Lista zadań pobocznych | Opis przejścia Bounty Train

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Zadania poboczne otrzymasz od przypadkowych ludzi z białymi imionami spotykanych na stacjach - Lista zadań pobocznych | Opis przejścia Bounty Train - Bounty Train - poradnik do gry
Zadania poboczne otrzymasz od przypadkowych ludzi z białymi imionami spotykanych na stacjach

W tym rozdziale odnajdziesz listę dostępnych zadań pobocznych. Osoby powiązane z zadaniami pobocznymi do zlecenia znajdują się na dworcach i mają imię w białym kolorze. Nie masz obowiązku ich wykonywania, jednak niektóre są czasem bardzo dobrze wynagradzane i może być to dobry sposób na oderwanie się od ciągłego przyjmowania zleceń z ratusza. Warto przejrzeć poniższą listę już przy rozpoczęciu gry.

Uwaga: niektóre postacie mogą nie występować od razu, lecz dopiero po pewnym czasie (odniesienia do wydarzeń historycznych i postaci jak Samuel Colt czy Abraham Lincoln), niektórzy zaś bohaterowie mogą żądać transportu do innych lokacji, jest to jednak nieczęste zjawisko. Przebywają na stacjach w losowo wybranych miastach, lecz zawsze noszą te same imiona i charakter zadań również nie ulega zmianie.

Joseph Gayetty: transport medycznego papieru (8x) - pieniądze i doświadczenie;

Elisha Duffy: zawieź żywność (3x) do Bostonu i Portland - jeśli podczas pierwszej rozmowy się z nim potargujesz, możesz otrzymać albo 100$ albo nieco zniszczony mały wagon pasażerski.

Rose O'Neal Greenhow: prosi cię transport i o dostarczenie amunicji (6x) - doświadczenie, sporo pieniędzy oraz wzrost reputacji u Konfederatów.

Frank Workman: jest związany pośrednio z głównym wątkiem - za dostarczenie listy do Mary w Portland obiecuje powiedzieć ci, gdzie szukać Roberta Reed (powie ci o tym Mary);

Graham Schmidt: powiązany z głównym wątkiem, za przywiezienie mu jednej skrzyni z wskazanego miasta powie ci, gdzie szukać Roberta Reeda lub zapłaci (występuje jednak w grze swobodnej).

Bennett Harmon: przetransportuj 6x skrzynek broni - pieniądze.

Samuel Colt: udaj się do Willmington i zawieź tam pokazowy rewolwer (wymagana pozytywna reputacja w Willmington). W praktyce możesz go zachować dla siebie zamiast wykonywać zadanie. Zostaniesz wynagrodzony pieniędzmi i doświadczeniem za to zadanie, jednak otrzymasz po nim - równie dobrze płatne - kolejne: przewieź skrzynie z bronią (14x) ponownie do zleceniobiorcy.

Amelia Larson: kobieta szuka zaginionego mężczyzny. Człowiek o imieniu Jack Gillespie powie ci, że Eli nie żyje i da ci medalion. Przekaż go kobiecie, a otrzymasz doświadczenie i dobry rewolwer.

Abraham Lincoln: zawieź go do Waszyngtonu - pieniądze, doświadczenie, wzrost reputacji w Armii Unii.

Lewis Addison Armistead: zadanie to możesz wykonać na dwa sposoby:

  1. Porozmawiaj z u celu z Lewisem (doświadczenie i wzrost reputacji Konfederatów oraz dobry karabin);
  2. Zawieź go do drugiego miast i oddaj generałowi Unii: Ulyssesowi Grantowi (doświadczenie, pieniądze i wzrost reputacji Unionistów).

Glikmann: twierdzi, że posiada mapę skarbów. Zaproponuj, że podwieziesz go (do 3 lokacji) za 1/4 udziałów. Będzie to kilka beczek alkoholu.

Willliam Allen Fuller: musisz ukończyć mini-grę "wyścigową" w określonym czasie. Doświadczenie i wzrost reputacji Konfederatów. Dodatkowo będziesz mógł zakupić lokomotywę Generał za 6000$ w docelowym mieście (nieco uszkodzoną).

Matthias Forney: dość złożone zadanie, jednak warte wkładu - nagrodą bowiem będzie lokomotywa Forney 0-4-4T. Później odczekaj miesiąc, a lokomotywa będzie twoja. Jej normalna cena wynosi 7400$, więc nie dość że zaoszczędzisz sporo gotówki, to możesz ją zdobyć, nim pojawi się na rynku. Musisz przywieźć do miasta:

  1. 20 beczek ropy,
  2. 18 paczek stali,
  3. 12 skrzynek narzędzi.

Booker Sharp: eskortuj więźnia do celu - pieniądze, trochę doświadczenia i reputacja Armii Unii (ale nieznaczna utrata u Bandytów). Jednakże, jeśli porozmawiasz z więźniem, złoży ci on kontr-ofertę: utracisz w związku z tym reputację w Unii, ale zyskasz przychylność Bandytów.

Stephen Duncan: przewieź 50 bel bawełny do Nowego Jorku w ciągu półtora miesiąca. Nie musisz ich wieźć z miejsca, gdzie otrzymasz zadanie: kup je np. w Bostonie i przewieź do celu.

Clara Kirby: chce sprzedać ci klucz za 120$ do magazynu z rzekomymi 30 skrzyniami tytoniu - tak przynajmniej mówi, bo jest to oszustwo - brak nagród.

Noah: niewolnik chce uciec z miasta:

  1. Zawieź go zgodnie z prośbą: przyłączy się do ciebie, posiada dość wysoki poziom; doświadczenie i wzrost reputacji w Unii.
  2. Zgłoś jego ucieczkę władzom: wzrost reputacji Konfederatów.

Zerah Collburn: zawieź go do Filadelfii. Po niedługim czasie będziesz mógł tu zakupić lokomotywę Mogul 2-6-0.

John Yates Beall: przewieź do wskazanego miasta trzech agentów (Johna, oraz Henry'ego i Belle) - dużo doświadczenia i pieniędzy. Musisz jednak uważać: jest duża szansa, że u celu będą aresztowani (są poszukiwani w mieście-celu oraz sąsiednich) przy wjeździe do miasta, a wtedy zadanie zakończy się niepowodzeniem.

Podobało się?

0

Bounty Train

16 maja 2017

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl