Wojownicy nie byli zachwyceni tym, jak zostaną zmienione ich animacje. Zwrócili uwagę na parę drażniących szczegółów.
Kontrowersje wokół World of Warcraft nie ustają. Czasem gracze zrzucają winę na niekonsekwencję i zbyt małe skupienie na oszukujących graczach, czasem na problemy mechaniczne nienaprawiane od lat. W tym przypadku kontrowersyjna kwestia dotyczy jednak czegoś zupełnie innego – wprowadzonej zmiany animacji, którą można zobaczyć na serwerach testowych. Wojownicy nie byli, lekko mówiąc, zachwyceni.
Na serwerach testowych World of Warcraft można oglądać już nowe animacje dla wojowników dla umiejętności Colossus Smash i Warbreaker. Prócz samych ruchów wojownika przy obu nowych umiejętnościach skupionych na niszczeniu pancerza, nad celami pojawiały się ikonki tarcz, które pękały na kawałeczki. W drugiej dochodziły jeszcze pojawiające się znikąd dodatkowe bronie symulujące potężny atak.
To usprawnienie nie spodobało się jednak samym zainteresowanym. Na Reddicie od razu wybuchła dyskusja dotycząca pękających tarcz. Miało być bombastycznie i ekscytująco, a wyszło niezbyt dobrze, jak twierdzili gracze z całego świata.
Niewiele zmieniło się w animacjach dla takich klas jak kapłan czy łowca. Zwrócili na to uwagę niektórzy komentujący, którzy stwierdzili, że zmiany dokonane przez Blizzarda kojarzą im się bardziej z anime niż fantasy.
Mam wrażenie, że broń powinna kierować się do wewnątrz, a nie na zewnątrz. Nawet wtedy czuję się, jakbym jako wojownik wyczarował gigantyczną, świecącą, magiczną broń z anime, która wykonuje za ciebie atak, a nie tak, jak ma to miejsce w fantasy
- pisał użytkownik lurkerlarry42069.
Nie będę kłamał… Nie jest dobrze. Animacja jak dla mnie nie ma sensu. Jestem wojownikiem, niech efekty specjalne wychodzą od mojej broni, a nie ode mnie
- dodał DanzielDK.
W komentarzach pojawiło się również sporo uwag dotyczących tego, że było lepiej, gdy efektów było mniej i że to, co oglądają teraz wygląda bardzo źle. Jeden z graczy porównał nowe animacje wojownika do tego, co widać u paladynów, a co jest też powiązane z jego mocami. Dla wielu pojawienie się wielu broni i obrazków tarcz nie miało żadnego sensu. Słysząc jednak feedback od graczy może Blizzard się zreflektuje i pomyśli nad ewentualną zmianą w animacjach.
0