Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 października 2019, 08:21

autor: Adrian Werner

World War 3 – patch 0.7 ulepsza warstwę techniczną gry

Ukazał się patch 0.7 do sieciowego FPS-a World War 3 autorstwa studia The Farm 51. Aktualizacja m.in. ulepszyła silnik gry i czat głosowy, jak również dodała system codziennych wyzwań.

Pomimo małej popularności gry autorzy nie poddają się i nadal rozwijają World War 3. - World War 3 – patch 0.7 ulepsza warstwę techniczną gry - wiadomość - 2019-10-14
Pomimo małej popularności gry autorzy nie poddają się i nadal rozwijają World War 3.
WORLD WAR 3 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: The Farm 51
  2. Wydawca: The Farm 51
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery w Early Access: 20 października 2018 r.

Polskie studio The Farm 51 wypuściło nową aktualizację do sieciowej strzelanki World War 3. Patch opatrzony został numerem 0.7 i koncentruje się na ulepszeniu warstwy technicznej gry.

Aktualizacja przestawiła grę z wersji 4.19 silnika Unreal Engine na 4.21. Dzięki temu World War 3 wykorzystuje teraz technologię Replication Graph, co pomaga przy bitwach w dużej skali. W rezultacie twórcy mogą dopuścić do zabawy na serwerach większe grupy graczy, a przy okazji możemy oczekiwać lepszej wydajności i bardziej dopracowanego kodu sieciowego. Nowa wersja silnika zapewnia także ładniejsze oświetlenie.

Patch 0.7 przerabia również komunikację głosową, dodając m.in. efekty dźwiękowe symulujące zakłócenia radiowe, które pomagają wczuć się w rolę żołnierza. Zaimplementowano także system codziennych wyzwań oraz gruntownie przerobiono interfejs pojazdów. Ponadto gra zyskała nowy ekran śmierci, który informuje gracza, kto go zabił i skąd oddano śmiertelny strzał. Nie zabrakło też licznych poprawek błędów.

Wszystkie te zmiany brzmią korzystnie, ale najpewniej zainteresują tylko garstkę graczy. Według serwisu Steam Charts wczoraj, w najgorętszym momencie dnia, w World War 3 bawiło się raptem 259 osób.

Przypomnijmy, że World War 3 zadebiutowało we wczesnym dostępie 20 października ubiegłego roku. Gra osiągnęła imponujące wyniki sprzedaży, ale szybko zaczęła tracić graczy, głównie za sprawą niskiego poziomu dopracowania technicznego.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej