Twórca Fallouta przedstawił tajemniczą rolę krypt; nie miały być tylko domem dla ich mieszkańców

Twórca Fallouta podzielił się ciekawym przemyśleniem na temat krypt. Taka wizja ma sporo sensu.

Adam Adamczyk

Twórca Fallouta przedstawił tajemniczą rolę krypt; nie miały być tylko domem dla ich mieszkańców, źródło grafiki: Steam | Fallout 4.
Twórca Fallouta przedstawił tajemniczą rolę krypt; nie miały być tylko domem dla ich mieszkańców Źródło: Steam | Fallout 4.

Powiedzieć, że seria Fallout jest popularna, to jak nic nie powiedzieć. Dwie pierwsze odsłony wciąż cieszą się sporym zainteresowaniem, a części spod szyldu Bethesdy, choć często krytykowane przez miłośników oryginału, również mają wielkie grono fanów. W każdej odsłonie kluczową rolę odgrywają krypty stworzone przez firmę Vault Tec, ale zdaniem twórcy Fallouta ich zadanie nie miało polegać jedynie na byciu domem dla mieszkańców.

Krypty w Falloucie według Tima Caina

Tim Cain pełnił rolę głównego programisty przy pierwszym Falloucie i był jedną z osób, które decydowały o konstrukcji przedstawionego w grze świata. Twórca uruchomił kanał w serwisie YouTube, na którym dzieli się informacjami związanymi z grami komputerowymi.

W jednym z takich nagrań podzielił się powodem, dla którego tak naprawdę powstały krypty. W dużym skrócie w poszczególnych odsłonach były one przedstawiane jako komfortowy schron, pełniący rolę swego rodzaju domu dla osób, które wykupiły miejsce w firmie Vault Tec. Zdaniem Caina ich funkcja miała być znacznie szersza.

  1. Krypty, zwane również schronami, miały pełnić rolę miejsca, w którym rezydenci opracowywaliby technologie, dzięki którym mogliby skonstruować napędzany energią atomową statek kosmiczny, umożliwiający ucieczkę ze zniszczonej przez wojnę Ziemi.
  2. Zdaniem Caina celem nie byłoby przetransportowanie ludzi na inną planetę w naszym Układzie Słonecznym, bo jak wiadomo nie ma tam miejsca, które byłoby bardziej komfortowym miejscem do zamieszkania od Ziemi, nawet tej, którą trawi niebezpieczne promieniowanie postnuklearne.
  3. Z tego powodu statek musiałby być samowystarczalny, aby zapewnić kolejnym pokoleniom możliwość dotarcia na przyjazną planetę, znajdującą się w sąsiedztwie innej gwiazdy. Zdaniem twórcy to właśnie z tego powodu w niektórych kryptach były przeprowadzane eksperymenty – nierzadko brutalne, ale konieczne do opracowania wymaganych technologii.
  1. Timothy Cain w serwisie YouTube
Fallout

Fallout

PC
po premierze

Data wydania: 30 września 1997

Informacje o Grze
8.6

GRYOnline

8.9

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

13

Adam Adamczyk

Autor: Adam Adamczyk

Pisaniem zajmuje się zawodowo od 2013 roku. W 2021 roku dołączył do GRYOnline.pl, gdzie poza tematyką gamingową zajmuje się informacjami stricte technologicznymi. Współpracował z największymi sklepami muzycznymi w Polsce, tworząc artykuły związane z instrumentami i ogólnie pojętym udźwiękowieniem. Grami komputerowymi interesuje się od dziecka. Poza tym jego zainteresowania obejmują grę na gitarze, komponowanie muzyki oraz sporty siłowe.

Karl Urban w obsadzie Mortal Kombat 2. Zagra jedną z najbardziej lubianych postaci z gry

Następny
Karl Urban w obsadzie Mortal Kombat 2. Zagra jedną z najbardziej lubianych postaci z gry

17,99 zł za genialny remake strzelanki wszech czasów, promocja Steam

Poprzedni
17,99 zł za genialny remake strzelanki wszech czasów, promocja Steam

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl