Chuchel: Część 3 Opis przejścia
Aktualizacja:
Spis treści
Trzecia część poradnika zawiera opis przejścia etapów 10-14, podczas których pojawią się pierwsze trudniejsze łamigłówki logiczne i zagadki środowiskowe.
Etap 10

Nie dasz rady przejść przez potwora siłą.
- Po dość długim wprowadzeniu trafisz do miejsca z potworem przypominającym yeti i stworkami wystającymi z ziemi.
- Jakakolwiek interakcja z potworem nie ma tutaj sensu - nie da ci on dojść do wisienki. Zamiast tego udaj się w prawo, by przejść na kolejny ekran.

Różne owoce dają różne efekty. Wypróbuj je wszystkie!
- Znajdziesz tutaj różnokolorowe korzenie wystające z ziemi - interakcja z nimi pozwoli zrzucić na podłogę owoc, który można potem rozkazać zjeść Chuchelowi, by zmienić jego postać.
- Uwaga - jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie "Niebieska Fasolka", zrzuć wszystkie owoce na ziemię i zjedź tylko ten, który spadnie z niebieskiego korzenia.
- Jeśli chcesz, wykorzystaj chwilę, by przetestować różne warianty, a gdy skończysz, udaj się z powrotem na ekran z potworem-yeti.

By przejść dalej, musisz zatrząść pomarańczowym korzeniem.
- Wejdź w interakcję z pomarańczowym korzeniem, a po wszystkim wróć na ekran po prawej stronie.
- Podnieś różowego stworka, który towarzyszy ci od początku gry, a następnie, z nim w rękach, wejdź w interakcję z pomarańczowym owocem, który leży na ziemi.
- Gdy stworek zmieni się w pająka, wróć na ekran z potworem-yeti i umieść stworka na grupie czterech zielonych stworów wystających z ziemi (tych po prawej stronie).

Po wszystkim wystarczy tylko uśpić yeti.
- Teraz ponownie potrzęś pomarańczowym korzeniem, udaj się w prawo i zjedz owoc. Wróć na ekran z yeti i wskocz na pozostałą grupkę stworów yeti.
- Po tym wszystkim yeti uśnie i będzie można zebrać wiśnię, by kontynuować do kolejnego etapu.
Etap 11

Potwór-galaretka, który skradł wisienkę.
- Trafisz do miejsca z potworem przypominającym olbrzymią galaretkę. Jeśli chcesz, wejdź z nim kilka razy w interakcję, by zobaczyć reakcję Chuchela.
- Stań po lewej stronie galaretki i rozkaż Chuchelowi, by ten udał się w lewo, klikając przy krawędzi ekranu.
- Gdy Chuchel wyląduje po prawej stronie, wejdź w interakcję z galaretką, by po chwili przenieść się do kolejnego, dwunastego już etapu.
Etap 12

Musisz rozwalić jajku "głowę".
- Trafisz teraz do pomieszczenia z olbrzymim jajkiem. Gdy Chuchel złapię łyżeczkę, wykorzystaj myszkę, by podnieść ją do góry i uderzaj nią w jajko. Mechanika sterowania przypomina trochę gry ze smartfonów.
- Po kilku seriach uderzeń, jajko się rozpadnie, a ty, wraz z różowym stworkiem, wylądujesz w kolejnym etapie.
Etap 13

Olbrzymi owoc, marzenie Chuchela!
- Kolejny prosty etap, w którym musisz po prostu kilka razy wejść w interakcję z olbrzymim owocem, wywołując różne efekty, by po chwili zakończyć ten etap i trafić do kolejnego, czternastego.
Etap 14

Coś dla fanów Angry Birds.
- Tutaj z kolei trafisz do miejsca przypominającego poziom z gry Angry Birds. Twoim zadaniem jest strzelanie z procy w taki sposób, by trafiać w różne obiekty na planszy.
- W pierwszej kolejności wystrzel stworka tak, by trafił on na stojący przy prawej stronie ekranu "bęben".
- Pojawi się nowy obiekt, przy suficie. Poczekaj, aż stanie on przy prawej krawędzi i strzel w niego, by stworek trafił najpierw w niego, a potem we wspomniany bęben.

Końcowy etap tej części gry.
- Poczekaj, aż pojawi się trzeci, latający obiekt. Musisz trafić tylko w niego, co sprawi, że przestanie się on przemieszczać.
- Teraz wystrzel pocisk tak, by ponownie trafić wiszący przy suficie obiekt - potworek odbije się od kilku obiektów, co po chwili doprowadzi do końca tego etapu.
Komentarze czytelników
Dodaj komentarz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
