The Elder Scrolls V: Skyrim - nowe materiały graficzne i informacje
Ok, pierwsze "skriny". I już? A kiedy takie, co zrobią TO WŁAŚCIWE wrażenie :)
bardzo podobny do obliviona jaskinie niemal takie same ale mysle ze poza jaskiniami bedzie naprawde pieknie chcialbym zeby bylo wiecej potworow i zeby miasta nie byly takie puste
Znowu skalowanie poziomu ...
W Morrowindzie nie było takiego rozwiązania a mimo wszystko świetnie się bawiłem.
Prawdą jest, że po jakimś czasie nawet Vivek tudzież Divayth Fyr nie stanowili problemu ... ale chyba właśnie o to chodzi, że po odpowiednim wyszkoleniu postaci jesteśmy w mocy zabić każdego ... dla urozmaicenia dodawałem mody z silnymi przeciwnikami, którzy moich wymaksowanych statystyk + legendarnych zbroi, broni i amuletów potrafili namieszać ...
Innymi słowy : brak skalowania poziomu to dobry pomysł. W zamian za to twórcy gry powinni przygotować wyzwania, które być może nie są związane z głównym wątkiem fabularnym, ale za to ich odkrycie ( jak poszukiwanie naramienników deadrycznych chociażby ) oraz ich pokonanie ( ot chociażby Kangaxx albo Drużyna Dzwonów z BG ) stanowią spore wyzwanie.
czyli że na początku i na końcu przypuścmy taki wilk będzie taką samą przeszkoda jak bedziemy już mieli mocnego bohatera.
"Skutkiem tego będzie jednak głównie wzrost wydajności, ponieważ Bethesda nie zamierza szaleć i dodawać z tego powodu jakiś specjalnych efektów wyrastających ponad te, które znajdziemy w edycjach konsolowych."
moze wreszcie czas na ta nowa generacje ? wtedy konsole moze nie beda odstawac od PC. A posiadacze PC nie beda przynajmniej tracic ?
jakbyscie byli na bierzaca to wiedzielibyscie ze skyrim jest tworzone na nowym silniku i sama gra wyglada zajebiscie. poogladajcie sobie trailery. wszystkie jaskinie beda tworzone od 0 przez ludzi a nie automatycznie jak to bylo w oblivione wiec kazda jaskinia bedzie unikalna, wygladac innaczej. jak dla mnie bedie to najlepiej wygladajacy rpg a sama rozgrywka nie bedzie gorsza pozdro
I dobrze, że nie będzie multiplayera.Bo i po co?
mietek_zul - nie chce nic mówić, ale bodajże ostatni trailer skyrima jest renderowany, czyli tak nie będzie wyglądać w grze..
najlepiej wygladajacy rpg
Wiedzmin 2.
W Morrowindzie nie było takiego rozwiązania a mimo wszystko świetnie się bawiłem.
G.. prawda. W Morrowindzie jak i w praktycznie każdym cRPG zaimplementowane jest skalowanie poziomów. Po prostu w Oblivionie całkowicie schrzanili ten element.
Zobaczymy jak Wiedżmin 2 będzie wygłądał na konsolach i wtedy będzie można porównywać.
"bez wątpienia jeden z najbardziej obiecujących nadchodzących RPG-ów"
Prima aprilis 2 kwietnia? Oj kawalarze!
w praktycznie każdym cRPG zaimplementowane jest skalowanie poziomów
mhm czyli w którym prawie każdym - bo coś przeoczyłem.
Na razie wszystkie znaki na niebie i ziemi oraz ekranie wskazują, że będzie to Oblivion with dragons... ^^
Czarny Grabarz "G.. prawda. W Morrowindzie jak i w praktycznie każdym cRPG zaimplementowane jest skalowanie poziomów. Po prostu w Oblivionie całkowicie schrzanili ten element." - nie no, pewnie... Grałeś w ogóle kiedyś w jakiegoś RPGa?
Owszem z Morrowindzie było skalowanie, jednak było one dosyć łagodne i na samym początku było łatwo paść, jednak później skalowanie się wyłącza i kosimy wszystkich równo, lecz jednak wilkołaki z końcówki Bloodmoona potrafiły wymęczyć, jednak w oblivionie skalowani byli nie tylko przeciwnicy ale i łupy które znajdujemy, i właśnie to zabiło całą radość z eksplorowania jaka była w Morrowindzie. Serio coś mi mówi że format nif modeli zostaje dlatego że ich nowy engine w rzeczywistości to mocno odpicowany gamebryo :) (wizualnie podobnie wygląda jak fallout 3 + dodanych parę ładnych efektów, mgła na górach w tle wygląda fajnie). Tak naprawde ten niby gameplay mało nam pokazał (scenki szybko się przerzucały), a walka bohatera ze smokiem to czysty render. Po screenach widać że tekstury są strasznie biedne (chociaż jak znam życie, miesiąc dwa i modderzy wypuszczą taką paczkę że będzie dusić topowe karty graficzne ;p).
I jak zwykle co najlepiej Bethesdzie wychodzi to marketing...
Zobaczymy jak Wiedżmin 2 będzie wygłądał na konsolach i wtedy będzie można porównywać.
Kogo obchodzi grafika na konsolach. Porownywac mozna na PCcie, w normalnej rozdzialce i maksymalnych detalach.
Dwa błędy:
"Wszystkich czekających na niego miłośników cyklu zainteresować powinny nowe materiały graficzne oraz zestaw świeżych informacji na temat tego produkcji."
"Ciekawie rozwiązany zostanie problem na przemieszczania się po rozległym świecie gry."
Galanea: To zwykłych wierzchowców już nie będzie?
Na początku roku Todd Howard mówił, że z wierzchowców w Oblivionie nie jest zadowolony i jeśli im to się uda ten element rozgrywki znacząco poprawić to będą.
Jak ja bym widział ten news, tak aby wszystko było ok dla fana rpg:
-brak fast travela
-brak level scallingu
-smoki jako rzadkie ale potężne stworzenia[max kilka na gre]
Dziękuje za uwagę.
świetnie to wygląda mości panowie :] szczerze mówiąc to TESV chyba nie ma szans nie stać się rpg roku.
zapowiada się ciekawie
To że grafika robi wrazenie to nie znaczy że gra z miejsca stanie się RPG roku, tak samo w przypadku Wiedźmina 2. Poziom rozgrywki o wszystkim zdecyduje.
Mortalking - zgadzam się, że nie grafika decyduje i zawsze śmieszą mnie posty typu "screeny wskazują, że gra bedzie dobra bo ma zajebistą grafikę" i zgadzam się, że to gameplay/rozgrywka o wszystkim decyduje (dowodem choćby stare gry sprzed 10 lat, w które chce się bardziej grać niż w większość współczesnych odpicowanych graficznie produkcji).
Sęk jednak w tym, że Skyrim graficznie nie robi wrażenia, powiedziałbym że z technicznego punktu widzenia to co najwyżej graficzny standard współczesnych produkcji wysokobudżetowych. Ważniejszy jest styl i design, koncept artystyczny gry niż technikalia. Niestety ani pod względem technicznym ani artystycznym/designu na zaprezentowanych screenach (z gameplaya a nie renderowanych trailerów!) Skyrim niczym się nie wyróżnia i nie powala.
Gra na którą czekam od ukończenia po raz 3-ci Obliviona. Dla mnie to must have tego roku. Uwielbiam całą serię, a grę zacząłem od Morrowinda. Wsparcie moderskie mnie najbardziej cieszy. Portal tesnexus.com sprawił, że granie w Obliviona nie ma końca, tutaj spodziewam się jeszcze więcej. :D
@dj_sasek [ gry online level: 0 - Junior ]: Morrowind wysiada, przy mozliwosciach, jakie daje Daggerfall.
Arena byla sredniawa.. ale jesli mowic cokolwiek o serii, to Daggerfalla znac po prostu trzeba i juz.
Jak dla mnie Daggerfall > Morrowind/Oblivion pod prawie kazdym wzgledem.