Doom 3 Resurrection of Evil: Nowy arsenał

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Double Barrel Shotgun

Dubeltówka to najbardziej śmiercionośna broń w Resurrection of Evil, którą można zdobyć z gabinetu Sarge'a na trzecim poziomie kompleksu Erebus. Strzelba, doskonała do walki na krótkim dystansie, jest w stanie położyć nawet kilku przeciwników naraz. Duży rozrzut uniemożliwia korzystanie z tej broni, jeśli przeciwnik jest znacznie oddalony od naszego bohatera. Warto również zaznaczyć, że przeładowanie musi odbywać się po każdym wystrzale i trwa niemiłosiernie długo. Broń używa tych samych naboi co tradycyjny Shotgun.

  • Liczba naboi w magazynku: 2
  • Maksymalna liczba naboi, którą może nieść gracz: 320
  • Obrażenia w przypadku stuprocentowego trafienia: 280
  • Amunicja: Shells

Ionized Plasma Levitator/The Grabber

Nie jest to broń w tradycyjnym znaczeniu tego słowa. The Grabber pełni tą samą funkcję co Gravity Gun w Half-Life 2 - pozwala na interakcję gracza ze środowiskiem, poprzez manipulowanie na odległość rozrzuconymi tu i ówdzie przedmiotami. Oprócz tego bohater może wykorzystać IPL do przechwytywania pocisków energetycznych wroga i odrzucania ich w kierunku agresora (dokładne obrażenia zadane tym sposobem znajdziecie poniżej), oraz zabijania mniejszych przeciwników (Cherub, Forgoteen, Tick, Trite) poprzez złapanie ich w wiązkę energii. The Grabber jest w stanie utrzymać przedmiot lub ofiarę, tylko przez kilka sekund, później zostaje ona automatycznie odrzucona. IPL jest dostępny już od pierwszego poziomu kompleksu Erebus.

  1. Liczba naboi w magazynku: Nie dotyczy
  2. Maksymalna liczba naboi, którą może nieść gracz: Nie dotyczy
  3. Obrażenia w przypadku stuprocentowego trafienia: Szczegóły poniżej
  4. Amunicja: Brak
Obrażenia wywoływane przechwyceniem i odrzuceniem pocisku są różne, w zależności od tego, z jakim potworem mamy aktualnie do czynienia - Poradnik do gry - Nowy arsenał | Doom 3 Resurrection of Evil - Doom 3: Resurrection of Evil - poradnik do gry

Obrażenia wywoływane przechwyceniem i odrzuceniem pocisku są różne, w zależności od tego, z jakim potworem mamy aktualnie do czynienia:

  • Bruiser: 200
  • Cacodemon: 200
  • Hell-Knight: 250
  • Imp: 150
  • Mancubus: 400
  • Revenant: 250
  • Vulgar: 150

Powyższe wartości tłumaczą, dlaczego Imp ginie od pierwszego kontaktu ze swoim pociskiem (żywotność potwora wynosi 130, natomiast obrażenia od kuli ognia 150) a Hell-Knight musi zostać trafiony aż cztery razy (żywotność potwora wynosi 900, a obrażenia od pocisku plazmy tylko 250).

Podczas zmagań pamiętaj, że nie można chwycić i utrzymać Grabberem rakiet wysyłanych przez Revenantów. Broń odbija je tylko na bok, nie pozwalając im trafić.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2005-05-17
15:32

zanonimizowany138293 Pretorianin

Ciekawi mnie jak tworcy Painkillera skomentowali ostatni level z tego dodatku do Dooma ? Mam na mysli sposob wykonczenia ostatniego bossa...

Bo ja z duma moge powiedziec "Nasi to wymyslili pierwsi" :)

Komentarz: zanonimizowany138293
2005-05-18
17:17

zanonimizowany122196 Legionista

👍

Tu JonyKeage a nie jakiś tam lorddupa czy coś..:(
Ludzki pojęcie przechodzi jak Ja długo musiałem na to czekać aż...
k.... sprzętu mi niestarczyło na jej odpalenie:(
Alllle to jest (mimo wypadku) zaaaaaaaje..fajna gierka!!

Komentarz: zanonimizowany122196
2005-05-18
17:42

zanonimizowany115322 Senator

ehhmm,
puk,puk
próba mikrofonu !

dzień dobry,
jak załatwić jednego z bossów (płonący pieszczoch)
skaczący i drapiący tudzież strzelający co pewien czas ogniem w seriach po trzy !
próby przechwytywania grabberem i vice-versowania rzeczonego kończą się moim niechybnym
zejściem... :-(

pls help bo rozj...ę klawiaturę !

Komentarz: zanonimizowany115322
2018-01-04
22:21

rootek33 Junior

kurde gdzie znaleść tą karte do następnej stacji !!! ??

Komentarz: rootek33

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl