Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

fotogrametria - newsy i ciekawostki

Beautiful Desolation - nowa gra twórców Cayne i Stasis jeszcze w tym miesiącu
Beautiful Desolation - nowa gra twórców Cayne i Stasis jeszcze w tym miesiącu

Czaruś, 14 lutego 2020, 12:52

Deweloperzy ze studia The Brotherhood, twórcy ciepło przyjętych gier przygodowych w klimacie horroru Cayne oraz Stasis, nie spoczywają na laurach. Pod koniec tego miesiąca na platformy Steam oraz GOG trafi Beautiful Desolation – ufundowana na Kickstarterze gra przygodowa z widokiem izometrycznym, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie.

Star Wars: Battlefront z 12 mapami na starcie – zobacz, jak powstała jedna z nich
Star Wars: Battlefront z 12 mapami na starcie – zobacz, jak powstała jedna z nich

luckie, 5 maja 2015, 10:13

Podstawowa wersja Star Wars: Battlefront ma oferować 12 map do trybu multiplayer, plus kilka kolejnych, pojawiających się w tzw. Star Wars: Battlefront Missions. Sprawdź, w jaki sposób studio DICE odtwarza planety ze świata Gwiezdnych Wojen.

The Farm 51 zaprezentowało trailer swojej technologii – Reality 51
The Farm 51 zaprezentowało trailer swojej technologii – Reality 51

Tyon, 29 kwietnia 2015, 20:43

The Farm 51, polskie studio deweloperskie, zaprezentowało trailer przedstawiający możliwości oraz działanie opracowywanej przez siebie technologii Reality 51. Pozwala ona na dokładne skanowanie obiektów oraz tworzenie modeli 3D nawet całych budynków.

Star Wars: Battlefront – garść nowych informacji i nowy concept art
Star Wars: Battlefront – garść nowych informacji i nowy concept art

Entelarmer, 30 stycznia 2015, 12:00

Doczekaliśmy się grafiki koncepcyjnej oraz garści nowych szczegółów na temat Star Wars: Battlefront. Informacje ujawnił Nikals Fegraeus w rozmowie z serwisem IGN.

The Vanishing of Ethan Carter bez wsparcia dla DirectX 11
The Vanishing of Ethan Carter bez wsparcia dla DirectX 11

Ender, 24 kwietnia 2014, 20:32

Twórcy gry The Vanishing of Ethan Carter potwierdzili, że nie będzie ona wykorzystywała bibliotek DirectX 10 czy DirectX 11. Dowiedzieliśmy się też co nieco o wymaganiach sprzętowych gry, a także technikach tworzenia fotorealistycznej grafiki, którą wykorzystują deweloperzy.