Divine Divinity: Yuthul Gor - Wyniszczony kraj Orków - Ostateczne starcie Finał
Aktualizacja:
Mapa: Zamek Lorda Chaosu

1. Wejście 2. Przełącznik | 3. Przełącznik 4. Ostateczny złoczyńca :) |
Znajdujesz się na zrujnowanej ziemi Orków. Tereny te są pod władzą, a raczej tyranią Black Ring. Pełno to mocnych przeciwników: Impy w kilku rodzajach, Piaskowe Demony oraz najtrudniejsi chyba przeciwnicy - Smoczy Jeźdźcy. Szczególnie radzę uważać przy południowym krańcu mapy - znajduje się tam trudna do rozdzielenia grupka Smoczych Jeźdźców - a więcej niż jeden jeździec na raz to już nie przelewki. W jednym z opuszczonych domów znajdziesz też unikalnie wyglądający miecz - wymagany piąty poziom identyfikacji - koniecznie zrób to - jest to bowiem najpotężniejsza broń tego typu, jaką widziałem w grze. Ów miecz, jak również inne towary zidentyfikować możesz w sklepie u Kroxy'ego, blisko miejsca gdzie zaprowadzili Cię Zandalor i Arhu.
Zadania:
Przekonaj Czarnego Smoka (Find Patriarch). Zandalor poleci Ci porozmawiać z Patriarchem - ojcem smoków. Ów gad może bowiem nauczyć Cię za darmo umiejętności zamiany w ducha. Umiejętność ta jest niezbędna jeśli chcesz przedostać się przez bagna wokół siedziby Black Ring. Smoka znajdziesz na wschodnim krańcu mapy. Kluczem jest umiejętne przeprowadzenie rozmowy, nie podam jednak szczegółowego opisu, bowiem można próbować wiele razy - aż do skutku.
Wykończ członków Black Ring . Gdy już przedostaniesz się przez bagna znajdziesz się w siedzibie Black Ring. Loch ten to w uproszczeniu sześć platform, na których znajdują się fortece członków Black Ring - z tym że dostęp do ostatniej, fioletowej, uzyskasz dopiero gdy pokonasz całą piątkę: Demonę, Corneliusa, Ionę, Moriendora i Josephinę.
- Demona - żółta forteca. Bardzo łatwy przeciwnik, w sam raz na początek.
- Cornelius - zielona twierdza. Nie powinno być problemów.
- Iona - biała twierdza. Z tą starą jędzą masz już długie porachunki. Nie zważaj na płeć tylko lej!
- Moriendor - niebieska twierdza. Tu z kolei uważaj - ja miałem kłopoty - Moriendor oślepił mnie na dobrą minutę, w tym czasie podgryzał czarem Hell Spikes.
- Josephina - pomarańczowa twierdza. To silny przeciwnik, w dodatku jej obstawę stanowią groźni rycerze śmierci. Uważaj!
Gdy pokonasz całą piątkę - na fioletowej platformie znikną kolce blokujące drogę. Ruszaj drogą naprzód. Przebądź labirynt pełen wrogów, dojdziesz do wielkiej twierdzy. W środku musisz oczyścić z plugastwa oba skrzydła, na końcu każdego wciskając przycisk na podeście. Otworzy się długi, środkowy korytarz. Na jego końcu czeka Pan Chaosu, Demon Kłamstw i ostateczny zły boss tej gry. Nie musze mówić, że liczę na Ciebie graczu, iż skujesz mu gębę za wszystkie świństwa jakich się dopuścił!
0
Komentarze czytelników
claudespeed18 Legend
Zandalor ejst w podziemiach zamku Stormfist, zostaniesz tam wrzucony jak dostaniesz sie do zamku najpierw, do tworzenia mikstur musisz zdobyc najpierw odpowiednie umiejetnosci
zanonimizowany540233 Junior
Ja Przeszłem całe Divine Divinity pytania na gg 11588407
zanonimizowany549584 Junior
gdzie jest członek rady 7 z rasy krasnoluduw i jak uleczyć mandragusa mi tyrko do zgromadenia rady zostało ellf krasnolud i chohlik a i jak uleczyć geomena prosze niek ktoś mi odpowie na tym forum abo na moje gg 247362 plis
grzegorzo1972 Legionista
Dlaczego nie mogę ściągnąć tego poradnika pomimo konta premium ?
ursus77 Legionista
Nie mogę zakończyć questu z Tinglafem. Marcus, strażnik ogarnięci a nadal Tinglaf sobie stoi obok kowala
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
