Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 maja 2020, 13:26

autor: Adrian Werner

Warhammer 40,000 - cinematic prezentuje nowe logo marki

Zapowiedziano 9. edycję stołowej gry bitewnej Warhammer 40,000. Pokazano również pierwsze od dwóch dekad nowe logo marki oraz zaprezentowano śliczny cinematic.

Firma Games Workshop zapowiedziała dziewiątą edycję figurowego bitewniaka Warhammer 40,000. Równocześnie pokazano nowe logo marki. Wywołało ono sporo dyskusji, co nie dziwi, gdyż to pierwsza zmiana w tej kwestii od 1998 roku.

Niektórzy zarzucają nowej wersji brak odpowiedniej mroczności, ale nie brakuje również głosów naśmiewających się z tej krytyki, przypominających zdominowane przez jaskrawy kolor żółty klasyczne logo drugiej edycji. Bardziej obiektywny jest zarzut niewłaściwego wycentrowania litery „A”, ale również nie jest to nic nowego, gdyż dokładnie tak samo był w przypadku edycji od trzeciej do ósmej. Trudniej wytłumaczyć fakt, że ostatnia litera, czyli „R”, nie mieści się w ramce.

Warhammer 40,000 - cinematic prezentuje nowe logo marki - ilustracja #1
Nowe logo gry.

Games Workshop ma jednak powody do zadowolenia, gdyż pozostałe elementy 9. edycji przyjęte zostały przyjęte dobrze. Zwłaszcza dużo entuzjazmu wywołała zapowiedź wyczekiwanych ulepszeń w mechanizmach dotyczących czołgów.

Przede wszystkim jednak gracze z ulgą przyjęli informację, że na razie wszystkie kodeksy armii oraz inne dodatki pozostaną ważne, gdyż 9. edycja zbudowana jest na fundamentach ósmej pod względem zasad rozgrywki. Oczywiście z czasem możemy spodziewać się nowych wersji tych materiałów, ale na razie Games Workshop nie zamierza się spieszyć z ich wydaniem.

Doskonałe wrażenie zrobił również filmik promocyjny zapowiadający nową wersję gry, który możecie zobaczyć poniżej. Materiał koncentruje się na starciu sił ludzkości z armią Nekronów, mającą odegrać kluczową rolę w fabule dziewiątek edycji.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej