Dream Machine. 15 kontrolerów do gier, w które trudno uwierzyć

futurebeat.pl

Miriam Moszczyńska

Komentarze

Dream Machine

Ten jedyny w swoim rodzaju kontroler odróżniał się od innych tym, że wykorzystywał on całe ciało gracza. Teraz zapewne ktoś pomyśli „ale Kinect od Xboxa robił to samo!” albo „Wii też angażowało gracza fizycznie” - z Dream Machine było jednak nieco inaczej. Pierwsza kwestia, to wygląd, który przypominał w pewnym stopniu klatkę, choć nie ograniczał ruchów, a wręcz umożliwiał poruszanie się w wielu płaszczyznach. Poza tym z przodu znajdował się także panel sterowania, dzięki któremu mogliśmy kontrolować inne funkcje, nie tylko kierunek poruszania.

Co więcej Dream Machine nie było dziełem żadnej firmy, a Roberta Jamesa-Herberta, o którym nie wiemy praktycznie nic, poza tym, że także jest graczem. Mężczyzna miał okazję zaprezentować swój kontroler podczas targów E3 w 2005 roku, skąd pochodzi też poniższy materiał. Poza krótkim wywiadem z Herbertem, zaprezentowane tam zostało także działanie Dream Machine. Niestety „kontroler” nigdy nie wyszedł poza fazę testów i słuch o nim zaginął.

40

Który kontroler jest najlepszy?

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl