Motley Crew | The Crusades, 1213 | Clive Barker's Jericho
Aktualizacja:
Motley Crew
... Który to okaże się kłamcą przez co wpadniesz w pułapkę #1 . Pojawi się Arnold Leach #2 . Po krótkiej rozmowie zostaniesz pozostawiony sam sobie, a towarzyszyć ci będzie niekompletna drużyna. Do dyspozycji dostaniesz Delgado, Black oraz Church.
![]() | ![]() |
Odwróć się i skieruj w stronę schodów #1 , a następnie w prawo. Idź prosto do czasu napotkania pierwszego wroga. Znajdziesz się na rozwidleniu - wybierz wejście po lewej #2 , schody prowadzące w dół możesz pominąć. Nic prócz kilku potworów tam nie znajdziesz.
![]() | ![]() |
Spory kawałek dalej natrafisz na dość długą falę wybuchających potworów #1 . Po przetrwaniu udaj się w prawo. Przed tobą do przebycia dość długa droga. W końcu dotrzesz do dużej sali, ze schodami na końcu #2 . Ponownie będziesz musiał stawić czoła sporej ilości wrogów przy której przyjdzie ci zmarnować sporą ilość amunicji.
![]() | ![]() |
Po wejściu na schody nieco dalej dojdziesz do rozwidlenia #1 - wybierz pierwszy zakręt w prawo. Na końcu natrafisz na most #2 . Aby go opuścić użyj telekinezy Black.
![]() | ![]() |
Idź prosto, później schodami w dół. Napotkasz na niewielki opór. Po dojściu do kolejnego rozwidlenia #1 ponownie idź w prawo. Natkniesz się na kolejny most. Tym razem będzie zablokowany. Wróć się do rozwidlenia i udaj się w drugą odnogę (od strony mostu na skrzyżowaniu skręć w prawo). Dojdziesz do ściany, którą zniszcz za pomocą telekinezy. Zobaczysz belkę podtrzymującą most #2 . Strzel w nią, a most opadnie.
![]() | ![]() |
Po przejściu przez mostek dojdziesz do schodów #1 . Po wejściu na górę wpadniesz w pułapkę i zapewne zostaniesz schwytany przez potwora. Po uwolnieniu się czeka cię krótka jatka na dość małej przestrzeni. Użyj Church by utworzyć kulę mocy, która przytrzyma wrogów. Po tej czynności nie powinieneś mieć problemów z ich eliminacją. Idąc dalej korytarzem usłyszysz płacz. Skieruj się pod ścianę #2 i rozwal ją za pomocą telekinezy.
![]() | ![]() |
Wyświetli się film, w którym spotkasz uwięzionego Templariusza #1 , #2 . Wyjaśni ci trochę fabuły, więc radzę posłuchać - o ile chcesz wiedzieć o co w ogóle w grze chodzi.
![]() | ![]() |
0
- Clive Barker's Jericho - poradnik do gry
- Clive Barker's Jericho - poradnik do gry
- The Crusades, 1213
- Rivers of blood | The Crusades, 1213 | Clive Barker's Jericho
- Motley Crew | The Crusades, 1213 | Clive Barker's Jericho
- Sewers | The Crusades, 1213 | Clive Barker's Jericho
- Out of the Frying Pan... | The Crusades, 1213 | Clive Barker's Jericho
- Tortuder souls | The Crusades, 1213 | Clive Barker's Jericho
- Black Rose | The Crusades, 1213 | Clive Barker's Jericho
- The Crusades, 1213
- Clive Barker's Jericho - poradnik do gry
Komentarze czytelników
BuncoleX Konsul

Pierwszy raz od bardzo dawna zgadzam sie z Tribunalem w pelni.
zanonimizowany236184 Junior
Cześć. Wie ktoś, czy po przejściu gry i zagraniu od nowa, zmienia się poziom trudności gry? Nigdzie nie pisze żadna informacja, że gram na wyższym poziomie trudności...
Arxel Legend

Poziom trudności zmienia się bodajże w opcjach.
O ile mnie pamięć nie myli, to można go zmienić za każdym razem przed przystąpieniem do gry/misji... Ale głowy uciąć sobie nie dam, bo już nie pamiętam ;)
fishmaker Junior
Witam, mam problem w jednym z ostatnich etapów gry. Jest akcja gdzie gramy Black i trzeba uwolnić Jonesa, który siedzi za kratami. Podpowiedzi wskazują, że dwóch gości zawieszonych na ścianach mają nam pomóc w znalezieniu przełącznika do otwarcia tych krat... nie mam już pomysłu gdzie znaleźć ten przełącznik. Pomożecie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.