Rusza wyjątkowy konkurs, w którym weźmiecie udział w technologicznym safari z marką Razer! Mamy do rozdania aż 50 klawiatur gamingowych!
Czy jesteście gotowi na łowy? Chwytajcie plecaki i lornetki, bo wraz z firmą Razer pragniemy zaprosić Was do udziału w konkursowym, technologicznym safari! Wspólnie zanurkujemy na dno oceanu i odkryjemy tajemnice Krakena, przemierzymy gorące stepy i zaczaimy się na Żmiję, oraz niczym prawdziwi łowcy staniemy twarzą w twarz z niebezpiecznym Bazyliszkiem.
Pióra i klawiatury w dłoń, ponieważ Safari z Razer jest konkursem pisarskim. Zadanie, które dla Was przygotowaliśmy brzmi:
„Bierzesz udział w technologicznym safari. Opisz swoje spotkanie z wybranym produktem Razer tak, jakbyś spotkał(a) dzikie zwierzę.”
Niezależnie od tego, czy Wasze spotkanie będzie jak wyprawa naukowa, reportaż z narracją godną National Geographic, czy ekscytujące polowanie w stylu Aloy z Horizon Zero Dawn, pamiętajcie o kilku rzeczach:
Na Wasze prace czekamy do 4 lipca. Opisy poszczególnych produktów Razer, które mogą Was zainspirować, znajdziecie na stronie razersafari.gry-online.pl w zakładce „Safari”.
W naszym safari mamy dla Was wyjątkową ilość nagród. Dla zwycięzców przygotowaliśmy aż 50 egzemplarzy klawiatury Razer Huntsman Mini w wersji czarnej, z czerwonymi przełącznikami Linear Optical Switch (Red).
Razer Huntsman Mini to klawiatura stworzona z myślą o wymagających graczach. Dostosowana jest do wszelkiego rodzaju rozrywki, na dodatek jest kompaktowa i wytrzymała. Klawiatura posiada też możliwość podświetlenia Razer Chroma RGB, co pozwala jej mienić się Waszymi ulubionymi barwami!

Wszelkie szczegóły wraz z Regulaminem znajdziecie na stronie konkursowej: razersafari.gry-online.pl. Trzymamy za Was kciuki – dajcie się ponieść egzotycznej przygodzie!
Więcej:Drogi laptop, który pokarano kartą z 8GB VRAM. Recenzja Razer Blade 14 2025
15

Autor: Dominik Gajęcki
Psycholog z wykształcenia, marketingowiec z zawodu, gracz z powołania. Z GRYOnline związany od 2015 roku, obecnie na stanowisku International Sales Managera. Redaktorem jest zaledwie z doskoku, ale zawsze chętnie wstanie od swoich zwyczajowych tabelek i maili, byleby tylko móc pograć w gierki w pracy. W grach poszukuje przede wszystkim dobrze opowiedzianej historii, barwnego świata oraz niezapomnianych postaci. W reklamie – intrygującej formy, dobrze zdefiniowanej grupy docelowej i skutecznego przekazu. Entuzjasta muzyki filmowej, kolekcjonerskich gier karcianych, a także tradycyjnych gier fabularnych.