Firma Ubisoft i współautorzy kultowego Dead Cells ogłosili grę The Rogue Prince of Persia. Niebawem zadebiutuje ona we wczesnym dostępie.
Na pokazie The Triple-I Initiative 2024 oficjalnie zapowiedziano grę The Rogue Prince of Persia. Ma ona zadebiutować we wczesnym dostępie na Steamie 14 maja 2024 r. Poniżej możecie obejrzeć zaprezentowany dziś trailer, a tutaj znajdziecie 11-minutowy gameplay. Po więcej informacji odsyłam zaś do tekstu Aleksandry Wolnej.
Twórcy Dead Cells, studio Motion Twin, opublikowali dziś nowy gameplay trailer z gry Windblown, która ma zadebiutować we wczesnym dostępie później w 2024 roku. Możecie go obejrzeć poniżej.
Po latach posuchy nadeszła era urodzaju dla fanów Księcia Persji. Nie opadły jeszcze do końca emocje związane ze styczniową premierą Prince of Persia: The Lost Crown, a według najnowszych doniesień Ubisoft ma szykować kolejną grę z tej marki. Projekt nosi tytuł The Rogue Prince of Persia.
Produkcja ma ukazać się w tym roku we wczesnym dostępie. Co ciekawe, trafi do Steam Early Access. Tym samym będzie to pierwsza od wielu lat gra Ubisoftu, która zadebiutuje na Steamie, a nie ukaże się na platformie Valve dopiero w jakiś czas po wydaniu w innych sklepach.
Należy podkreślić, że wszystkie te informacje są jedynie niepotwierdzonymi plotkami. Ich źródłem jest jednak serwis Insider-Gaming, prowadzony przez mającego bardzo dobrą renomę insidera Toma Hendersona. Praktycznie pewne jest więc, że takowy projekt powstaje i jego oficjalna zapowiedź jest jedynie kwestią czasu.
Najnowsza odsłona cyklu, czyli Prince of Persia: The Lost Crown, zadebiutowała styczniu tego roku na PC oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. W produkcji znajduje się również Prince of Persia: The Sands of Time Remake, nad którym prace mają przebiegać w dobrym tempie, po tym jak projekt przejęło studio Ubisoft Montreal.
Gracze
OpenCritic
8

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.