Zapowiedziano Samurai Jack: Battle Through Time, czyli grę stanowiącą kontynuację popularnej kreskówki. Ujawniono datę premiery, platformy i wymagania sprzętowe wersji PC. Nad tytułem pracuje Soleil, studio znane z Naruto to Boruto: Shinobi Striker.

W maju tego roku miną trzy lata od premiery ostatniego odcinka kreskówki Samuraj Jack. Marka żyje jednak w innych mediach, czego najnowszym dowodem jest zapowiedź gry Samurai Jack: Battle Through Time. Produkcja zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch. Premiera zaplanowana została na lato tego roku.
Co ciekawe, choć kreskówkę wyprodukowali Amerykanie, stworzenie gry powierzono japońskiemu studiu Soleil, znanemu z Naruto to Boruto: Shinobi Striker. Zatrudnieni w nim deweloperzy wcześniej pracowali w zespole Team Ninja nad seriami Dead or Alive oraz Ninja Gaiden.
W Samurai Jack: Battle Through Time pokierujemy tytułowym wojownikiem, który uda się w podróż w czasie, aby ostatecznie pokrzyżować plany demona Aku. Fanów oryginału ucieszy informacja, że za fabułę odpowiada Darrick Bachman, czyli główny scenarzysta kreskówkowego pierwowzoru.
Podczas zabawy będziemy eksplorowali różne linie czasu, przenosząc się zarówno w daleką przeszłość, jak i przyszłość. Historia pomyślana została jako zwieńczenie całej opowieści o Jacku, a w trakcie rozgrywki spotkamy wiele postaci znanych z kreskówki.
Wydarzenia będziemy obserwowali z perspektywy trzeciosoobowej. Zabawa skoncentruje się na przemierzaniu trójwymiarowych map i walce z hordami przeciwników. Autorzy obiecują rozbudowaną mechanikę potyczek, zapewniającą dostęp do wielu typów ataków i uzbrojenia. Nie zabraknie również systemu rozwoju, pozwalającego na odblokowywanie nowych umiejętności.
Warto na koniec wspomnieć, że na profilu gry na Steamie udostępniono wymagania sprzętowe wersji PC.
Gracze
43

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.