Ta gra ma najlepszy system destrukcji; Teardown wkrótce opuści wczesny dostęp
Twórcy gry Teardown ogłosili, że w tym miesiącu zadebiutuje wersja 1.0. Tym samym dobiegnie końca trwający od 2020 roku wczesny dostęp.

Studio Tuxedo Labs poinformowało, że wkrótce ukaże się wersja 1.0 gry Teardown.
- Produkcja opuści wczesny dostęp 21 kwietnia tego roku.
- Tytuł zadebiutował w Steam Early Access 29 października 2020 roku.
- W przeciwieństwie do wielu innych gier po opuszczeniu wczesnego dostępu cena Teardown nie zostanie podniesiona i nadal wynosić będzie 88 zł.
- Gra dostępna jest tylko na PC i obecnie twórcy nie mają w planach opracowania wersji konsolowej.
Droga Teardown do wersji 1.0
Z okazji ujawnienia terminu premiery wersji 1.0 autorzy wypuścili zwiastun, który pokazuje, jakie zmiany zaszły w grze w trakcie wczesnego dostępu.
Od premiery w Steam Early Access w październiku 2020 roku gra zyskała wiele elementów. Dodano m.in. roboty, tornada, możliwość zmiany warunków pogodowych oraz nowe mapy. Poprawiono efekty cząsteczkowe oraz wprowadzono wsparcie dla modów i obsługę padów.
W ostatnich kilkunastu miesiącach Teardown zyskało także dodatkowe pojazdy oraz akcesoria do nich, nowe przedmioty, tryb fotograficzny oraz masę misji. Ponadto zaimplementowano obszerną kampanię dla pojedynczego gracza.
Dobra kondycja gry
Teardown wciąż dobrze radzi sobie na Steamie, a premiera wersji 1.0 powinna zwiększyć zainteresowanie produkcją. W miniony weekend, w najgorętszym momencie dnia w tytuł na Steamie bawiło się prawie 4 tys. osób równocześnie, co jest dobrym wynikiem jak na małą produkcję niezależną.
Ponadto z wystawionych przez graczy ocen aż 96% to pochwała Teardown, co Steam kategoryzuje jako „przytłaczająco pozytywny” odbiór gry.

Gracze
Steam
Komentarze czytelników
quark Generał

Spojrzałem z ciekawości jak wygląda ten system destrukcji i jakoś wrażenia on nie robi. Wszystko rozpada się w ten sam sposób, który polega na tym, że odpada fragment obiektu?
Samochód wjeżdża w słup a karoseria nie wgniata się tylko rozpada się na voxele jak ściana z cegieł.
Niszczysz ściane przy podstawie budynku a on sie nie zawali tylko wisi w powietrzu?
Trochę słabo jak na najlepszy system destrukcji.
hinson Generał
Ta gra ma najlepszy system destrukcji
Dawno temu widzialem lepszy i do dzisiaj takiego nie ma a wszystko dlatego ze osobne karty wyspecjalizowane do liczenia fizyki okazaly sie porazka.
Wyobrazie sobie jaka dzisiaj moglaby byc fizyka w grach gdyby mielibysmy jakas 15 generacje kart Ageia Physx!
https://www.youtube.com/watch?v=7GsKdzoBvDk
I nie Physx na kartach Nvidii to nie to samo. Osobny procesor przeznaczony do liczenia fizyki zawsze bedzie kilkadziesiat razy lepszy niz dodatek do GPU, ktory musi byc obciety aby obnizyc koszty.
No coz wspolczesni gracze nie chcieli takiej karty wiec musza sie pogodzic ze slaba fizyka w grach i byc dopiero gracze XXII wieku dostana taka fdizyke w grach, taka jaka powinna byc jesli komputery kwantowe wypra obecne PC, ktore juz stoi pod sciana i coraz ciezej jest na takim robic rewolucje w grach.
Domowe komputery kwantowe na poczatku XXII wieku beda biliony, bilardy razy szybsze niz super komputery oparte na krzemie w 2050 roku i one pozwola na odpalanie gier z grafika i fizyka taka jaka jest w realnym swiecie!