Wsparcie | Klasy postaci w Battlefield 1
W tym rozdziale znajdziesz szczegółowy opis klasy wsparcia. Zawiera on m.in. porady dotyczące rozgrywki oraz informacje na temat wyposażenia omawianej postaci.
Aktualizacja:

Jak wskazuje sama nazwa, żołnierze wsparcia nie są pierwszą linią na polu walki. Karabiny maszynowe nie należą do najmocniejszych. Nie są one zbyt szybkostrzelne ani nie nadrabiają zadawanymi obrażeniami. Największą ich zaletą jest celność i ilość pocisków w magazynku. Ich najlepsze zastosowanie to zabezpieczanie i pilnowanie wejść. Dobrze ustawiony żołnierz jest w taki sposób nie tylko zablokować przeciwników, ale również może zdobyć w ten sposób masę zabójstw.
Gadżety

Skrzynki z amunicją mogą zrobić różnicę pomiędzy zwycięstwem, a porażką na polu bitwy. Jeżeli w zespole jest wielu medyków i gracze są stale wskrzeszani, będzie im brakowało amunicji. Gdy rzucisz skrzynkę w dobrym miejscu, twoi sojusznicy będą mogli uzupełniać wszelkie zapasy amunicji i materiałów wybuchowych. Dla ciebie jest to bardzo łatwy sposób nabijania punktów.

Paczki z amunicją do skrzynek mają się podobnie, jak bandaże do apteczki. Są mniejsze, nie może z nich korzystać kilku żołnierzy naraz i krócej pozostają na polu bitwy.

Moździerz to świetna broń do ostrzeliwania przeciwnika schowanego za wysokimi przeszkodami. Mogą to być mury fortecy, budynki, czy po prostu góry. Staraj się ustawiać tak, aby nie mógł cię dopaść żaden snajper. Podczas strzelania jesteś widoczny dla przeciwników na minimapie. Najlepiej schowaj się za niewysokim murkiem. Uważaj, bo jeżeli ustawisz się zbyt blisko, to pocisk wybuchnie na przeszkodzie i sam zostaniesz trafiony. Dużą korzyścią z używania moździerza jest to, że gdy pocisk spada, widzisz całe pole walki z góry. Daje ci to ogromne informacje na temat poczynań przeciwnego zespołu. Do dyspozycji masz dwa rodzaje moździerza. Różnią się one tym, że jeden eksploduje w powietrzu, zadając obrażenia na większym obszarze, natomiast drugi rodzaj eksploduje dopiero po zetknięciu z ziemią i zadaje większe obrażenia, ale ma mniejszy promień rażenia.
Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
Gorn221 Generał
Przykładowo, jeśli gracz odrodzi się w czołgu jako pierwsza, staje się czołgistom, co daje mu dostęp do pewnych specjalnych gadżetów.
Jako pierwszY i czołgistĄ
dododo Pretorianin
W tekście jest błąd:
"Planowana zawartość poradnika do Mass Effect: Andromeda"
neunstickPL Junior
Jeżeli tylko potrafi się troszkę strzelać to w wsparcie nie służy do defensywy a bardzo dobrze sprawdza się w close quarters wbrew temu poradnikowi. W przypadku Lewis Guna rzeczywiście średni dystans jest najrozsądniejszy ale polecam odblokować sobie Madsena MG który jest istną kosą na wszystkich. Na średnim dystansie bardzo dobrze sobie radzi, jest szybkostrzelny dzięki temu można podjąć walkę na bardzo krótkim dystansie. Da radę bez problemu nękać siedzących w oknach szturmowców i medyków. Jeśli tylko główka im troszkę wystaje to celność Madsena i tak ją trafi.
zanonimizowany1050288 Pretorianin
Ta gra jest cienka jak żebro bakterii. Rozegrałem ponad 40h o nic tylko bezsensowna rozwałka i eksplozje z zerowym poczuciem posiadania wpływu na to co się dzieje. Żałuję, że kupiłem to dziadostwo.
premium794502001 Junior
W czasie gry, a dokładnie w widoku kiedy wybieram postać i miejsce gdzie się chce odrodzić po prawej stronie ekranu pojawiają się takie żółte ikonki np. ze strzałką czy jakieś prostokąty. Co to?
lidzia-tygrys Junior
Witam, mam pytanie czy wy tez nie macie autoaims w BF 1? bo latam na medyku i innych zolnierzach i nie wiedze tej fukcji... I teraz nie wiem czy mam jakiś blad w grze czy po prostu ta funkcja jest prawie niezauwazalna... Będę wdzieczna za pomoc (konsola xbox)
StudentMyszak Junior
M1907 jest (okopowa) jest samo powtarzalna a nie automatyczna. Pewnie chodzi wam o wariant wymiatający.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
