Spójrz na podłogę. Carla zainteresuje się faktem, że tam też jest krew (+5%). Jeśli narzędzie zbrodni, czyli nóż leży na podłodze, spójrz na niego, a otrzymasz +10%. Jeśli nie leży, znalezienie go przypadnie Tylerowi.
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Fahrenheit - poradnik do gry
- Fahrenheit: Poradnik do gry
- Fahrenheit: THE MURDER Doc's Diner Fahrenheit
- Fahrenheit: INVESTIGATION Doc's Diner cz.1
- Fahrenheit: INVESTIGATION Doc's Diner cz.2
- Fahrenheit: THE DAY AFTER Mieszkanie Lucasa cz.1
- Fahrenheit: THE DAY AFTER Mieszkanie Lucasa cz.2
- Fahrenheit: CONFESSION Park
- Fahrenheit: POLICE WORK Posterunek Policji cz.1
- Fahrenheit: POLICE WORK Posterunek Policji cz.2
- Fahrenheit: ALTERNATE REALITY Bank Naser & Jones
- Fahrenheit: RECONSTRUCTION Kostnica
- Fahrenheit: TYLER & KATE Posterunek Policji
- Fahrenheit: LOST LOVE Mieszkanie Lucasa cz.1
- Fahrenheit: LOST LOVE Mieszkanie Lucasa cz.2
- Fahrenheit: HIDE AND SEEK Cmentarz cz.1
- Fahrenheit: HIDE AND SEEK Cmentarz cz.2
- Fahrenheit: FRIENDLY COMBAT Sala Gimnastyczna
- Fahrenheit: DEBRIEFING Posterunek Policji cz.1
- Fahrenheit: DEBRIEFING Posterunek Policji cz.2
- Fahrenheit: DOUBLE OR QUITS Podwórze Posterunku Policji
- Fahrenheit: QUESTIONS & BULLETS Policyjny Uniwersytet
- Fahrenheit: AGATHA Dom Agaty cz.1
- Fahrenheit: AGATHA Dom Agaty cz.2
- Fahrenheit: THE STORY Mieszkanie Lucasa
- Fahrenheit: DARK OMEN Mieszkanie Carli cz.1
- Fahrenheit: DARK OMEN Mieszkanie Carli cz.2
- Fahrenheit: FACE OFF Bank Naser & Jones
- Fahrenheit: HAPPY ANNIVERSARY! Mieszkanie Tylera
- Fahrenheit: BACK TO AGATHA Dom Agaty
- Fahrenheit: BLOODY WASHING Dom Agaty
- Fahrenheit: CONFRONTATION Mieszkanie Lucasa
- Fahrenheit: CAPTAIN JONES IS REALLY UPSET Posterunek Policji
- Fahrenheit: SOAP, BLOOD & CLUES Pralnia
- Fahrenheit: FALLEN ANGELS Kosciół Św. Pawła
- Fahrenheit: THE FUGITIVE Mieszkanie Tiffany cz.1
- Fahrenheit: THE FUGITIVE Mieszkanie Tiffany cz.2
- Fahrenheit: THE FUGITIVE Mieszkanie Tiffany cz.3
- Fahrenheit: JANOS Szpital Psychiatryczny Bellevue
- Fahrenheit: MEETING KURIAKIN Muzeum
- Fahrenheit: MAYAN SECRETS Nieznane Miejsce
- Fahrenheit: THE CLAN Nieznane Miejsce
- Fahrenheit: DANGER & UBIQUITY Obskurny Hotel cz.1
- Fahrenheit: DANGER & UBIQUITY Obskurny Hotel cz.2
- Fahrenheit: FATE ON RUSSIAN HILLS Park Rozrywki
- Fahrenheit: CHECKMATE! Nieznane Miejsce
- Fahrenheit: CHILD'S PLAY Nieznane Miejsce
- Fahrenheit: THE PACT Cmentarz
- Fahrenheit: JADE Nieznane Miejsce
- Fahrenheit: FROZEN TO THE BONE Posterunek Policji
- Fahrenheit: WHERE IS JADE Sierociniec
- Fahrenheit: BOGART Tajna Podziemna Baza
- Fahrenheit: REVELATION Baza Wojskowa w Wishita
- Fahrenheit: FINAL COUNTDOWN Baza Wojskowa w Wishita cz.1
- Fahrenheit: FINAL COUNTDOWN Baza Wojskowa w Wishita cz.2
- Fahrenheit: EPILOGUE Gdzieś Na Ziemi
- Fahrenheit: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Siemka mam taki problem....przy odpalaniu gry wysjkakuje mi takie cos.......aplikacja lub biblioteka DLL C:\Program files\Atari\Fahrenhit\mfc70.dl nie jest poprawnym obrazem systemu Nt.Sprawdz to z dyskietka instalacyjna..porosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moje gg-5103014.PISZCIE!!!!!!!!!
Zapomniałaś o jeszcze jednej opcji związanej z Dzieckiem Indigo - można pozwolić Wyroczni zabrać ją z sierocińca (wyjść drzwiami ewakuacyjnymi na korytarzu bez dziewczynki).
WITAM!
Jesli zstanawiasz sie jeszcze nad tym, czy zagrac w Fahrenheit, to tyklo tracisz czas!
Mimo kilku niewatpliwych wad, jakimi obarczone jest to dzieło nie mam wątpliwosci co do jednego - jest to kolejny historyczny tytuł w dziedzinie gier komputerowych!
Zestawienie zalet tej gry wraz z jej "wadami", jest bowiem mimo wszystko powalajaco korzystne.
FIRST LOOK
Gra zachwyca klimatem i ponad wszystko wspaniala muzyką. Troszke zaluje, ze nie postarano sie o wiecej rozego rodzaju watkow muzycznych w rozgrywkach zrecznosciowych (generalnie przez cala gre powtarza sie jeden motyw), ale za to "muzyka tła" towarzyszaca drodze Lucasa zapada w pamieci bezpowrotnie. Nastepnego dnia po przejsciu gry musialem ja wlaczyc chocby dlatego, by posluchac tej nostalgicznej, klimatycznej muzyki.
Graficznie - rewelacja. Animacja jak w filmie. Zreszta cala gra zrobiona zostala w konwencji filmu. Osoba przygladajaca sie grze bedzie czerpala rownie duzo radosci z samego ogladania, co osoba "grajaca". Zwlaszcza w czasie sekwencji zrecznosciowych.
POZIOM TRUDNOSCI MANUALNEJ
No wlasnie - elementy zrecznosciowe. Jesli masz kiepska koordynacje w przyciskaniu klawiszow, a konkretnie ośmiu na raz, po cztery na jedna reke (jedna reka byloby to bardzo trudne), to szczerze radze - zaraz na poczatku gry ustaw sobie w opcjach EASY! jesli na tym trybi nie dasz sobie rady, to przykro mi - to nie jest gra dla Ciebie. Po przejsciu Fahrenheit mialem wrazenie, ze stracilem polowe gry przez to, ze zamiast podziwiac rozwijajaca sie historie w sekwencjaxh wideo, ja wpatrywalem sie w pelnym skupieniu w lampki na srodku ekranu, by nadazyc naciskac wlasciwe klawisze. Uwaga! Tu naprawde trzeba miec refleks, bo jesli nacisniesz klawisz 0,5 sek za pozno, to do widzenia! :/. W wiekszosci przypadkow, w wazniejszych scenach lampki zapalaja sie
szybko jedna za druga i w rzeczywistosci musisz nacisnac jeden z 8 klawiszy na klawiaturze (wg wskazania na monitorze) w ciagu 0 do 0,5 sek po wyswietleniu! Czasem sekwencja ma 8-10 lampek jadna z drugą, w roznej nie powtarzajacej sie konfiguracji (gdy przegrasz, zaczynasz cala sekwencje od nowa z autosave). Wowczas czas od zapalenia sie lampki do nacisniecia klawisza jest naprawde liczony w dziesietnych sekundy!
POZIOM TRUDNOSCI INTELEKTUALNEJ
Tak. Przy calym moim podziwie dla tej gry stwierdzam, ze w tej grze trzeba sie bardziej wykazac zdolnosciami manualnymi, niz rozumem. Nie liczcie na trudne zagadki w tej grze. Ba! Tu nie ma zagadek! Gre przechodzi sie leciutko, nie ma zadnego miejsca, w ktorym mozna by sie "zaciac". No chyba, ze gdy szykasz kieliszkow do szampana, to szukasz wszedzie poza kuchnią ;). Wlasciwie to nie wiem, dlaczego pan Cage tak postapil. Utrzymanie gry w konwencji filmu przeciez nie stoi na przeszkodzie podniesienia poziomu trudnosci intelektualnej... Oczywiscie wplatanie tu na sile jakichs super-łamigłówek, rozszyfrowywania starodruków, czy odkodowywanie sejfów takze moze byc wkurzajace, jesli jest umieszczone w grze na sile, ale coz... moze zwyczajnie mowie tak dlatego, ze gdyby byla trudniejsza, to dluzej w swiecie Fahrenheit bym przebywal ;)
ILE GRY W GRZE
To gra na "dwa podejscia". Dla maniakalnego gracza jedno podejscie. Mniej wiecej 5-8 godzin. Tyle potrzeba na ukonczenie gry w zaleznosci od poziomu trudnosci, predkosci dzialania no i interakcji w jakie sie wchodzi. Moja ocena opiera sie na pierwszym przejsciu gry wiec moze byc niewlasciwa, zwazywszy, ze mozna isc wieloma sciezkami...
LINIOWOSC, BOHATEROWIE
Gra choc na taka nie wyglada to w gruncie rzeczy jest liniowa. Tej gry NIE da sie PRZEJSC jako Lucas lub np. Carla (glowni bohaterowie). To jest przeklamanie reklamowe. Gra nie daje mozliwosci by przejsc ja cala jednym bohaterem. Zamiast tego masz co jeden lub wiecej rozdzialów mozliwosc przejscia nastepnego rozdzialu jedna z zaproponowanych w dantm momencie przez scenariusz postaci. Bardzo podoba mi sie za to fakt, ze gra moze zakonczyc sie na minimum trzy sposoby, w zaleznosci od tego, jak potocza sie kluczowe pojedynki w koncowej czesci gry. Ponadto w dwoch (na dzien dzisiejszy) obejrzanych przeze mnie zakonczeniach
ewidentnie daje sie graczowi do zrozumienia, ze historia nie ma tak naprawde tutaj konca. Punkt wyjsciowy do sequela jest wiec bezdyskusyjny i w pelni uzasadniony. Zreszta juz od dawna kraza pogloski o pracach nad druga czescia FIP.
NA KONIEC DOBRY POCZĄTEK
Tak. Poczatek to najdelikatniejsza chwila jak pisal kiedys Herbert w niezapomnianej Diunie. Cage odrabial lekcje i nie zapomnial o zasadach klasykow tworzac fabule:) "Na poczatku trzesienie ziemi, a potem napiecie juz tylko rosnie".... Tak tez jest w Fahrenheit. Od pierwszych "kadrow" zostajesz wciagniety(a) w ta frapujaca historie i z nieustajaca ciekawoscia brniesz dalej. Nie chce sie powtarzac, ale bez tak pieknej muzyki nie byloby tak dobrej gry. Zreszta im dluzej sie nad tym Fahrenheitem zastanawiam, to bardziej mi odpowiada okreslenie tego jako interaktywny film, a nie gra. Piekna grafika, mimika postaci, motion-capture wymiata (ruch postaci)... W trakcie "dorgi" warto zbierac karty z bonusowymi punktami... Po przejsciu gry te punkty sa na naszym "koncie". Dzieki nim mozna kupic w menu dodatki np. filmy z gry (te, ktorych nie obejrzales(as) spokojnie podczas grania, bo trzeba bylo skupiac sie na klawiszach...), muzyke, dodatkowe sceny (takie, ktorych nie bylo w grze), itp. To swietny pomysl:). W trakcie napisow koncowych swietna piosenka! Polecam! W dodatkach mozna tez obejrzec materialy dot. tworzenia gry. W jednym z filmow pokazujacym bodajze tworzenie swiata FIP mozna posluchac w tle pewnej bardzo ciekawej muzyki.... :D... Jesli ktos tak jak ja ma sentyment do poprzedniego arcydziela QuanticDreams, to bedzie wiedzial o jaka gre chodzi:)
Reasumujac - bardzo polecam ta gre osobom, które kochaja zagadkowe, mroczne historie rytualnych morderstw, seryjnych zabójstw, losy ofiar które przypadkowo zostaja wplatane w przerazajace wydarzenia, oprawione w pikna muzyke, grafika, w ktorych przeplataja sie watki sledztwa i ucieczki niewinnej ofiary manipulacji. Kolejny raz programisci z QD dali popis swoich niewatpliwie duzych mozliwosci. W tej grze naprawde kazdy wykonany ruch, dialog czy tez brak dialogu lub dzialania ma swoje konsekwencje. No i te genialne w swej prostocie serowanie postacia! Tylko dla apatycznie nastawionych skostnialych graczy bedzie problemem. Pozostali
gracze szybko docenia rewelacyjnie intuicyjny interfejs. Genialne jest tez dzielenie obrazu na dwie i wiecej czesci. W ten sposob, np widzimy gdzie jest policjant i ile mamy czasu, aby nie nakryl nas na sprzataniu....
POLECAM GORACO!
Jardinero
gg:2899443
Szczerze polecam grę. Pochłonęła mnie bez reszty.
A poradnik fajny.
nawet fajna gierka.. tylko troche czasem nudna:/ ale jakos przeszedlem
Musisz powtórzyć po prostu to co ci sie wyświetla na kółkach. Jest to kombinacja klawiszy.
Ustawić sobie możesz dowolnie w opcjach gry. No i nie możesz zbyt długo się zastanawiać nad tym co wcisnąć. Kolejność musi być taka sama jak pokazywana w kułkach
jest misja w banku i tam napadaja cie robaki i ja mam problem z tym robalem co idzie po ścianie. Nie moge mu uciec. pomożecie? moze cos źle klikam, czy jak
Mam problem posiadam ta gre na plycie dvd na PC zainstalowalem ja i pisze mi jak uruchamiam "please insert the orginal dvd disc" cos takiego sciaglem z neta pliki "fahrenheit.tdf" oraz tetriscpl.exe" i dwa pliki do uruchominia w tzw obrazie z koncowka mds i mdf co mam z tymi plikami zrobic zeby mi uruchomilo gre??????? lub cokolwike zeby w nia zagrac PROSZE O POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A czy jak np. chciałbym zrobić poradnik do jakiejś gry to czy mogę go tutaj umieścić i ewentualnie w jakim programie miałbym to zrobić ??
Fajny poradniczek i gierka ale przy zakonczeniach opisanych w poradniku......mmmmm fajnie ze oboje i spodziewają się dziecka!!!
Vegetan ----> Niestety nie ma 6 zakończeń gry, są tylko 3. Natomiast istnieje wiele sposobów, które poprowadzą do jednego z tych trzech zakończeń i opisałam je w rozdziale FINAL COUNTDOWN.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-07 13:23:35]
Jaka gra taki poradnik, bardziej to mi wyglada na streszczenie opowiesci, anizeli rady "jak grac, aby wygrac":) Bardzo duzo zdjec, za co chwała.
Ogolnie good.
ChRiS ---> Poradnik zawiera 140 stron. Gdybym miała się jeszcze rozpisywać, zrobiłby się z tego naprawdę niezłych rozmiarów elaborat :-). Dlatego też ograniczyłam się w większości wypadków do zwykłego, zwięzłego i rzeczowego opisania możliwości, jakie czekają na gracza. Ale dzięki za opinię.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-31 23:57:46]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






