Problemy z The Last of Us Part 1 na PC są sukcesywnie usuwane, ale też rodzą się nowe komplikacje. Naughty Dog dzieli się planem działania.
Trzeci hotfix do The Last of Us: Part I na PC jest już dostępny. Towarzyszy mu premiera nowych sterowników do kart graficznych Nvidii, które adresują problem z crashami na układach z serii RTX 30.
Pozostałe poprawki z hotfixa obejmują ulepszenia UI/UX, naprawę nieprawidłowych zachowań postaci (zarówno grywalnych, jak i NPC) i wiele innych, w tym nowe funkcje wsparcia diagnostycznego.
W związku z ogromnymi problemami technicznymi The Last of Us: Part I na PC twórcy dwoją się i troją, by poprawić jakość rozgrywki.
Z najnowszego wpisu na Twitterze Naughty Dog dowiedzieliśmy się, jaki jest plan studia, próbującego jak najszybciej uspokoić sytuację i niezadowolonych graczy PC.
Przypominamy, że jutro opublikujemy nowy hotfix do The Last of Us Part I na PC, a w piątek udostępnimy patch.
Przedstawimy patch notes, gdy hotfix zostanie opublikowany, i poinformujemy Was, czego można się spodziewać po piątkowej aktualizacji.
W zamieszaniu towarzyszącym próbom łatania wydanego już tytułu jeden istotny element TLoU: Part 1 na PC nie otrzymał wystarczająco dużo uwagi. Jest to kwestia funkcjonowania gry na Steam Decku.
Niektórzy gracze kupili niedawny ex z konsol PlayStation z myślą ogrania go na mobilnym urządzeniu Valve. Jak na razie nie jest to jednak oficjalnie możliwe.
Po problemach z PC twórcy podchodzą bardzo ostrożnie do umożliwienia grania na kolejnej platformie:
Chociaż wiemy, że wielu z was chciałoby zagrać w The Last of Us Part I na Steam Decku, priorytetowo traktujemy poprawki i patche przed przesłaniem gry do weryfikacji.
Będziemy Was na bieżąco informować o statusie Steam Decka, a w między czasie będziemy nadal ulepszać wersję na PC.
Nie wiemy, kiedy dokładnie The Last of Us: Part 1 zostanie zweryfikowane na Steam Decku. Możemy jednak żywić nadzieję, że wnioski wyciągnięte z naprawiania wersji PC pozwolą Naughty Dog upublicznić na nim wersję, która nie będzie wymagała tak wielu aktualizacji, by działać poprawnie.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
8

Autor: Sonia Selerska
Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.