„Tworzymy absurdalnie dobrą grę”. Deweloperzy wyjaśniają, dlaczego No Rest for the Wicked nie jest kolejnym klonem D...
Goście wydali zupełnie zwyczajną grę typu 7.5-8/10 a mają mniemanie o sobie jakby to było objawienie gamingu XD
Solidnie tam sodówka do główki poszła
Jak tak dalej pojdzie z ta "wielka nadzieja RPG" to zaraz tworcy oglosza ze jednak przerabiaja gre na wyscigowke...
Dla Mahlera NRftW ma być platformą działającą przez lata.
To chyba jakis zart XD
jeżeli ma być jak jest w opisie absurdalnie dobrą grą to GOTY murowane, zobaczymy.
dobrze się dobrali z Chmielarzem. obaj tylko klepią się po pleckach na Twitterze, a daty premier ich gier coraz bardziej odległe.
dobrze chociaż tyle, że aktualizacje Witchfire są odbierane raczej pozytywnie, bo wizja autora pokrywa się z wizją graczy, ale mam wrażenie, że w przypadku No Rest ego twórcy zaczyna powoli górować nad tym czego faktycznie gracze oczekują od tej gry.
No Witchfire rozwija sie z predkoscia lodowca, ale przynajmniej "dostarcza". NRFTW to tak srednio bym powiedzial. Gra nawet za bardzo nie wie czym chce byc tak do konca.
Za to pan prezes wie doskonale jak obslugiwac twittera.
No tak, najlepiej żeby chłopaki przestali się wspierać publicznie i zamiast tego wrzucali cotygodniowe raporty z postępów, najlepiej z datą premiery wczoraj. Bo przecież nic tak nie sprzyja kreatywnej pracy, jak wieczny pośpiech i deadline'y wyryte w kamieniu.
A że twórca No Rest ma wizję? Skandal! Jeszcze by zrobił grę, która nie przypomina piętnastej kopii Soulslike’a z Unreal Store’a. Lepiej niech się nie wychyla z pomysłami, tylko grzecznie robi to, co „gracze oczekują” — czyli co dokładnie? Bo jak znam życie, ilu graczy, tyle oczekiwań.
Serio, wolę poczekać na coś nietypowego i z charakterem niż dostać kolejną generkę na czas. A jeśli będą się jeszcze przy tym wspierać i cieszyć z pracy — to chyba tylko lepiej?
"wydali zupełnie zwyczajną grę typu 7.5-8/10" 7.5-8/10 to zwyczajna gra? Aha, to ciekawe jaka jest dobra gra? 9/10 a może 10/10, a bardzo dobra to już 12/10?
Mnie się nie podobała, gralem z rok temu jak była w EC, rozumiem, że nadal w nim jest. Skończę ACS to do niej wrócę i sam sprawdzę jak absurdalnie dobra jest obecnie, boję się jednak, że znowu mnie zmęczy po kilku godzinach.
*albo i szybciej
Precz z zachwalaniem własnych tytułów, które potem okazują się KUPKĄ.
A nie mogą po prostu zrobić gry z zakończeniem i dodatkami fabularnymi jak normalni devowie? XD
Rozumiem że teraz już idzie w kierunku Dark Souls i widoku w TPP. Zabawny jest ten koleś.
Hm, czy wrzucenie do dania wszystkich istniejących składników świadczy o inwencji twórczej?
A nawet jeśli wziąć te opowieści za dobrą monetę, to powinien pamiętać powiedzenie "lepsze jest wrogiem dobrego". Rozsądnie jest czasem się trochę ograniczyć...
Mialyby byc nagrody, usmiechy i wizyty w zakladach pracy. MIalo byc polaczenie diabloida z soulsami, a nie ma ani za bardzo diablo ani soulsow za to jest pan developer na twitterze i jego "wizja" (czymkolwiek by nie byla).
I cos mi sie wydaje ze chyba juz nie bedzie. :/