Szczegóły zmiany osprzętu i wyglądu statków w Star Wars: Squadrons

Deweloperzy odpowiedzialni za Star Wars: Squadrons – firma Motive Studios – przedstawili szereg informacji na temat opcji dostosowywania osprzętu statku kosmicznego, a także zmiany wyglądu zarówno maszyny, jak i jej pilota.

Bartosz Świątek

Szczegóły zmiany osprzętu i wyglądu statków w Star Wars: Squadrons - ilustracja #1
Star Wars: Squadron zaoferuje szereg opcji zmiany wyglądu i osprzętu statku.

W SKRÓCIE:

  1. w Star Wars: Squadrons będziemy mogli zmodyfikować sześć rodzajów komponentów naszego statku kosmicznego – m.in. działa, silnik czy generator tarcz;
  2. niektóre z części będą oferowały pasywne bonusy, a inne będą miały charakter „aktywny” – zaoferują nowe możliwości w rozgrywce;
  3. w grze znajdziemy też sporo przedmiotów kosmetycznych – będzie można zmieniać wygląd pilota (np. głowę, strój, hełm) oraz statku (ubarwienie i kokpit).

W najnowszym materiale z serii Pilot Briefing twórcy Star Wars: Squadrons – deweloperzy z firmy Motive Studios – podzielili się informacjami na temat możliwości usprawniania i dostosowywania do swoich oczekiwań zarówno pilotów, jak i gwiezdnych myśliwców.

Komponenty do statków komicznych

Gwiezdne maszyny będziemy mogli usprawniać z wykorzystaniem komponentów kupowanych za tzw. Requisition Points, zdobywane w trakcie gry. Niektóre z tych części będą miały niewielki wpływ na sprawność statku, inne zmienią lub poprawią jego osiągi w fundamentalny sposób. Łącznie będziemy mogli instalować sprzęt w sześciu lub siedmiu slotach, przy czym w czterech przypadkach usprawnienia będą miały charakter „aktywny” (wpłyną bezpośrednio na gameplay, np. oferując dodatkowe możliwości lub zmieniając sposób, w jaki strzelamy), zaś w pozostałych „pasywny” (bonusy do statystyk, najczęściej procentowe):

  1. Primary Weapons (aktywne) – są to główne działa naszego pojazdu. Poszczególne opcje mogą się różnić np. szybkostrzelnością czy zasięgiem;
  2. Auxiliary (aktywne) – komponenty tego typu oferują dodatkowe możliwości. W tej kategorii znajdziemy np. astromecha naprawiającego zniszczenia albo system naprowadzania torped. Gracz będzie mógł zamontować dwa komponenty tego typu;
  3. Countermeasures (aktywne) – są to rzeczy, które pozwolą nam dłużej przetrwać. Chodzi np. o odpowiednik współczesnych flar albo sprzęt utrudniający namierzanie myśliwca;
  4. Hull (pasywne) – usprawnienia kadłuba statku, wpływające np. na jego odporność czy manewrowość;
  5. Shields (pasywne) – generatory tarcz. Niektóre modele będą lepiej radziły sobie z rakietami, inne z blasterami. Komponenty mogą też różnić się czasem regeneracji osłony oraz oferować dodatkowe benefity (np. utrudniać namierzanie myśliwca, gdy tarcze są w pełni naładowane). Warto odnotować, że niektóre statki nie będą miały generatora tarcz;
  6. Engines (pasywne) – silnik gwiezdnego statku. Odpowiada za prędkość oraz przyspieszenie, ale może też oferować inne benefity (np. większą eksplozję po zniszczeniu – idealny wybór dla samotnych wilków lubujących się w rzucaniu wyzwania całym eskadrom wrogich myśliwców).

Przedmioty kosmetyczne dla pilotów i statków

W grze znajdzie się szereg przedmiotów kosmetycznych zmieniających wygląd zarówno naszego pilota, jak i statku. Zdobędziemy je wydając tzw. Glory Points (podobnie jak Requisition Points, te również gromadzimy grając).

W przypadku pilota będziemy mogli zmienić głowę, strój, sprzęt widoczny na piersi, spodnie, hełm oraz rękawiczki. W myśliwcach będzie można zmodyfikować ubarwienie oraz różne elementy kokpitu – otrzymamy m.in. opcję dodania drobnostek wyróżniających kabinę na tle innych (np. hologramu pokazującego galaktykę, hełmu Stormtroopera czy miniaturowego Sokoła Millenium).

Szczegóły zmiany osprzętu i wyglądu statków w Star Wars: Squadrons - ilustracja #2
Nie każdy kokpit w Star Wars: Squadrons będzie wyglądał tak samo.

Niestety, opcja zmiany kokpitu będzie ograniczona do trybu multiplayer – nie znajdziemy jej w kampanii fabularnej, w której będzie trzeba przyzwyczaić się do bazowych, tradycyjnych rozwiązań. Co ciekawe, w rozgrywkach wieloosobowych kokpity mają być widoczne w tzw. „kill camach” (pośmiertnych ujęciach, które zobaczy pokonany przez nas wróg).

  1. Idą wielkie hity – premiery gier drugiej połowy 2020 roku
  2. Star Wars: Squadrons – strona oficjalna
Star Wars: Squadrons

Star Wars: Squadrons

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 2 października 2020

Informacje o Grze
7.3

GRYOnline

6.6

Gracze

6.7

Steam

7.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

14

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl