Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 grudnia 2014, 10:33

autor: Adrian Werner

Tacoma nowym projektem autorów Gone Home

Znane z Gone Home studio Fullbright wykorzystało imprezę Game Awards 2014 to ujawnienia projektu Tacoma, którego akcja osadzona zostanie na pokładzie stacji kosmicznej.

Wśród gier ujawnionych podczas gali Game Awards 2014 znalazła się Tacoma, czyli nowy projekt znanego z Gone Home studia Fullbright. Autorzy zaprezentowali krótki zwiastun, który niestety nie zdradził wielu informacji na temat tej produkcji.

Obecnie wiemy tylko tyle, że akcja gry osadzona zostanie na pokładzie stacji kosmicznej służącej jako punkt przeładunkowy dla statków krążących między Ziemią a Księżycem. Wydarzenia obserwować będziemy z perspektywy pierwszej osoby. Na tym kończą się udostępnione informacje. Nie znamy nawet platform docelowych, choć sądząc po poprzednim projekcie zespołu spodziewamy sie wersji na pecety oraz konsole nowej generacji. Brak konkretów nie jest wielkim zaskoczeniem, gdyż premiera ma nastąpić dopiero w 2016 roku.

Warto wspomnieć, że jakiś czas temu studio Fullbright szukało pracowników mających doświadczenie przy tworzeniu realistycznych postaci niezależnych. Można więc założyć, że Tacoma nie będzie jedynie zabawą w eksplorowanie porzuconych lokacji pełnych notatek z pamiętników, do czego sprowadzało się Gone Home. Debiutancki projekt zespołu okazał się wyśmienitą grą narracyjną, ale mamy nadzieję, że tym razem autorzy umieszczą w swoim dziele bardziej tradycyjne mechanizmy rozgrywki. Zwłaszcza, że zatrudnieni w firmie ludzie wcześniej opracowali wyśmienite DLC Minerva’s Den do BioShocka 2, które w opinii większości fanów z łatwością przebija jakością podstawową wersję gry.

  1. Tacoma – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej