Day of the Tentacle Remastered: Zdobądź plany super-baterii i oddaj je Red Edisonowi

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zdobądź plany super-baterii i oddaj je Red Edisonowi

Po wyjściu z kapsuły skieruj się w prawo i poczekaj na wyjście doktora - Zdobądź plany super-baterii i oddaj je Red Edisonowi | Opis przejścia - Day of the Tentacle: Remastered - poradnik do gry

Po wyjściu z kapsuły skieruj się w prawo i poczekaj na wyjście doktora. Na ścianie za generatorem znajduje się tablica z listą rzeczy do zrobienia. Zerwij z niej kartkę papieru (paper), która okaże się planami super-baterii. Zaraz potem pojawi się Dr Fred, odbierając ci zdobyte właśnie plany i demonstrując możliwość przesyłania przedmiotów do naszych przyjaciół za pośrednictwem maszyny czasu. Po obejrzeniu cut-scenki, akcja gry przenosi się w przeszłość, a tu przejmujesz kontrolę nad postacią Hoagiego. UWAGA! Od tego momentu gry masz możliwość dowolnego przełączania się pomiędzy tymi dwoma bohaterami. Aby to uczynić, wystarczy kliknąć ikonkę wybranej postaci, znajdującą się w prawej części menu ekwipunku.

Twoim pierwszym zadaniem w przeszłości będzie oddanie planów super-baterii dalekiemu przodkowi Dr Freda imieniem Red Edison. W tym celu podążaj ścieżką w lewo, a po chwili dotrzesz do pobliskiego motelu. Otwórz drzwi i wejdź do środka, aby znaleźć się w tym samym budynku, w którym rozpoczynała się akcja gry - tyle że 200 lat wcześniej. Za biurkiem recepcji stoi mumia zmarłego kuzyna Freda (postać znana z gry Maniac Mansion). Możesz próbować z nią porozmawiać, ale będzie to rozmowa raczej "jednostronna" i bez większego znaczenia dla rozwoju fabuły.

Podejdź do znajomego starego zegara (grandfather clock) - Zdobądź plany super-baterii i oddaj je Red Edisonowi | Opis przejścia - Day of the Tentacle: Remastered - poradnik do gry

Podejdź do znajomego starego zegara (grandfather clock). Otwórz go i wejdź do środka, a trafisz do tajnego laboratorium Red Edisona. Z blatu przy schodach weź leworęczny młotek (left-handed hammer), który przyda się w dalszej części gry. Na wieszaku z prawej strony dostrzeżesz fartuch laboratoryjny (lab coat), jednak w tej chwili nie będziesz mógł jeszcze go zabrać. Daj otrzymane podczas cut-scenki od Bernarda plany super-baterii (patent application) Red Edisonowi. Dowiesz się, że do jej stworzenia naukowiec będzie potrzebował oleju, octu winnego oraz odrobiny złota.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl