Targi gamescom przyniosły szereg nowych informacji dotyczących obiecującego polskiego RPG-a The Blood of Dawnwalker.
The Blood of Dawnwalker to nadchodzące RPG rodzimego studia Rebel Wolves, założonego przez reżysera Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, Konrada Tomaszkiewicza. Twórca ten udzielił podczas targów gamescom ciekawego wywiadu serwisowi GamesRadar+.
Jak wyjaśnia Tomaszkiewicz:
Wszystkie inne gry trapi ten sam problem: opowiadają historię, ale gracz nie wierzy w ich fabułę, ponieważ gra jej nie wspiera. Innymi słowy: możesz robić, co chcesz przez 80 godzin, i nic się nie dzieje.
W The Blood of Dawnwalker będzie inaczej i świat nie pozostanie w zawieszeniu, czekając, aż gracz zajmie się danymi jego elementami.
Przypomnijmy, że w The Blood of Dawnwalker bohater będzie miał tylko 30 dni na uratowanie swojej rodziny. Zrealizowane to jednak zostanie w sposób, który ma nie wymuszać pośpiechu u graczy. Czas do przodu mają popychać ukończone zadania. Natomiast podróżowanie po świecie nie będzie wliczane do limitu czasowego, dzięki czemu miłośnicy swobodnej eksploracji nie będą czuli się poganiani.
Gamescom przyniósł również garść innych informacji na temat gry.
The Blood of Dawnwalker zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Gra ma zadebiutować w przyszłym roku.
2

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.