Przedstawiciel Crystal Dynamics, studia deweloperskiego pracującego nad restartem serii Tomb Raider, stwierdził, że kampania gry zapewni nam od 12 do 15 godzin zabawy. Poza tym, podał także kilka innych interesujących szczegółów dotyczących tej produkcji i nie wykluczył powstania jej bezpośrednich kontynuacji.
gry
Michał Kułakowski
26 listopada 2012 18:05
Czytaj Więcej
Autoregeneracja, Lara niepotrafiąca pływać, QTE z maszowaniem dwóch przycisków - tak dalej i nazywanie tego Tomb Raiderem będzie sprawą umowną :P
Aha czyli w praktyce 5h mniej wiecej...
Ale jak mówiłem, że nowy TR to będzie miał tylko wspólną nazwę z cała serią to zaraz było darcie mordy w moją stronę.
Ja rozumiem, że to ma być niby restart serii, ale TR był bardzo dobry taki jaki był i naprawdę nie trzeba gimbazować kolejnych wspaniałych klasyków.
Jeszcze wspomnicie moje słowa przy "złodzieju".
Przy okazji potwierdził także, że Lara nie będzie musiała już polegać na apteczkach ukrytych w najdziwniejszych miejscach, bowiem twórcy wprowadzili system regenerującego się z czasem zdrowia. Wieść ta może rozzłościć starych fanów, podobnie zresztą jak to, że bohaterka nie będzie mogła pływać.
A zapowiadało się tak pięknie... Nie dość, że oduczono ją pływać to teraz jeszcze HP... Czemuż? A kiedyś wydawało się, że taka regeneracja to będzie przyszłość... Teraz to mnie zaczyna coraz to bardziej wkurzać.
Zapewnił również o wysokiej jakości scenariusza przygotowywanego przez Rhiannę Pratchett, córkę popularnego brytyjskiego pisarza fantasy, mającą doświadczenie w pracy nad grami, takimi jak Mirror`s Edge, Heavenly Sword czy Overlord
Aha, no tak, bo przecież Mirrors Edge i Overlord to były niesamowicie rozbudowane fabularnie gry. Wrobili Ci siostrę w zabójstwo, chcą wykończyć wszystkich Sprinterów, a ty masz to odkręcić, wysoka jakość scenariusza gwarantowana. Bioshock i Half-Life się chowają.
Mam to gdzieś. Ja nie gram jak popieprzony gnając na łeb, na szyję
więc do tego wyniku dodam kilka godzin i jest całkiem niezły wynik.
Oby gra była świetna ;)
Po przeczytaniu tego newsa mam obawy, że mogli tą grę zrąbać. No i te 12-15 godzin... Gry powstają tyle czasu a oni serwują nam tylko tyle gry? Mało!
To ile graliście w poprzednie Tomb Raidery (stworzone przez Crystal Dynamics)? Bo ja z pewnością mieściłem się w omawianych 13-15 godzina (o ile nie mniej)...
Dowolna część serii przed Crystal Dynamics jest dziś praktycznie niegrywalna, takich gier się już nie robi i według mnie bardzo dobrze. Bardziej należy płakać nad Hitmanem.
[10] Bardziej należy płakać nad Hitmanem.
Hitman na szczęście tak samo jak nowy Deus Ex jeszcze jest do przełknięcia. Ale już widać w jakim kierunku idą zmiany.
Co zrobić? Teraz każdy chce grać w gry, więc trzeba je dopasować do poziomu odbiorcy.