Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 października 2019, 08:21

autor: Adrian Werner

World War 3 – patch 0.7 ulepsza warstwę techniczną gry

Ukazał się patch 0.7 do sieciowego FPS-a World War 3 autorstwa studia The Farm 51. Aktualizacja m.in. ulepszyła silnik gry i czat głosowy, jak również dodała system codziennych wyzwań.

Pomimo małej popularności gry autorzy nie poddają się i nadal rozwijają World War 3. - World War 3 – patch 0.7 ulepsza warstwę techniczną gry - wiadomość - 2019-10-14
Pomimo małej popularności gry autorzy nie poddają się i nadal rozwijają World War 3.
WORLD WAR 3 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: The Farm 51
  2. Wydawca: The Farm 51
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery w Early Access: 20 października 2018 r.

Polskie studio The Farm 51 wypuściło nową aktualizację do sieciowej strzelanki World War 3. Patch opatrzony został numerem 0.7 i koncentruje się na ulepszeniu warstwy technicznej gry.

Aktualizacja przestawiła grę z wersji 4.19 silnika Unreal Engine na 4.21. Dzięki temu World War 3 wykorzystuje teraz technologię Replication Graph, co pomaga przy bitwach w dużej skali. W rezultacie twórcy mogą dopuścić do zabawy na serwerach większe grupy graczy, a przy okazji możemy oczekiwać lepszej wydajności i bardziej dopracowanego kodu sieciowego. Nowa wersja silnika zapewnia także ładniejsze oświetlenie.

Patch 0.7 przerabia również komunikację głosową, dodając m.in. efekty dźwiękowe symulujące zakłócenia radiowe, które pomagają wczuć się w rolę żołnierza. Zaimplementowano także system codziennych wyzwań oraz gruntownie przerobiono interfejs pojazdów. Ponadto gra zyskała nowy ekran śmierci, który informuje gracza, kto go zabił i skąd oddano śmiertelny strzał. Nie zabrakło też licznych poprawek błędów.

Wszystkie te zmiany brzmią korzystnie, ale najpewniej zainteresują tylko garstkę graczy. Według serwisu Steam Charts wczoraj, w najgorętszym momencie dnia, w World War 3 bawiło się raptem 259 osób.

Przypomnijmy, że World War 3 zadebiutowało we wczesnym dostępie 20 października ubiegłego roku. Gra osiągnęła imponujące wyniki sprzedaży, ale szybko zaczęła tracić graczy, głównie za sprawą niskiego poziomu dopracowania technicznego.

  1. Oficjalna strona gry