Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 marca 2021, 10:57

Zwiastun Hello Neighbor 2 pokazuje, jak gra będzie uczyć się naszych zachowań

Studio Dynamic Pixels zaprezentowało nowy zwiastun Hello Neighbor 2. Osią materiału jest zaawansowany system sztucznej inteligencji, który wykorzysta maszynowe uczenie się do zmiany zachowania tytułowego sąsiada i innych postaci.

W SKRÓCIE:
  1. Hello Neighbor 2 zaoferuje zaawansowaną sztuczną inteligencję tytułowego sąsiada.
  2. Gra trafi do sprzedaży na PC, Xboksie One i Series X|S w 2021 roku.

Hello Neighbor 2 zadebiutuje w tym roku na PC, Xboksie One i Series X|S. Studio Dynamic Pixels zaprezentowało swój tytuł w trakcie wczorajszego pokazu ID@Xbox Showcase. Nowy zwiastun produkcji, która na PC znajduje się w fazie alfa, skupia się na zaawansowanej sztucznej inteligencji postaci w grze.

W kontynuacji wcielimy się w rolę dziennikarza, który postanawia zbadać dom tytułowego sąsiada - Mr. Petersona. Trzon rozgrywki pozostanie taki sam jak w części pierwszej - odkrywając interesujące rzeczy w domu, będziemy musieli unikać jego właściciela. Nowością jest bardziej zaawansowany system sztucznej inteligencji, która opiera się na maszynowym uczeniu.

W jaki sposób to zadziała? System gry będzie analizował rozgrywane przez społeczność poziomy i na ich podstawie SI będzie modyfikowała zachowania sąsiada, by mógł nam sprawniej utrudniać życie. Powyższy filmik pokazuje zmiany, jakie zachodzą na przestrzeni kilkunastu przeanalizowanych rund. W przeciwieństwie do pierwszej części serii, w Hello Neighbor 2 system będzie zarządzał także pozostałymi mieszkańcami miasteczka.

Na papierze wygląda to imponująco, jednak jak przełoży się to na jakość gry, ciężko ocenić. Pierwsza odsłona Hello Neighbor, delikatnie mówiąc, nie należała do najlepszych produkcji, jakie pojawiły się na rynku. Oby z kontynuacją poszło studiu lepiej. Zainteresowani mogą sprawdzić wczesną wersję gry na PC i Xboksie.

  1. Oficjalna strona gry

Paweł Musiolik

Paweł Musiolik

Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.

więcej