W określonych przypadkach rozmiar ma znaczenie - np. ten PC ma tyle pamięci, że głowa mała

32 GB RAM, 2000 GB na SSD i 20 GB VRAM to tyle, co dwa porządne komputery. Pozostałe komponenty też robią wrażenie: karta graficzna AMD Radeon RX 7900XT połączona z wyjątkowo wydajnym procesorem AMD Ryzen 7 5800X3D.

futurebeat.pl

Gamestar.de

W określonych przypadkach rozmiar ma znaczenie - np. ten PC ma tyle pamięci, że głowa mała, źródło grafiki: AMD.
W określonych przypadkach rozmiar ma znaczenie - np. ten PC ma tyle pamięci, że głowa mała Źródło: AMD.
  • Procesor: AMD Ryzen 7 5800X3D (8 rdzeni do 4,5 GHz, chłodzony wodą)
  • Karta graficzna: AMD Radeon RX7900XT 20GB
  • RAM: 32 GB DDR4-3600 Corsair Vengeance LPX Black
  • Dysk: SSD Samsung 980 Pro M.2 PCIe 4.0, 2TB
  • Cena: 2299€

GameStar PC Ultimate Radeon 7900XT kupisz tutaj

Używanie tego komputera to czysta przyjemność — grafika AMD Radeon RX 7900 XT oferuje mnóstwo mocy potrzebnej w najbardziej wymagających grach. Mocy wystarczy na granie w 4K, a w WQHD z łatwością osiągniemy 100 klatek na sekundę przy maksymalnych ustawieniach, w zależności od gry. Z kolei 20 GB pamięci wideo z łatwością poradzi sobie z rosnącym zapotrzebowaniem na pamięć obecnych gier (zgodnie z testem Gamestar.de).

Dodatkowa pamięć podręczna poziomu L3 procesora AMD Ryzen 7 5800X3D przyda się w wielu nowych grach. Technologia znana również jako AMD 3D-V-Cache pomaga temu CPU zapewnić niesamowitą wydajność w grach przy niskim poborze energii. Jak udowadniają testy Gamestar.de, w grach z łatwością dotrzymuje on kroku nawet współczesnym procesorom.

Technologia AMD Smart Access Memory zapewnia jeszcze większą wydajność każdego komputera gamingowego z grafiką i procesorem AMD. Pozwala ona procesorowi na bezpośredni dostęp do całej pamięci karty graficznej przez interfejs PCI Express, zamiast stałego dostępu tylko do części pamięci.

GameStar PC Ultimate Radeon 7900XT kupisz tutaj

W określonych przypadkach rozmiar ma znaczenie - np. ten PC ma tyle pamięci, że głowa mała - ilustracja #1

Bezobsługowy system chłodzenia wodnego GameStar Liquid aRGB 240 mm zapewnia potrzebne chłodzenie. Dzięki bardzo cicho pracującemu silnikowi trójfazowemu i dwóm płynnym wentylatorom aRGB, jednostka pracuje cicho nawet pod obciążeniem. Oświetlenie można oczywiście dostosować do swoich preferencji.

Pamięci na dysku z pewnością nie zabraknie nawet na dłuższą metę. 2000 GB powinno spełnić wymagania wszystkich graczy, nawet tych, który lubią mieć zainstalowane wiele gier jednocześnie. 32 GB RAM-u to dwa razy więcej, niż obecnie rekomendowane wymagania gier, oraz ilość adekwatna do zadań edycji wideo i intensywnego przetwarzania obrazu.

GameStar PC Ultimate Radeon 7900XT kupisz tutaj

Artykuł powstał we współpracy z serwisem Gamestar.de i AMD

Podobało się?

5

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Komputery
2023-03-24
15:30

Mazzz Centurion

Mazzz

No, 32gb ramu wgniata w fotel.

Komentarz: Mazzz
2023-03-24
15:36

zanonimizowany768165 Legend

Dzisiaj 16GB może nie wystarczać a 32 to niejako standard, choć nie minimum...

Komentarz: zanonimizowany768165
2023-03-24
17:36

wielka_pyta Centurion

Itak programista i grafik powie: phi, ja mam więcej, więc mój twór wymaga od ciebie upgradu.

Przypominam, najlepsza gra świata czyli Metal Gear Solid (z PS1) chodził na 2MB RAM.
Najlepszy TPP świata czyli Resident Evil 4 chodził (na PS2) na 32 MB RAM.

Teraz wymagania x1000, a gry dużo słabsze w grywalności i narracji, więc o co chodzi? O leserstwo w gamedevie.

Komentarz: wielka_pyta
2023-03-24
18:24

Twoja stara 1993 Generał

tgolik
Jak bez RT przecież karta obsługuje Raytracing.
Z tego co widzę radzi sobie nawet dobrze.

Komentarz: Twoja stara 1993
2023-03-27
16:27

Mqaansla Generał

Mqaansla

Sam ostatnio dokupilem pamieci tylko i wylacznie ze wzledu na bardzo niskie ceny, ale chociaz wczesniej siedzialem okolo 2x wzgledem standardu bo mialo to sens z racji tego ze standard byl zanizany przez wciaz zywotne 32bity i konsole. Nie bardzo widze sens 32GB poza specyficznymi zastosowaniami bo reszta komponentow i software nie sa rozwijane w kierunku w ktorym mozna by ta pamiec sensownie wykorzystac, a wrecz sie degeneruja z kazda kolejna łatą bezpieczenstwa wypuszczaną dla problemow sprzetowych.
Spectre, meltdown i inne moze i maja miejsce na CPU ale dotycza bytow/podmiotow (PL :p) znajdujacych sie "obok siebie", horyzontalnie jak pamiec szeroka. Z GPU tez jest podobnie, wiec jesli efektywnie wykorzystales duza ilosc pamieci to nie robisz juz tak efektywnie tego teraz nie robisz.

D*pne assety - tyle, jedyne co realistycznie moze teraz stwarzac taka potrzebe i jest to cos absolutnie opcjonalnego, a jesli nie jest opcjonalne to taka sytuacja niczym sie nie rozni od ograniczenia produkcji wylacznie do opon o 20% za duzych motywowane i uzasadnione tym zeby wpychac ludziom nowe samochody.

Komentarz: Mqaansla

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl