Misja 4 - Crimson Tide (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
Aktualizacja:
Jeśli tylko nie popełnisz jakichś katastrofalnych błędów przy planowaniu, wróg z czasem powinien przejść do defensywy. Jak już wcześniej wspomniałem, przeciwników warto pozbawić co najmniej jednej fabryki [#91] (1 na mapie ). Nie dopuszczaj też do tego żeby wrogie siły przejmowały Twoje flagi prestiżu czy konstrukcje umożliwiające produkcję czołgów. Wszystkie ważniejsze punkty otaczaj dwoma-trzema czołgami, dzięki czemu zmniejszysz znacznie ryzyko ich utraty. Regularnie rozglądaj się też za nowymi skrzyniami z zaopatrzeniem, dzięki którym w łatwy sposób zwiększysz swoją przewagę punktową.
![[#91] - Misja 4 - Crimson Tide (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/858/357163687.jpg)
[#91]
Nie radzę przedwcześnie kończyć misji, czyli poprzez wyeliminowanie wszystkich sił wroga. Do lokalizowania sił przeciwnika w dalszym ciągu możesz wykorzystywać stację radarową [#92] (4 na mapie ). Za utrzymaniem niektórych wrogów przy życiu przemawia to, że ich likwidacja przekreśliłaby Twoje szanse na wypełnienie dwóch zadań opcjonalnych. W rezultacie warto więc umożliwić przeciwnikowi utrzymanie kontroli nad 1-2 punktami (o ile nie są to flagi prestiżu), a także nie atakować żołnierzy, którzy mogą ukryć się wewnątrz budynków.
![[#92] - Misja 4 - Crimson Tide (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/858/357163703.jpg)
[#92]
Wkrótce aktywny stanie się drugi cel opcjonalny (Eskortuj konwój do strefy bezpieczeństwa, tracąc nie więcej niż jedną ciężarówkę). Konwój pojawi się przy wschodniej krawędzi planszy, podążając na zachód (2 na mapie). Dokładną trasę przejazdu konwoju narysowałem na dołączonej do opisu tej misji mapie. Zakładam, że dysponujesz już sporą przewagą nad siłami wroga, tak więc nie musisz się jakoś szczególnie martwić o bezpieczeństwo konwoju w trakcie przeprawy przez miasto. Swoje czołgi wyślij natomiast na zachód ponieważ poza miastem pojawią się wkrótce oddziały przeciwnika (2 na mapie ). Swoje jednostki rozstaw na całej długości znajdującej się tu drogi [#93], gwarantując tym samym bezpieczną przeprawę konwoju.
![[#93] - Misja 4 - Crimson Tide (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/858/357163718.jpg)
[#93]
Na całe szczęście gra zaliczy Ci drugi cel opcjonalny nawet jeśli zniszczone zostaną cztery spośród pięciu ciężarówek. Ocalenie wszystkich maszyn nie powinno być trudne, choć po zlikwidowaniu piechoty w okolicy dostarczone zostaną także działa [#94]. Zajmij się szybko ich zniszczeniem ponieważ ucierpieć może nie tylko konwój, ale także Twoje najcenniejsze czołgi. Wracając do głównego celu misji, w dalszym ciągu umożliwiaj przeciwnikom pozostanie na planszy, dążąc do uzyskania 3000 punktów. Na szczęście przy założeniu, że wrogowie nie utrzymywali kontroli nad żadną z flag prestiżu, wypracowanie przewagi na poziomie 1500 punktów również nie powinno być problemem.
![[#94] - Misja 4 - Crimson Tide (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/858/357163734.jpg)
[#94]
0
- Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry
- Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry
- Akt 2
- Misja 1 - End of the Line (mapa) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 1 - End of the Line (cz.1) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 1 - End of the Line (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 2 - Storm Front (mapa) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 2 - Storm Front (cz.1) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 2 - Storm Front (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 3 - White Star Rising (mapa) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 3 - White Star Rising (cz.1) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 3 - White Star Rising (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 4 - Crimson Tide (mapa) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 4 - Crimson Tide (cz.1) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 4 - Crimson Tide (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 5 - Thus Spoke Zarathustra (mapa) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 5 - Thus Spoke Zarathustra (cz.1) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 5 - Thus Spoke Zarathustra (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 6 - Turning a Blind Eye (mapa) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.1) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 7 - Operation Guildsman (mapa) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 7 - Operation Guildsman (cz.1) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 7 - Operation Guildsman (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Misja 7 - Operation Guildsman (cz.3) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna
- Akt 2
- Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.