Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Pliki do gier 6 lutego 2023, 12:54

autor: Adrian Werner

The Dark Mod - darmowy spadkobierca Thiefa jeszcze lepszy

Opracowana jako duchowy spadkobierca serii Thief darmowa skradanka The Dark Mod doczekała się nowej wersji oznaczonej numerem 2.11.

Źródło fot. The Dark Mod Team
i

Doczekaliśmy się nowej wersji gry The Dark Mod, czyli zbudowanej na silniku Dooma 3 darmowej skradanki wzorowanej na serii Thief. Aktualizacja koncentruje się na poprawie błędów, ale nie zabrakło także innych ulepszeń.

The Dark Mod – co nowego w wersji 2.11

  1. Gruntownie ulepszono AI strażników. W wersji 2.10 wprowadzono w tej kwestii nie do końca trafione zmiany, które powodowały, że strażnicy czasem nie potrafili nas wykryć, nawet gdy staliśmy w świetle kilka metrów od nich. Teraz te problemy zniknęły, a sztuczna inteligencja jest sprytniejsza i bardziej czujna.
  2. Poprawiono także mechanizmy związane z ogłuszaniem wrogów pałką oraz wspinaczką.
  3. Gracze wreszcie mogą podnosić wiele przedmiotów równocześnie.
  4. Nie zabrakło także ulepszeń silnika – poprawiono jego wydajność oraz upiększono system oświetlenia oraz cieni.
  5. Ponadto część modeli obiektów otoczenia została ulepszona.
  6. Rozbudowano również interfejs wczytywania fanowskich misji, dodając m.in. nowe opcje sortowania.
The Dark Mod - darmowy spadkobierca Thiefa jeszcze lepszy - ilustracja #1
Wersja 2.11 to m.in. poprawione modele wielu obiektów w otoczeniu.

Zmiany w wersji 2.11 są na tyle duże, że nie jest ona kompatybilna za starymi save’ami. Przed aktualizacją lepiej dokończcie więc przygody, w trakcie których przechodzenia jesteście.

Przypomnijmy, że The Dark Mod zaczął żywot jako modyfikacja do Dooma 3. Gdy kod źródłowy tej produkcji został jednak udostępniony w modelu open-source, moderzy przerobili swój projekt na w pełni samodzielną darmową grę.

  1. The Dark Mod – pobierz grę
  2. The Dark Mod – fanowskie misje do gry
  3. Oficjalna strona projektu

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej