Rozgrywka z Warhammer 40,000: Battlesector daje nadzieję na dobrą grę
Slitherine pokazało Warhammer 40,000: Battlesector w akcji. Taktyczna stratega inspirowana planszówkami wygląda w ruchu obiecująco.

- Firma Slitherine pokazała pierwsze materiały wideo z taktycznego Warhammer 40,000: Battlesector.
- Tytuł pojawi się w maju na pecetach, a latem tego roku na PS4 i Xboksie One.
Firma Slitherine udostępniła trzy nagrania wideo prezentujące rozgrywkę w strategicznym Warhammer 40,000: Battlesector, które trafić ma na pecety w maju 2021 roku. Mimo że na pierwszych materiałach tytuł nie wygląda zbyt imponująco, to jednak daje nadzieję na udaną produkcję.
Wydaje się, że odpowiedzialne za grę studio Black Lab Games dosyć dobrze przeniosło realia gry planszowej do gatunku strategii turowych. Warhammer 40,000: Battlesector oferuje nieco większą skalę aniżeli chociażby seria XCOM, więc jest spora szansa, że spodoba się osobom szukającym czegoś bardziej żwawego.
Niemniej kolorystyka i design całości na ten moment wyglądają tak sobie. Całość zlewa się w wielką plamę i w tym aspekcie deweloperzy mają co poprawiać. Zobaczcie i oceńcie sami na poniższych nagraniach.
Poza wydaniem gry na PC, Slitherine planuje także konsolowe wersje na PS4 i Xboksa One, które mają zadebiutować latem tego roku.

Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Mona_Lisa Pretorianin

Podział mapy na sektory wygląda ciekawie, ale interfejs i prędkość animacji pozostawiają nieco do życzenia. Zdecydowanie gra, która zyskałaby wiele na integracji ze Steam Workshop (podobnie jak XCOM).
zanonimizowany1124218 Generał
O nie znowu badziewne syntezatory mowy dla Marines... Nie rozumiem dlaczego różni twórcy
zrezygnowali ze świetnych głosów z DoW1 i DoW2
Alherd Konsul
Gameplayowo ogólnie ok, ale faktycznie możnaby animacje przyśpieszyć nieco. Mam nadzieję że mechanicznie gra będzie bardziej rozbudowana niż to co pokazali.
Graficznie jakoś nie urywa, ale nie o to w takich grach chodzi.
Natomiast nie podoba mi się wszystko co jest związane z dźwiękiem w tej grze: ani muzyka, ani głosy, ani inne dźwięki walki. Bardzo generyczne to i nijakie. Tutaj przydałaby się muzyka i dźwięk z DoW1.
No i jakieś finishery a la Dow1 były by świetnym akcentem.