Rozdajemy użytkownikom VIP Bajty polskie 3.0 – książkę, która przedstawia historię polskiego gamedevu, sięgając nawet schyłku PRL-u i początków lat 90.
Wraz z wydawnictwem Gamebook przygotowaliśmy nowe rozdawnictwo. Naszym użytkownikom Premium VIP rozdajemy za darmo książki Bajty polskie 3.0 – w wersji papierowej, więc zwolennicy oldskulowej lektury będą zadowoleni!
Abonament Premium lub Premium VIP kupisz tutaj
To już trzecie wydanie tej pozycji, oryginalnie wypuszczonej na rynek w 2011 roku. Poprawione i zaktualizowane zabiera czytelnika w świat polskiego gamedevu – szykujcie się na prawdziwą wycieczkę w przeszłość, bo twórcy, Bartłomiej Kluska i Mariusz Rozwadowski, sięgnęli daleko w historię. Przedstawiają w swojej książce, jak rodził się polski rynek gier, co oznacza podróż do schyłku PRL-u i początków lat 90.

Sam jestem ciekaw, co takiego działo się w tym okresie, a co miało wpływ na rozwój polskiego gamedevu. Nie są to jednak jedyne rzeczy, które mogą przyciągnąć Waszą uwagę, bowiem:
Jeżeli zainteresowała Was wspomniana książka, a dodatkowo posiadacie aktywny abonament Premium VIP, to najpierw odbierzcie kod pod poniższym linkiem.
Po odbiorze kodu proszę podesłać go wraz z danymi adresowymi na maila: [email protected]. Osobom, które dostarczą wiadomość z odpowiednim kodem, wyślemy po egzemplarzu Bajtów polskich 3.0.
Liczba książek jest BARDZO ograniczona.
Przypominamy również, że każdy subskrybent oraz subskrybent VIP wraz z abonamentem otrzymuje szereg usług dodatkowych oraz możliwość wzięcia udziału w specjalnych rozdawnictwach. Wśród oferowanych funkcji są:
1

Autor: Krzysztof Lewandowski
Studiował dziennikarstwo, filologię polską i psychologię realizowane na UKSW, UW i SWPS. Tam napisał m.in. pracę dyplomową poświęconą współczesnej roli czarno-białego kina. W GRYOnline.pl pracuje od sierpnia 2021 roku. Pisze artykuły oraz recenzje gier, filmów i seriali, a od lipca 2023 roku zajmuje stanowisko specjalisty ds. kreowania treści w dziale Paid Products. Jest autorem artykułu naukowego „Dynamika internetu a zachowania językowe" opublikowanego w książce „Relacje w cyberprzestrzeni”. Współtworzył słownik nazw miejscowych warszawskiej dzielnicy Wawer. Próbował sił z wierszami, ale w przyszłości wolałby napisać powieść. Pisanie w sieci zaczął na portalu GameExe.pl w wieku 14 lat. Najpierw recenzował książki, ale na tym nie poprzestał i na różnych portalach internetowych oceniał gry, filmy, seriale czy komiksy. Najbardziej podobają mu się motywy surrealistyczne i gry RPG.