W sieci pojawiła się modyfikacja poprawiająca ray tracing w Wiedźminie 3. Całość nie tylko ma podnosić jakość grafiki, ale również nie wpływać negatywnie na płynność działania tytułu.
Premiera „next-genowej” aktualizacji do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu nie obyła się bez problemów. Optymalizacja tytułu pozostawiała wiele do życzenia, ray tracing natomiast nadal ma skłonność do działania niepoprawnie. Dlatego też w serwisie Nexus Mods pojawiła się modyfikacja, która poprawia funkcjonowanie tej opcji.
Modyfikacja RT Fidelity znacząco usprawnia działanie ray tracingu w Wiedźminie 3. Ma ona eliminować problem ze znikającymi cieniami bez pogorszenia płynności działania tytułu. Oprócz tego poprawia między innymi jakość odbić oraz oświetlenie w samej grze oraz cutscenkach.
Zmiany, jakie wprowadza modyfikacja, możecie zobaczyć na poniższym porównaniu graficznym.
Jeśli jesteście zainteresowani tą modyfikacją, możecie pobrać ją z poniższej strony. Pamiętajcie tylko, że musicie posiadać konto na Nexus Mods.
RT Fidelity do Wiedźmina 3 na Nexus Mods
Warto przypomnieć, że to nie jedyna modyfikacja, która poprawia działanie ray tracingu „next-genowego” Wiedźmina 3. Pod koniec grudnia ukazał się projekt Optimized Raytracing poprawiający działanie gry z włączonym trybem globalnego oświetlenia w czasie rzeczywistym.
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
27

Autor: Agnieszka Adamus
Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.