Nasz drugi artykuł, szczegółowo charakteryzujący nadchodzącą grę pt. Star Wars: The Old Republic, został poświęcony Galaktycznej Republice. Opisuje on historię tej frakcji oraz dostępne dla niej postaci i planety.
Opinia
Remigiusz Maciaszek
22 lutego 2010
Czytaj Więcej
CIEKAWIE SIĘ ZAPOWIADA ;)
miejmy nadzieje ze bioware stworzy cos niesamowitego
Będzie o specjalizacjach i rozwoju postaci? Ale wiesz coś, czego my nie wiemy, czy będziesz spekulował? :P
Fajny artykuł, Troope FTW! Mogłeś jeszcze zaznaczyć, że Trooper to nie byle jaki żołdak jakich wielu, tylko członek elitarnego komanda przygotowanego do walki z każdym wrogiem, żeby ludzie w końcu przestali porównywać tą klasę do Stormtrooperów :p
Ciągle zastanawiam się jak to będzie z umiejętnościami czy dostaniemy punkty do rozdania (np. Metin) czy raczej trenujemy do w walce (9dragons) a może jeszcze inaczej. Ja w grze stawiam na klimat + fabuła przy przyjaznym interfejsie i bogatym zbiorze itemów. Świetny artykuł czekam na następny.
Nie doczekam się te gry.
ufff,na szczęście gra każdą klasą to tak naprawdę inna rozgrywka, z inną fabuła, questami itp, w przeciwnym wypadku po prostu nie wiedziałbym na co się zdecydować. Moc co prawda kusi, ale gra smugglerem, trooperem albo imperial agentem może być nawet ciekawsza, tak że na chwilę obecną wybrałbym troopera.
A ja mam nadzieje że będzie wytłumaczone co się stało z Revan.
Z tego co wiem udał/a się w stronę Nieznanych Terytoriów gdzie mogą być pozostałości pierwszego Imperium Sithów o którym mowa w artykule.
Skoro Prawdziwi Sithowie wrócili to może dowiemy się dalszych losów Revan.
Zobaczymy, co zaserwują nam twórcy. Liczę na kolejną dobrą grę Star Wars, bo po średnim Force Unleashed i żałosnym Republic Heroes moja oczekiwania gwałtownie wzrosły.
Gra zapowiada się świetnie, ale pewnie szybko upadnie, a do wowa pewnie nawet sie nie zbliży iloscią graczy, tak samo było z Age of Conan który jakościowo jest lepszy od wowa ale i tak przegrał
a w The Old Republik gdzie twórcy chcą zdubingowac cała grę sami się pogrążają, gra mmo powinna się "nie kończyć" a The Old Republic nie będzie mieć racji bytu.
Nie upadnie szybko tylko przebije WoWa policz fanow SW, takich co to kochają itd. Ta gra ma szanse go przebić. Tylko ona może dać rade w chwili obecnej.
sytlois - prawda, ale nie wszyscy fani sw grają w gry, w tym nie wszyscy gracze będący fanami sw zagrają w The Old Republic. Na rynku jest dużo mmo przebijających Wowa w wielu względach a nadal jest gigantem , dodatkowo z wyjściem nowego dodatku ludzie zaczną do niego wracac. Najlepiej jakby bioware przeznaczyło środki na nową grę z uniwersum Mass Effecta lub nowego Kotora. Bo The Old Republic najpewniej nie zdobędzie uznania na jakie zasłuży.
Oby tylko nie było zasiewu samych Jedi, bo wszyscy się napalą na machanie mieczem świetlnym...
jesli fundusze i czas pozwola to z rozkosza wciele sie w lowce nagrod ;) kolejna gra, jedna z niewielu mmo, obok ktorej poprostu nie moge przejsc obojetnie...
czekam na ostatni artykuł
@kowi - czemu dubbing to pogrążanie się? Nawet nie wiesz ilu graczy skacze z radości, że w końcu ktoś wpadł na pomysł ugłosowienia NPCów w MMO. Nie sądzisz, że to będzie sprzyjać klimatowi i wczuciu się w rozgrywkę? A klimat w MMO to podstawa, która trzyma przy grze.
No i - czemu niby zakładasz, że TOR "się skończy"? :P Twórcy zapowiedzieli end-game content i mówili, że założyli sobie, że powstaną dodatki.
TOR nie będzie rewolucją, weźmie tylko to co najlepsze z innych MMO (tak jak to skutecznie robi WoW, biorąc najlepsze pomysły ze słabszych gier - LoTRO i troszku z WAR ;]), doda do tego fabułę dla każdej z klas, trochę inny system rozwoju postaci i myślę, że uplasuje się w pierwszej trójce najlepszych MMO na pewno. A czy zagrozi pozycji lidera, to będzie można rozmyślać dopiero ze 3 lata po premierze, bo przecież WoW będzie miał 6 lat w chwili premiery TORa :P
@zdenio - informacji o mechanice, specjalizacjach i rozwoju postaci mam dosyć dokładne ale powstrzymam się na razie z publikacją , musze zgromadzić więcej danych. Trzecia część cyklu będzie więc głownie poświęcona Bounty Hunterowi i Smugglerowi, bardziej szczegółowe informacje zatrzymam chwilowo dla siebie, ponieważ mimo, że nie są to spekulacje to jednak dużo może się jeszcze zmienić.
Tekst bardzo łady, ale po co tyle zapożyczeń? "...300 lat spokoju i prosperity w funkcjonowaniu Republiki." Nie można powiedzieć spokoju i postępu? Własny język mamy :)
@Zdenio - jeśli każdy npc będzie miał głos to można być prawie pewnym że gra zacznie ważyć ok 20gb co nie spodoba się zbytnio większości graczy
wg mnie ta gra nie pociągnie za długo tak samo jak Galaxies