Spotkamy podobne zasady gry co na dużych platformach, zero cięć w sposobie rozgrywki, zupełnie nowe misje wypełniające fabularne luki serii oraz wyraźny nacisk developera na jak najlepsze dopasowanie gry do specyfiki użytkowania PSP.
Opinia
Emil Ronda
22 lutego 2006
Czytaj Więcej
"O ile seria Metal Gear Solid stawia na wspaniałą fabułę i pewną umowność rozgrywki, o tyle Splinter Cell kładzie nacisk na realizm." -- Uuuu, radze uważać z takimi rewelacyjnymi informacjami :D Nie radzę też porównywać tych gier - ryzykowne, awet bardzo :D A w Sc jest rzeczywiście wiele realizmu :D Chociażby Ai przeciwników - "miodzio" w porównaniu z tym w MGS :)
Mogę się mylić, ale w przytoczonym zdaniu chodziło chyba o brak w SC przeciwników o telekinetycznych zdolnościach, ludzi-pszczół, itp.
Ale to tylko taka moja teoria. :)
Co do samej gry, to niestety nie pogram sobie, bo nie mam PSP.
Psycho Mantis -->Gdzie tu jest błąd? AI w MGSach (przynajmniej tych dwoch ktore ukazaly sie na pc) bazuje na prostych skryptach 'jesli x -> to y'. Przeciwnicy w SC (zwłaszcza Chaos Theory) kombinują sami całkiem nieźle, reagują na dźwięk, patrolują podejrzany teren, osłaniają się nawzajem i zaglądają nawet do nieraz najdziwniejszych zakamarków szukając gracza.
W MGS2 wystarczyło ukryć się w szafce, a byłeś właściwie nietykalny, bo znajdowali Cie raz na 100 przypadków. :-)
Piotra$--> tyle że teraz jest MGS3 a nie MGS2[na PS2...]
#W Sc grając na Expert to że ktoś Cię zobaczy oznacza śmierć - realizm
#Wszystkie bronie i ekwipunek są wzorowane na prawdziwych - realizm
#Fabuła jest pisana bardzo skrupulatnie i z braniem pod uwagę sytuacji geopolitycznej po 11.09. - realizm
#W MGS możemy dostac dziesięć bezpośrednich serii z kałacha i wciąż żyjemy - brak realizmu
#Wielkie roboty , jetpacki cybernetyczne ninje , wampity ,ludzie-duchy - brak realizmu
#Fabuła-surrealizm. Super-tajne organizację kontrolujące cały świat ,armie klonów , gigantyczne roboty(znak firmowy serii :) walczące w centrum Nowego Jorku i przedłużające się dialogi przed walką z każdym bossem- brak realizmu.
może o to chodziło autorowi gdy pisał ""O ile seria Metal Gear Solid stawia na wspaniałą fabułę i pewną umowność rozgrywki, o tyle Splinter Cell kładzie nacisk na realizm."
..daj spokój Psycho Mantis już kiedyś to wałkowaliśmy. Pozdrawiam.
McClanesHungOver2-> Nawet nie będę pisał czemu MGS jest moim zdaniem lepszy bo i po co jak ty nie zrozumiesz bo w tą grę nie grałeś?
kowalskam >>> no to kozaczku dla twojej wiadomości grałem w jedynkę na PSX(przeszedłem) , dwójkę na kompie(przeszedłem) i trójkę na PS2 u kumpla (choć krótko). Masz jeszcze coś mądrego do napisania ?