Wizpig | Walki z bossami | Angry Birds Epic
Aktualizacja:
Wizpig

Wizpig jest dość upierdliwym przeciwnikiem, szczególnie podczas pierwszych starć z bossem. Jego arsenał ataków to:
- Black Storm - wróg przygotowuje się przez dwie tury, by zaatakować obszarowym atakiem, który leczy go za połowę spowodowanych obrażeń. Wróg używa tej umiejętności aż do ostatniego spotkania z nim na swoim zamku - z każdym spotkaniem siła umiejętności rośnie.
- Power up Shroom - zwiększa zadawane obrażenia o 100%, na 3 tury. Umiejętność używana przez bossa jedynie podczas pierwszego spotkania.
- Drain Life - pasywna umiejętność, zwiększająca o 100% skuteczność leczenia Wizpiga. Dysponuje ją aż do ostatniego spotkania (gdy zmienia się w czerwoną świnię).
- Weaken - przeklina wszystkich wrogów (czyli twoje świnie), zmniejszając ich obrażenia o 75% na dwie tury. Cholernie upierdliwa umiejętność - warto trzymać kogoś, kto może ściągnąć wszystkie negatywne efekty z drużyny (np. pierwsza klasa Blues). Boss używa tej umiejętności jedynie podczas 4 spotkania (King Pig's Castle).
- Black Curse - zadaje obrażenia wszystkim twoim ptakom. Dodatkowo, wszystkie twoje ptaki zostają przeklęte - gdy otrzymają obrażenia, to atakująca świnia zostanie uleczona. Efekt utrzymuje się przez 3 tury.
- Black Magic - umiejętność dostępna dla Wizpiga jedynie podczas ostatniej konfrontacji w grze (Wizpig's Castle, Wave 2). Wróg przygotowuje się przez 3 tury, by uderzyć ekstremalnie silnym atakiem we wszystkie twoje ptaki. Bez umiejętności ochronnych większość twoich ptaków padnie na raz od tej umiejętności.
- Consume Spirits - Wizpig konsumuje wszystkie sprzymierzone ku niemu duchy, przywracając 20% zdrowia za każdego ducha. Jeśli chcesz zniwelować to leczenie, rozwal duchy, zanim je wchłonie.
Walka z Wizpigiem jest nie tyle trudna, co upierdliwa i czasochłonna - wróg co chwile sie leczy, a w dodatku często walczył z nim będziesz w towarzystwie innych świń. Najważniejszym jest, byś za wszelką cenę powstrzymał jego ładowane ataki (Black Storm i Black Magic), np. za pomocą ogłuszenia (używając odpowiedniego oręża bądź klasy Barda Matildy).
Sugerowana drużyna to: Red (z klasą Paladin, by móc leczyć sojuszników podczas atakowania wroga, jak i móc ich ochronić), Matilda (najlepiej z klasą Bard, by móc leczyć całą drużynę i ogłuszać wroga) i Blues (w klasie Tricksters, by móc ściągać efekty z wroga i sojuszników).
0
Komentarze czytelników
Adixo Legionista
Ukończyłem główną część gry i dostałem się do podziemi, ale do tej pory nie zdobyłem trzeciego klucza otwierającego czerwone bramy. Jak go zdobyć ???
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
