Osiągnięcia | Aneks Bounty Train
Aktualizacja:
W tym rozdziale opisano osiągniecia możliwe do odblokowania podczas rozgrywki. Część z nich dotyczy jedynie trybu fabularnego. W większości przypadków osiągniecia zdobywasz wraz z postępami (nabywanie nieruchomości, zdobywanie pieniędzy, wykonywanie zleceń).
- Pierwsze oszczędności
 - Finansowa stabilizacja
 - Potentat
 - Bankier
 - Pływając w złocie
 - Przewoźnik
 - Urodzony kurier
 - Szofer
 - Przemytnik
 - Człowiek godny zaufania
 - Po raz pierwszy, po raz drugi... Sprzedane!
 - Posiadacz ziemski
 - Magnat
 - Potentat naftowy
 - Pośród swoich
 - Zwycięstwo w imię rodziny!
 - Ciekawska osóbka
 - Sojusznik Unii
 - Wierny Konfederata
 - Jessie James
 - Podwójne zabójstwo
 - Potrójne zabójstwo
 - Szeryf
 - Łowca głów
 - Podróżnik
 - Podróż na Księżyc
 - Wzdłuż i wszerz
 - Szczyt marzeń
 - Kolejowy magnat
 - Szybki i wściekły
 
Pierwsze oszczędności
Wymagania: Zarób 10 000$.
Finansowa stabilizacja
Wymagania: Zarób 25 000$.
Potentat
Wymagania: Ludzie dysponujący funduszami powyżej 50 000$ są wielce szanowani w świecie biznesu. Zostań jednym z nich!
Bankier
Wymagania: Zarób 1 000$ na lokatach bankowych.
Komentarz: w banku możesz wpłacać pieniądze na lokatę (musisz posiadać wysoką reputację w danym mieście), zarabiasz na nich ok. 10% przy maksymalnym czasie (45 dni) depozytu. Wcześniej nie możesz ich wypłacić. Wykonaj kilka operacji wpłat i wypłat lub załóż lokatę na ok. 12 000$. Pieniądze możesz wybrać później w dowolnym banku.
Pływając w złocie
Wymagania: Wykonaj obrót w wysokości 1 000 000$ we wszystkich sesjach w grze.
Przewoźnik
Wymagania: Dostarcz 50 ładunków w ramach zleceń z ratusza.
Urodzony kurier
Wymagania: Doręcz 15 wiadomości pocztowych.
Szofer
Wymagania: Dostarcz 25 pasażerów zleceniach transportu.
Przemytnik
Wymagania: 10 razy przemyć kontrabandę.
Człowiek godny zaufania
Wymagania: Ukończ 100 zadań / zleceń.
Po raz pierwszy, po raz drugi... Sprzedane!
Wymagania: Wygraj dowolną aukcję w ratuszu.
Posiadacz ziemski
Wymagania: Zdobądź 10 nieruchomości.
Magnat
Wymagania: Zdobądź kopalnię węgla, stalownię, fabrykę narzędzi i fabrykę broni.
Komentarz: są to po prostu kolejne inwestycje, które możesz zakupić na aukcjach. Łatwiej będzie to osiągnąć w trybie gry swobodnej.
Potentat naftowy
Wymagania: Zdobądź 3 szyby naftowe (inwestycje).
Pośród swoich
Wymagania: Odszukaj wszystkich braci i siostrę. W fabule głównej ukończ wszystkie zadania związane z pozyskaniem akcji od rodziny.
Zwycięstwo w imię rodziny!
Wymagania: Zbierz 51% udziałów i odzyskaj kontrolę nad firmą. Ukończ tryb fabularny.
Ciekawska osóbka
Wymagania: Po ukończeniu fabuły, obejrzyj całe napisy końcowe (credits).
Sojusznik Unii
Wymagania: Zdobądź 100 punktów reputacji wśród Unionistów.
Wierny Konfederata
Wymagania: Zdobądź 100 punktów reputacji wśród Konfederatów.
Jessie James
Wymagania: Znajdź swoje nazwisko na listach gończych.
Komentarz: Aby zdobyć to osiągnięcie, musisz pozyskać bardzo niską reputację u którejś z Armii. Będziesz wtedy poszukiwany listami gończymi w podbitych przez nich miastach. Najłatwiej zniszczyć sobie reputację napadając na znajdujące się przy torach posterunku wojskowe.
Podwójne zabójstwo
Wymagania: Zabij jednocześnie 2 przeciwników. Użyj do tego granatu.
Potrójne zabójstwo
Wymagania: Zabij jednocześnie 3 przeciwników. Użyj do tego granatu.
Szeryf
Wymagania: Zabij 500 przeciwników.
Łowca głów
Wymagania: Zabij 7 poszukiwanych listami gończymi bandytów.
Podróżnik
Wymagania: Odblokuj wszystkie trasy kolejowe (zakupując licencje).
Podróż na Księżyc
Wymagania: Przejedź jedną lokomotywą 380 000 km.
Komentarz: najlepiej zaopatrz się w lokomotywę Sierra 4-6-0, i od razu maksymalnie ulepsz jej Wytrzymałość. W dalszej fazie gry nie będzie łatwo, często dosięgać cię będą awarie. Jest to trudne do zrealizowania osiągniecie.
Wzdłuż i wszerz
Wymagania: Przejedź milion mil (łącznie we wszystkich sesjach gry).
Szczyt marzeń
Wymagania: Zdobądź lokomotywę Sierra 4-6-0. Jest to ostatnia i najdroższa lokomotywa w grze.
Kolejowy magnat
Wymagania: Zdobądź wszystkie lokomotywy.
Komentarz: dostępnych jest w sumie 9 lokomotyw. Ważne jest, że w późniejszych latach nie będziesz miał możliwości zakupu starych modeli, dlatego kupując nowy zbierz tyle funduszy, abyś nie musiał sprzedawać starej lokomotywy. Lista wszystkich lokomotyw:
- Tom Thumb 2-2-0
 - DeWitt Clinton 0-4-0
 - John Bull 4-2-0
 - Cumberland Pioneer 2-2-2T
 - Forney 0-4-4T
 - Chicago Pioneer 4-2-0
 - Mogul 2-6-0
 - General 4-4-0
 - Sierra 4-6-0
 
Szybki i wściekły
Wymagania: Osiągnij prędkość 75 mi/h.
Komentarz: należy to zrobić w trakcie ucieczek przed napadami w trakcie mini-gry. Postaraj rozpędzić się niskoobciążoną lokomotywą na ile pozwala standardowa prędkość i użyj dźwigni przyspieszacza.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
