Tak mógłby wyglądać interfejs w Wiedźminie 4. Gracz stworzył UI tak dobre, że inni fani wzięli to za wyciek z gry

Gracze nie próżnują w oczekiwaniu na nową odsłonę Wiedźmina. Kolejna fanowska propozycja to wizja UI, które mogłoby się z powodzeniem znaleźć w czwartej części serii.

cooldown.pl

Danuta Repelowicz

Tak mógłby wyglądać interfejs w Wiedźminie 4. Gracz stworzył UI tak dobre, że inni fani wzięli to za wyciek z gry, źródło grafiki: CD Projekt RED.
Tak mógłby wyglądać interfejs w Wiedźminie 4. Gracz stworzył UI tak dobre, że inni fani wzięli to za wyciek z gry Źródło: CD Projekt RED.

Oczekiwanie na dalsze aktualizacje związane z Wiedźminem trwa, a tymczasem społeczność fanów umila sobie czas do premiery na wiele różnych sposobów. Najnowszą propozycją z tego kręgu jest fanowska próba wyobrażenia sobie, jak mógłby wyglądać interfejs użytkownika (UI) w nadchodzącej odsłonie przygód Ciri. Próba tak przekonująca, że aż zmyliła graczy, którzy wzięli ją za faktyczny przeciek.

Wiedźmińska iluzja

Bazą dla tego ambitnego projektu był oczywiście Wiedźmin 3. Inspiracja ta była podyktowana chęcią uzyskania spójności z innymi odsłonami serii (i to najpewniej ona także zmyliła fanów). Ciekawym dodatkiem jest rozwiązanie zaczerpnięte z God of War:

Moim punktem wyjścia był interfejs z Wiedźmina 3. Chciałem stworzyć coś znajomego dla fanów (w tym także dla siebie) poprzednich gier. Na przykład medalion z paskiem zdrowia pozostał w lewym górnym rogu, mapa po prawej stronie, a znaki, przedmioty i sterowanie na dole. Jest też alternatywny, bardziej minimalistyczny układ inspirowany God of War, z kompasem zamiast mapy.

- Vralis-One

Całość projektu i wykonanie zrobiło wrażenie na fanach, którzy w ciepłych słowach wyrazili swój szacunek dla wykonanej przez autora pracy:

Stary, zobaczyłem to bez tekstu i pomyślałem, że to prawdziwe! Teraz jestem rozczarowany!

Ale twoja praca jest naprawdę dobra!

- ai_kage

Też dałem się nabrać. Pomyślałem tylko, że to mockup, bo ostatnia część była animacją z trailera.

- ictu

Nie zabrakło także oczekiwań i nadziei wiązanych z kolejną odsłoną Wiedźmina. Choć przedstawiona przez fana praca spotkała się z dobrym odbiorem, to wielu fanów wolałoby na przykład bardziej minimalistyczny projekt całego interfejsu. W szczególności mile widziany byłby mniejszy pasek zdrowia. Niektórzy nawet opowiadają się za całkowitym usunięciem minimapy i wdrożeniem wskazówek z otoczenia. Czas pokaże, jak zdecydują się rozwiązać tę kwestię twórcy.

The Witcher 3: Wild Hunt

Wiedźmin 3: Dziki Gon

The Witcher 3: Wild Hunt

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 19 maja 2015

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

9.5

Gracze

9.7

Steam

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Danuta Repelowicz

Autor: Danuta Repelowicz

Hiszpańskie serce i japońska dusza. Absolwentka filmoznawstwa ze szczególną słabością do RPG-ów i bijatyk. Miłośniczka wiedzy tajemnej, nauk o kosmosie, musicali i wulkanów. Dorastała na Onimushy, Tekkenie i Singstarze. Wcześniej związana z serwisem GamesGuru, pisze i tworzy od najmłodszych lat. Prywatnie także wokalistka i wojowniczka Shorinji Kempo stopnia 4 Kyu. Specjalizuje się w narratologii i ewolucji postaci. Świetnie porusza się też po tematyce archetypów i symboli. Jej znakiem rozpoznawczym jest wszechstronność, a jej ciekawość często prowadzi ją w najdziksze ostępy umysłu i wyobraźni.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl