Amerzone The Explorer's Legacy: Wyspa cz.2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Następnie podszedłem do znajdującej się tu rury wychodzącej z wody i za pomocą klucza lekko ją uszkodziłem. Połączyłem potem hełm z rurką doprowadzającą powietrze, przekręciłem koło po lewej stronie i pociągnąłem za drążek. Miałem teraz dość powietrza, by móc spokojnie nurkować.

1 - Wyspa cz.2 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Zszedłem pod wodę - Wyspa cz.2 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Zszedłem pod wodę. Podpłynąłem do zaplątanego w sieci wieloryba i za pomocą noża udało mi się go uwolnić. Teraz staruszek będzie zadowolony. Muszę go o to zapytać. Wyszedłem na brzeg i poszedłem pogadać z rybakiem. Okazało się, że dziadek ma klucz od skrzyni pozostawionej przez Valembois'a przed wielu laty. Musiałem odnaleźć tę skrzynię.

2 - Wyspa cz.2 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Poszedłem na sam koniec plaży, gdzie odnalazłem chatę rybaka, a w niej skrzynię - Wyspa cz.2 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Poszedłem na sam koniec plaży, gdzie odnalazłem chatę rybaka, a w niej skrzynię. Otworzyłem ją kluczem i wyjąłem dyskietkę. Na ścianie wisiał rysunek całej trójki z 1932 roku.

3 - Wyspa cz.2 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Wróciłem do wodolotu i napełniłem znajdujący się na lewo od Jaja bak benzyną, włączyłem opcję Grapnel, a następnie za pomocą dźwigni obok zrzuciłem kotwicę - Wyspa cz.2 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Wróciłem do wodolotu i napełniłem znajdujący się na lewo od Jaja bak benzyną, włączyłem opcję "Grapnel", a następnie za pomocą dźwigni obok zrzuciłem kotwicę. Znów musiałem zejść pod wodę. Po chwili udało mi się odszukać leżący na dnie wrak i doczepić do niego kotwicę.

4 - Wyspa cz.2 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Kiedy wróciłem do wodolotu, pociągnąłem za dźwignię obok monitora i wciągnąłem to żelastwo - Wyspa cz.2 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Kiedy wróciłem do wodolotu, pociągnąłem za dźwignię obok monitora i wciągnąłem to żelastwo. Z powrotem do wraka, by odczytać na wyświetlaczu kierunek. Dobra, dość pływania. Jestem znów w moim wodolocie. Wsunąłem w otwór dyskietkę, by załadować nową opcję "Helicopter". Kiedy ją wybrałem, komputer zażądał, bym podał mu kierunek. Wpisałem "227" i pociągnąłem za drążek. Lecimy... Czemu ta maszyna tak szybko żre paliwo? Ponownie zostałem zmuszony do lądowania awaryjnego na jakimś ogrodzonym terenie.

5 - Wyspa cz.2 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
6 - Wyspa cz.2 - Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2007-01-23
17:31

kanarek115 Legionista

kanarek115
👍

super gra szkoda że taka krótka :(

Komentarz: kanarek115

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl