Jak zdobywać doświadczenie w AC Rebellion?
Aktualizacja:

Zdobywanie nowych poziomów doświadczenia w grze Assassin's Creed Rebellion to jedna z nieodłącznych mechanik tej produkcji. Na tej stronie poradnika znajdziesz informacje dotyczące poziomów doświadczenia, dowiesz się w jaki sposób je zwiększać oraz co odblokowują. Wiele rzeczy w grze jest bowiem zablokowanych do danego poziomu doświadczenia.
Jak zdobywać punkty doświadczenia?

Wykonywanie misji - za wykonywanie misji będziesz dostawać spore ilości punktów doświadczenia. Ilość zdobytych punktów doświadczenia zależy od trudności misji oraz ostatecznym jej wyniku - ilości gwiazdek.

Robienie zadań dziennych - za wykonywanie zadań dziennych możesz zdobyć spore ilości dodatkowych punktów. W grze Assassin's Creed Rebellion możesz znaleźć nagrody dzienne. Znajdują się one w zakładce Objectives, zaznaczonej na screenie powyżej.
Co odblokowują nowe poziomy doświadczenia?

Nowe poziomy doświadczenia odblokowują przede wszystkim dostęp do nowych pomieszczeń. Te sprawiają jednak, że możesz rozwijać swoich bohaterów, np. tworzą nowe bronie. Sprawia to, że levelowanie jest nieodłączną mechanika gry Assassin's Creed Rebellion. Bez zdobywania kolejnych punktów nie będziesz mógł brać udziału w cięższych misjach, ponieważ twoje postacie nie będą w stanie walczyć z trudniejszymi przeciwnikami.
Poniżej stworzyliśmy listę najważniejszych pomieszczeń, które musisz odblokować w pierwszych godzinach rozgrywki:

Training Room:
Poziom: 2
Zastosowanie: miejsce do trenowania bohaterów - wbijania kolejnych poziomów.

Living Quartes:
Poziom: 3
Zastosowanie: umożliwia regeneracje zdrowia.

Intel Room:
Poziom: 3
Zastosowanie: umożliwia zdobywanie punktów Intel.

Treasury:
Poziom: 4
Zastosowanie: umożliwia zdobywanie monet.

Weaponsmith:
Poziom: 5
Zastosowanie: umożliwia tworzenia broni.
Więcej o broniach na osobnej stronie poradnika.

Armorsmith:
Poziom: 6
Zastosowanie: umożliwia tworzenia uzbrojenia.
Więcej o zbrojach na osobnej stronie poradnika.

Ceremony room:
Poziom: 6
Zastosowanie: umożliwia awansowanie bohatera.

Workshop:
Poziom: 7
Zastosowanie: umożliwia tworzenia akcesoriów dla bohaterów.
Więcej o akcesoriach na osobnej stronie poradnika.
0
Komentarze czytelników
JanuszTankMaster Chorąży
Jako porada można dodać, że po przejściu danej misji ręcznie odblokowuje się dla niej Rush Mode, czyli dobieramy tylko postacie które odpowiadają wymaganiom misji, klik i nagrody dostane. Jednak postacie muszą mieć 100% HP i każdy Rush zabiera im trochę HP (czyli gra trochę wymusza używanie mikstur leczących jak mamy mało postaci). Ale w misjach normalnie jest też tryb auto. Można na nisko lvl-owych misjach normalnie odpalać i dać auto, potrwa troszkę dłużej ale nie musimy specjalnie zwracać uwagi co się dzieje, i co ważne, Rush nie dolicza nam killi/skrzynek do osiągnięć a takie wrzucenie auto na misji już tak. I czasami jak AI mądrze robi (bo robi czasem głupotki, wysyłając tanka na pokój z parkourem zamiast postaci stworzonej pod to) to team może wyjść nawet bez utraty HP lub tylko jeden trochę straci (a w Rush każy, chyba tak z 1/4 HP bo miksturka na 30% heala od razu leczy a na 20% zostawia jeszcze parę punktów).
N.Tenn Legionista
Oczywiście informacje te zostaną dodane do poradnika na dniach :) Poradnik jest jeszcze w trakcie tworzenia, więc zostanie dodanych jeszcze sporo nowych stron. Jedna z nich będzie dokładnie opisywać Rush Mode oraz tryb auto :)
WarriorOI Konsul
Nagrody dzienne w Assasin's Creed Rebellion. Nagrody nie zmieniają się. Codziennie są takie same.
pewnie sa uzaleznione od poziomu, 13 lvl od dołu u mnie:
2*standard
2* legacy
2* loot
3* rush czegokolwiek
1* supply run z pomieszenia
1* collect 750zlota z pomieszczenia
1* odbierz darmowa kostke
1* kup cokolwiek (moze byc za zloto) ze sklepu. u mnie nagroda to: 310 expa, na screenie poradnika 250 ;)
1* podnies poziom kogos o jeden.
tak czy siak, super ze tworzycie poradnik, bo gra to przyjemne klikadełko. troche schematyczna, ale gameplay i tempo grindu bardzo fair!
licze ze wyjasnicie wzor na predkosci leczenia z living quaters i jak one sie niby stackuja bo w grze nie jest to konkretnie wyjasnione...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
