Tak mógłby wyglądać interfejs w Wiedźminie 4. Gracz stworzył UI tak dobre, że inni fani wzięli to za wyciek z gry
Gracze nie próżnują w oczekiwaniu na nową odsłonę Wiedźmina. Kolejna fanowska propozycja to wizja UI, które mogłoby się z powodzeniem znaleźć w czwartej części serii.

Oczekiwanie na dalsze aktualizacje związane z Wiedźminem trwa, a tymczasem społeczność fanów umila sobie czas do premiery na wiele różnych sposobów. Najnowszą propozycją z tego kręgu jest fanowska próba wyobrażenia sobie, jak mógłby wyglądać interfejs użytkownika (UI) w nadchodzącej odsłonie przygód Ciri. Próba tak przekonująca, że aż zmyliła graczy, którzy wzięli ją za faktyczny przeciek.
Wiedźmińska iluzja
Bazą dla tego ambitnego projektu był oczywiście Wiedźmin 3. Inspiracja ta była podyktowana chęcią uzyskania spójności z innymi odsłonami serii (i to najpewniej ona także zmyliła fanów). Ciekawym dodatkiem jest rozwiązanie zaczerpnięte z God of War:
Moim punktem wyjścia był interfejs z Wiedźmina 3. Chciałem stworzyć coś znajomego dla fanów (w tym także dla siebie) poprzednich gier. Na przykład medalion z paskiem zdrowia pozostał w lewym górnym rogu, mapa po prawej stronie, a znaki, przedmioty i sterowanie na dole. Jest też alternatywny, bardziej minimalistyczny układ inspirowany God of War, z kompasem zamiast mapy.
- Vralis-One
Całość projektu i wykonanie zrobiło wrażenie na fanach, którzy w ciepłych słowach wyrazili swój szacunek dla wykonanej przez autora pracy:
Stary, zobaczyłem to bez tekstu i pomyślałem, że to prawdziwe! Teraz jestem rozczarowany!
Ale twoja praca jest naprawdę dobra!
- ai_kage
Też dałem się nabrać. Pomyślałem tylko, że to mockup, bo ostatnia część była animacją z trailera.
- ictu
Nie zabrakło także oczekiwań i nadziei wiązanych z kolejną odsłoną Wiedźmina. Choć przedstawiona przez fana praca spotkała się z dobrym odbiorem, to wielu fanów wolałoby na przykład bardziej minimalistyczny projekt całego interfejsu. W szczególności mile widziany byłby mniejszy pasek zdrowia. Niektórzy nawet opowiadają się za całkowitym usunięciem minimapy i wdrożeniem wskazówek z otoczenia. Czas pokaże, jak zdecydują się rozwiązać tę kwestię twórcy.

Wiedźmin 3: Dziki Gon
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic