Gracz ulepszył ray tracing w Wiedźminie 3 Next Gen

W sieci pojawiła się modyfikacja poprawiająca ray tracing w Wiedźminie 3. Całość nie tylko ma podnosić jakość grafiki, ale również nie wpływać negatywnie na płynność działania tytułu.

Agnieszka Adamus

Gracz ulepszył ray tracing w Wiedźminie 3 Next Gen, źródło grafiki: CDPR.
Gracz ulepszył ray tracing w Wiedźminie 3 Next Gen Źródło: CDPR.

Premiera „next-genowej” aktualizacji do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu nie obyła się bez problemów. Optymalizacja tytułu pozostawiała wiele do życzenia, ray tracing natomiast nadal ma skłonność do działania niepoprawnie. Dlatego też w serwisie Nexus Mods pojawiła się modyfikacja, która poprawia funkcjonowanie tej opcji.

Modyfikacja RT Fidelity znacząco usprawnia działanie ray tracingu w Wiedźminie 3. Ma ona eliminować problem ze znikającymi cieniami bez pogorszenia płynności działania tytułu. Oprócz tego poprawia między innymi jakość odbić oraz oświetlenie w samej grze oraz cutscenkach.

Zmiany, jakie wprowadza modyfikacja, możecie zobaczyć na poniższym porównaniu graficznym.

Gracz ulepszył ray tracing w Wiedźminie 3 Next Gen - ilustracja #1

Nexus Mods

Gracz ulepszył ray tracing w Wiedźminie 3 Next Gen - ilustracja #2

Nexus Mods

Jeśli jesteście zainteresowani tą modyfikacją, możecie pobrać ją z poniższej strony. Pamiętajcie tylko, że musicie posiadać konto na Nexus Mods.

RT Fidelity do Wiedźmina 3 na Nexus Mods

Warto przypomnieć, że to nie jedyna modyfikacja, która poprawia działanie ray tracingu „next-genowego” Wiedźmina 3. Pod koniec grudnia ukazał się projekt Optimized Raytracing poprawiający działanie gry z włączonym trybem globalnego oświetlenia w czasie rzeczywistym.

  1. Wiedźmin 3 na PC pokazuje, że ray tracing to Święty Graal, którego nikt nie znajdzie
The Witcher 3: Wild Hunt

Wiedźmin 3: Dziki Gon

The Witcher 3: Wild Hunt

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 19 maja 2015

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

9.5

Gracze

9.7

Steam

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

27

Agnieszka Adamus

Autor: Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

Prezes Ubisoftu zwraca się do pracowników, by dźwignęli firmę z dołka

Następny
Prezes Ubisoftu zwraca się do pracowników, by dźwignęli firmę z dołka

Nie lubię gier FromSoftware, ale nie mogę się oderwać od Elden Ring

Poprzedni
Nie lubię gier FromSoftware, ale nie mogę się oderwać od Elden Ring

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl