Twórca realistycznego symulatora życia inZOI wskazał jeden z największych problemów gry, z którym deweloperzy nie mogą sobie poradzić od premiery
Twórcy inZOI od początku produkcji zdają sobie sprawę z problemu występującego zwłaszcza przy przyspieszeniu rozgrywki. Reżyser gry zaproponował potencjalne rozwiązanie, które spotkało się z aprobatą społeczności.

Studio Krafton planuje wprowadzić kolejne poprawki do symulatora życia inZOI – twórcy zdradzili, że od początku mierzą się z kwestią precyzyjnego klikania w postacie. Problem pojawia się przede wszystkim przy maksymalnym przyspieszeniu rozgrywki, podczas którego bohaterowie mogą łatwo „umknąć” przed kursorem. Informacja na ten temat pojawiła się na poświęconym grze serwerze na Discordzie.
- Jak ujawnił reżyser inZOI – Hyungjun „Kjun” Kim – deweloperzy rozważają wprowadzenie opcji chwilowego spowolnienia czasu za pomocą przycisku ALT. To intuicyjne rozwiązanie przypadło do gustu społeczności, ale twórcy pozostają otwarci na inne propozycje graczy.
- We wpisie wspomniana została także potencjalna nowa funkcja zwana UI Follow, dzięki której pole interakcji zostałoby przypięte do pierwotnej pozycji postaci. Oznacza to, że interfejs wyboru nie zmieniałby położenia na ekranie nawet po przesunięciu kamery.
Symulator inZOI można obecnie ogrywać w ramach wczesnego dostępu na Steamie, w którym zadebiutował 28 marca tego roku.