Assassin's Creed Revelations: Misje Desmonda (2)
Aktualizacja:
Desmond's Journey, Part 2: Training

Po rozpoczęciu etapu idź prosto, aż do komnaty z przemieszczającymi się białymi kwadracikami. W takich miejscach wszystkie tworzone przez ciebie obiekty, będą poruszać się w określonym kierunku.

Twoim pierwszym zadaniem jest dotrzeć do tunelu u góry, który znajduje się po drugiej stornie pomieszczenia. Wejdź tam, szybo stawiając kolejne pochylnie.

Kawałek daje będzie szyb z białymi kwadratami unoszącymi się do góry. Wystarczy, że postawisz tam chodnik i staniesz na nim, a wlecisz na wyższe piętro.

Znajduje się tam kolejna komnata, z korytarzem umieszczonym wysoko u góry. Musisz się tam dostać, wykorzystując pochylnie.

Idąc dalej prosto, dotrzesz do tunelu z granatowymi blokami.

Obejdź je górę, a następnie zeskocz w dół, tworząc chodnik niedaleko wyjścia.

W kolejnym pomieszczeniu znajdują się ściany z pomarańczowymi punktami. Na ich wysokości nie da się tworzyć obiektów.

Na początku przejdź przez pierwszy ich pas, a następnie wskocz do dziury na drugim końcu komnaty. Podczas lotu kamerę miej obróconą w dół, aby móc stworzyć pod nogami chodnik, gdy przelecisz przez pomarańczowe bloki.

Kawałek dalej ponownie zobaczysz białe kwadraty. Tym razem będą one ściągały wszystkie obiekty w dół.

Idąc po wąskim chodniku dotrzesz do drugiego podobnego szybu. Aby dostać się na górę, jak najszybciej stawiaj pochylnie. Jeżeli zabraknie ci miejsca w jednym kierunku, zacznij je tworzyć w prawo lub lewo. Ważne, żeby cały czas iść w górę.

Na końcu ciemnego korytarza ponownie kieruj się wzwyż, aż do pomieszczenia z pomarańczowymi ścianami. W miejscu gdzie będą unosić się białe kwadraty, postaw chodnik i wskocz na niego. Zostaniesz automatycznie zawieziony na drugą stronę pomieszczenia.

Niestety tuż przy końcu ponownie pojawią się pomarańczowe ściany. Skieruj wtedy kamerę w dół i tuż nad ziemią stwórz pod sobą obiekt. Musisz później jak najszybciej przejść w prawo, gdyż zaczniesz się unosić w stronę niszczących bloków.

W kolejnym szybie obiekty będą przyciągane do góry oraz w prawo. Podczas lotu stawiaj chodniki tak, aby uniknąć zderzenia ze ścianami oraz granatowymi słupami.

Twoim celem jest korytarz po lewej.

Zaprowadzi cię on do pomieszczenia z następnymi strumieniami grawitacji. Na początku wzleć na sam szczyt pokoju.

Stamtąd idź prosto, stawiając klocki po prawej, gdyż będą ściągane w lewo.

Po dotarciu na drugą stronę, skocz w dół i cały czas twórz pod sobą chodniki, aż będziesz mógł na nich stanąć.

Dalsza droga prowadzi prosto oraz w górę. Pamiętaj o omijaniu granatowych słupów!

Idąc przed siebie dotrzesz do głębokiej dziury.

Musisz tak tworzyć pod sobą pochylnie lub chodniki, aby unikać granatowych bloków. Cały czas staraj się jak najszybciej przemieszać w stronę bezpiecznych szczelin i stawiać nad nimi klocki.

Jeżeli powolna metoda nie będzie się sprawdzała, spróbuj cały czas lecieć w dół, celując w przejścia i tylko co jakiś czas stawiając pod sobą obiekty.

Po dotarciu na dół, udaj się w jedynym dostępnym kierunku, przejdź przez portal i zakończ etap.
- Assassin's Creed: Revelations - poradnik do gry
- Assassin's Creed: Revelations: Opis przejścia
- Assassin's Creed Revelations: Zadania dodatkowe
- Assassin's Creed Revelations: Misje Desmonda (1)
- Assassin's Creed Revelations: Misje Desmonda (2)
- Assassin's Creed Revelations: Misje Desmonda (3)
- Assassin's Creed Revelations: Misje Desmonda (4)
- Assassin's Creed Revelations: Misje Desmonda (5)
- Assassin's Creed Revelations: Misje Piri Reisa - Thunder, Smoke Screen, Cherry
- Assassin's Creed Revelations: Misje Piri Reisa - Datura, Caltrops
- Assassin's Creed Revelations: Misje Piri Reisa - Smoke Decoy, Sticky Situations, Tripwire
- Assassin's Creed Revelations: Misje rekrutów (1-3)
- Assassin's Creed Revelations: Misje rekrutów (4-6)
- Assassin's Creed Revelations: Misje mistrzów (1,2)
- Assassin's Creed Revelations: Misje mistrzów (3-5)
- Assassin's Creed Revelations: Misje mistrzów (6,7)
- Assassin's Creed Revelations: Misje mistrzów (8-10)
- Assassin's Creed Revelations: Misje mistrzów (11,12)
- Assassin's Creed Revelations: Misje frakcji
- Assassin's Creed Revelations: Zadania dodatkowe
- Assassin's Creed: Revelations: Opis przejścia
Komentarze czytelników
kong123 ---> Screeny są identyczne jak te na WWW, może masz ustawione większe powiększenie?
No, ale ogólna jakość screenów jest niska, gdyż zrzuty z konsoli nie są robione na w pełni profesjonalnej karcie TV.
Zerknij sobie na inne poradniki na konsole - jakość jest przeważnie podobna..
Korzystając z okazji, że mam abonament pobrałem sobie ten poradniczek ''tak na wszelki wypadek'' i... jestem w lekkim szoku odnośnie jakości zdjęć, które to krótko mówiąc w większości są strasznej jakości - dosłownie jakby robione cyfrówką taniej jakości (tak to wygląda). Takich rzeczy dawno w GOLowych poradnikach nie widziałem (a przeglądałem ich całkiem sporo).
@edwin612
Frakcja Cyganów związana jest z wątkiem głównym, więc ich zadanie znajdziesz w "Opisie przejścia".
Jeśli chodzi o osiągnięcie, to o jakie ci konkretnie chodzi? Ja znalazłem tlyko jedno związane z frakcjami:
A Friend Indeed (20) - Complete all Faction Creed Challenges from a single faction.
W nim chodzi o wykonanie wyzwań, których opis znajdziesz w drugiej części poradnika :)
w zadaniach dodatkowych misji frakcji zabrakło misji cyganow, zrobilem dla kazdej frakci zadanie a osiagniecie nie wpadło dlaczego?
Aj tam kogo interesują jakieś koślawo napisane znajdźki. Zagram fabułe, multiplayer szybko się znudzi i można oddać grę.
@jaxon
Poradnik ze znajdźkami pojawi się za jakiś czas. Znalezienie i opisanie wszystkiego niestety trochę trwa :)
Poradnik ok, ale jeżeli miałbym skorzystać z jakiegoś poradnika to tylko znajdzki ewentualnie osiągnięcia, o ile taki się kiedyś pojawi.
@berial6
porównywanie 5-6 godzin skryptów MW3 czy BF3 o NFS:TR nawet nie wspomnę, a 12-30 godz. sandboxowej rozgrywki w Relations jest trochę bez sensu.
Najpier Call of Duty, potem battlefield i teraz to... LUDZIE! Ta gra jest o połowę krótsza od dwójki, co z tego, że jest też wiele innych zajęć? Większość po zakończeniu wszystkich misji kończy grę i ją odkłada na półkę. No i jeszcze nowy Need for Speed the RUN.. Diwe godziny i... i... BRawa dla branży gie!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
