9 Clues The Secret of Serpent Creek: Latarnia morska
Aktualizacja:
Latarnia morska

Willson pilnuje wejścia. By się go pozbyć strzelamy z Loaded Revolver [1] w lampę [2].

Umieszczając w odpowiednich miejscach Heavy handle, Valve oraz Lighthouse key, uzyskamy możliwość wejścia do środka, co też czynimy.
![Po wejściu skręcamy w lewo, do Lighthouse basement, gdzie znajdujemy Handle [1] - Latarnia morska | Solucja 9 Poszlak Tajemnica Serpent Creek - 9 Poszlak: Tajemnica Serpent Creek - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1347/11723818.jpg)
Po wejściu skręcamy w lewo, do Lighthouse basement, gdzie znajdujemy Handle [1]. Na maszynie po prawej znajdziemy również ostatni znak zapytania.
Clue: The eye
Osiągnięcia: Clue collector
Zakończenie zadania: Lighthouse, The machine
Rozpoczęcie zadania: Gukumatz eye
Znajdźki: Znak zapytania

Wracamy do góry. Umieszczamy Handle [1] koło drzwi i otwieramy je.

Atakuje nas Braminus. Po krótkiej scence używamy Loaded Revolver [1], uchodząc tym samym z życiem.
Osiągnięcie: Last stand

Chcąc wrócić do miasta, atakuje nas Willson. Co prawda chybia, ale odcina nam drogę powrotu. Zabieramy Rope oraz Ritual sickle [1].
Rozpoczęcie zadania: Detour, A way in
![Skręcamy w okolice Bridge, a następnie chwytamy Rope [1] i zjeżdżamy po linii wysokiego napięcia - Latarnia morska | Solucja 9 Poszlak Tajemnica Serpent Creek - 9 Poszlak: Tajemnica Serpent Creek - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1347/11723880.jpg)
Skręcamy w okolice Bridge, a następnie chwytamy Rope [1] i zjeżdżamy po linii wysokiego napięcia.

Będąc na drugiej stronie, podchodzimy do kolejnej sceny z ukrytym obiektem (Auto). Zabieramy Green Horn [1] i wracamy do Study.
Zakończenie zadania: Detour

Żeby podążyć za Braminusem, musimy otworzyć tajne przejście. W tym celu musimy zebrać Painting parts. Jedno leży na biurku [1], drugie natomiast znajduje się w paszczy smoka, którego głowa wisi na ścianie. Gdy umieścimy Green Horn na swoim miejscu, uda nam się ją wyciągnąć. Następnie uzupełniamy obraz o brakujące części i układamy puzzle (Obraz drzewa).
Clue: The goal
Osiągnięcie: Clue master
Znajdźki: Painting parts (2)

Następnie rozwiązujemy scenę z ukrytym obiektem (Biurko burmistrza) i przechodzimy przez przejście w lustrze. Podążając za świecącymi na czerwono kablami dojdziemy do Lighthouse basement. Umieszczamy dopiero co znaleziony Lever na swoim miejscu. Możemy otworzyć panel pod okiem Gukumatza. Rozwiązujemy ostatnią łamigłówkę (Kable). Podnosimy Gukumatz eye i ruszamy na szczyt Lighthouse.
Osiągnięcie: Puzzle master, Achievementologist
Zakończenie zadania: A way in, Gukumatz eye

Zostało nam jedynie wspiąć się na szczyt latarni i zmierzyć z mordercą. Po chwili gra poinformuje nas o ukończeniu fabuły.
Zakończenie zadania: Rescue Helen
- 9 Poszlak: Tajemnica Serpent Creek - poradnik do gry
- 9 Poszlak: Tajemnica Serpent Creek - poradnik do gry
- 9 Clues The Secret of Serpent Creek: Solucja
- 9 Clues The Secret of Serpent Creek: Hotel
- 9 Clues The Secret of Serpent Creek: Ulice miasteczka
- 9 Clues The Secret of Serpent Creek: Komisariat
- 9 Clues The Secret of Serpent Creek: Powrót do hotelu
- 9 Clues The Secret of Serpent Creek: Muzeum
- 9 Clues The Secret of Serpent Creek: Kanały
- 9 Clues The Secret of Serpent Creek: Biblioteka
- 9 Clues The Secret of Serpent Creek: Cmentarz
- 9 Clues The Secret of Serpent Creek: Więzienie
- 9 Clues The Secret of Serpent Creek: Posiadłość
- 9 Clues The Secret of Serpent Creek: Latarnia morska
- 9 Clues The Secret of Serpent Creek: Solucja
- 9 Poszlak: Tajemnica Serpent Creek - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
