filmomaniak.pl Newsroom Filmy Seriale Obsada Netflix HBO Amazon Disney+ TvFilmy
Wiadomość filmy i seriale 19 października 2020, 13:00

autor: Karol Laska

Szklana pułapka 6? Nie, to reklama z Bruce'em Willisem

Bruce Willis wystąpił w reklamie akumulatorów samochodowych DieHard, nawiązując tym samym do legendarnej serii filmów akcji, w której brał udział, czyli Szklanej pułapki.

Raczej nie spodziewaliśmy się, że zdarzy się to w takim stylu, ale Bruce Willis powrócił tymczasowo do kultowej roli Johna McClane’a. Nie stało się to jednak za sprawą kolejnej części Szklanej pułapki, tylko dzięki dwuminutowej reklamie akumulatorów samochodowych DieHard. I naprawdę można nią nacieszyć oczy, bo została zrealizowana w sposób dynamiczny oraz humorystyczny, a Willis w takim chaosie czuje się jak ryba w wodzie. Film znajdziecie poniżej.

Nie da się ukryć, że od kilku lat aktor przeżywa kryzys artystyczny i nie gra w zbyt wielu dobrych produkcjach. Nawet przy okazji Glass, czyli nieźle zapowiadającego się superbohaterskiego dzieła M. Nighta Shyamalana, nie mógł pochwalić się przekonującą kreacją. Nie powinien więc dziwić fakt, że Willis zaczął występować nawet w reklamach, a już szczególnie tych związanych z serią, która uczyniła go hollywoodzką gwiazdą.

Jeżeli jednak chcielibyście zobaczyć artystę ponownie w pełnometrażowym akcyjniaku, to czysto teoretycznie macie na to szansę. Szósta część Szklanej pułapki powstaje już ponoć od kilku lat, ale jak na razie jest o niej bardzo cicho (sytuacji nie ułatwia zapewne pandemia koronawirusa). Wszystkie znaki na niebie i ziemi, łącznie z tą reklamą, podpowiadają jednak, że usłyszymy jeszcze kultowe „yippee-ki-yay, mother****er” z ust McClane’a. Przynajmniej ten jeden ostatni raz.

Karol Laska

Karol Laska

Swoją żurnalistyczną przygodę rozpoczął na osobistym blogu, którego nazwy już nie warto przytaczać. Następnie interpretował irańskie dramaty i Jokera, pisząc dla świętej pamięci Fali Kina. Dziennikarskie kompetencje uzasadnia ukończeniem filmoznawstwa na UJ, ale pracę dyplomową napisał stricte groznawczą. W GOL-u działa od marca 2020 roku, na początku skrobał na potęgę o kinematografii, następnie wbił do newsroomu, a w pewnym momencie stał się człowiekiem od wszystkiego. Aktualnie redaguje i tworzy treści w dziale publicystyki. Od lat męczy najdziwniejsze „indyki” i ogląda arthouse’owe filmy – ubóstwia surrealizm i postmodernizm. Docenia siłę absurdu. Pewnie dlatego zdecydował się przez 2 lata biegać na B-klasowych boiskach jako sędzia piłkarski (z marnym skutkiem). Przesadnie filozofuje, więc uważajcie na jego teksty.

więcej

filmy i seriale Die Hard / Szklana pułapka reklamy ciekawostki filmowe